"ב(מבה) לי על הקיץ, בא לי על הים!" (וגם בייגלה).

 

2 (2)

אנחנו אנשים משונים, מצד אחד אוהבים שינויים, מצד שני מתים על שיגרה. איך משלבים בין השניים? לוקחים משהו אהוב ומוסיפים לו גיוונים, ואם הם מעניינים וטעימים, עוד יותר טוב.

זה לא סוד שאחת המילים הראשונות שתינוקות מבטאים היא המילה "במבה", לא רק כי היא קלה לביטוי אלא כי במבה הוא חטיף אהוב לכל הגילאים, מתינוקות ועד בני 120.

לקראת הקיץ "אסם" מביאה לנו גיוונים חדשים בתחום הבמבה – "במבה אייס קפה" שמומלצת להקפאה, "במבה בומבה" שחוזרת באריזה חדשה ו"בייגלה עיגולים בטעם ברביקיו על האש".

 

20180712_175728

מכיוון שהילד (בן ה27… אבל תמיד ילד של אמא) גר ברילוקיישן,  במדינה שיש בה חופים משגעים, קאזינו חדשני ושמש נצחית, אבל אין בה חטיפים מלוחים כלל מלבד "פרינגלס" שכבר נמאס, ברור שכשהוא בא לבקר יחכו לו חטיפים שהוא גדל עליהם, וממלא מהם מזוודה לקחת כל פעם מחדש, שתהיה אספקה עד הביקור הבא.

את ה"במבה אייס קפה" הכנסתי לפריזר מבעוד מועד, שיהיה קר כשהוא מגיע. השאר חיכו לו עם פתק בחדר שלו, שאמר "אתה יכול לאכול אבל תשאיר משהו לאמא!".

מאחר והילד ממושמע, יכלתי למסור את ההתרשמות שלי על שלושת החטיפים החדשים.

המוכרת יותר היא ה"בומבה" שיתרונה הגדול הוא ב"אני אוכלת רק עוד אחד ודי". אף אחד לא אמר מה הגודל של האחת הזו…

המוצר השני שבדקתי הוא  בייגלה עיגולים ברביקיו ויש לו שתי זוויות- המרקם והטעם. אישית אני מתה על מרקם כדורי שמתגלגל על הלשון. הטעם מעושן ואכן מזכיר קצת בשר על האש, אחרי שטעמתי אחד או שניים חשבתי שזה יהיה מצוין כתוספת של הרגע האחרון בסלט ירוק. מצד שני הוא גם הולך כתוספת לבירה קרה….

 

3 (1)

השלישית היא הפייבוריטית שלי – במבה אייס קפה שהולכת לכיוון המלוח – מתוק, ועל הדרך גם קריר, ככה שכל האופציות בביס המושלם כמו שאומרים בתחרויות בישול. החטיף הזה הוא יותר למבוגרים בגלל טעמי הקפה.

אני כבר יודעת שבביקורינו אצלו בעוד כחודשיים, (היי, יש ילד עם בית צמוד לחוף, לא נבוא?) כבר נביא לו אספקה נוספת, שלא יהיה רעב הילד…

כל החטיפים ניתנים להשגה ברשתות השיווק.

כשרויות:

במבה אייס קפה- בד"צ רבנות מקומית שדרות וחרל"פ

במבה בומבה- רבנות מקומית חולון וחרל"פ

בייגלה עיגולים – רבנות מקומית יקנעם וחרל"פ.