דומינו'ס- להיות או לא להיות… פיצה?

0.2

פיצה תמיד היתה מנה חברתית, כזו שאוכלים בקבוצה. ובקבוצה כמו בקבוצה, תמיד יש את זה ש"אבל בא לי משהו אחר". אז כדי לסגור את הפינה הזו ושכולם יהיו מאושרים, בדומינו'ס הרחיבו את התפריט בשפע מנות שהן "לא פיצה" – כריכי סלופי ג'ו עם בקר, כריכי עוף, סלט קיסר עוף (ואפשרות להוסיף לכולם גבינה) וסלט קיסר בולגרית.

1

הראשון ברשימת ה"לא פיצה" הוא כריך הסלופי ג'ו- ג'בטה קרנצ'ית ונדיבה, במילוי בשר בקר טחון ועסיסי, רוטב בקביקיו, פטריות טריות ורצועות בצל סגול והכל על שכבת איולי, לשפע טעמים ומרקמים. ניתן לקבל את הסלופי ג'ו גם בתוספת גבינה להגברת השחיתות.

הכריך השני הוא כריך העוף , גם הוא בג'בטה עם המון קראנץ', איולי שום, נתחי עוף עסיסיים מתובלים, רצועות בצל סגול ועגבניות טריות. יותר משביע מזה אין.

2

למי שבוחר דווקא בסלט, ישנן אפשרויות גם פה- סלט קיסר עוף – מיקס עלים ולבבות חסה טריים, ג'וליאנים של גזר וסלק, נתחי עוף מעולים ומתובלים, ואיך אפשר בלי קרוטונים עם חמוציות, גבינת פרמזן גרנה פדנו איכותית ורוטב טעיםםםםם שכל קיסר היה שמח לקבל. סלט קיסר בולגרית – מיקס עלים, לבבות חסה טריים, ג'וליאנים של גזר וסלק, קרוטונים עם חמוציות ,רוטב קיסר איכותי וגבינה בולגרית איכותית. (וגם כאן בסלט קיסר העוף ניתן להוסיף גבינה).

3

(בתמונה למעלה- פיצה, כריך , סלט – מנה לכל אחד!!)

הכריכים מגיעים עטופים בנייר כסף ששומר עליהם חמים גם במשלוח וגם בטייק אווי ורוטב הסלט מגיע בנפרד כך שאפשר לתבל לפי הטעם.

המנות החדשות פותחות ים של אפשרויות לארוחות בקבוצה או לבד, כשאפשר לגוון לפי מה שמתחשק לנו היום.

המנות החדשות מוגשות בכל הארץ במחיר של כ45 שקלים לכריך וסלט עוף, ו39.9 שקלים לסלט קיסר בולגרית, כולם בכמות נדיבה במיוחד שמשאירה גם את גדול הזללנים כשהוא מתרווח לאחור ופותח כפתור במכנסיים.

0.5