ויה רוסטיקו- לו הייתי פיצה….

כשאנו רואים מישהו מוצלח במיוחד, יפה במיוחד או חכם במיוחד, אנו ישר מבינים שמדובר בגנים משובחים. כששני ההורים מצטיינים בתחום, סביר להניח שהילדים יצאו מורווחים. ב"ויה רוסטיקו" מדובר בשידוך מוצלח במיוחד- מצד האבא מסעדת "פיאצה רוסטיקו" ומצד האמא  ג'ובניניו דומניקו פציולי- השף והבעלים של רשת "אליצ'ה" האיטלקית שמכין פיצות משובחות שנים רבות, במתכון סודי ועתיק.

התוצאה- הדוכן של "ויה רוסטיקו" שבו ניתן להשיג מבחר פיצות שעשויות מחומרי גלם איכותיים, התפחה איטית ומסורתית של קמח שמיוצר במיוחד בתחנת הקמח של רשת "אליצ'ה" באיטליה, מה שיוצר בצק פריך ודק ממכר מאד, ביחד עם רוטב עגבניות מעולה ומוצרלה משובחת, והרבה דמיון בטופינגים השונים- מסורתיים או מסורתיים פחות.

המכירה היא לפי משקל, כך שאפשר לנסות שילובים שונים לפי החשק, מידת הדמיון וההעזה – מטופינג של גבינה ועגבניות, דרך זוקיני, פפרוני, תפוחי אדמה (מומלץ!), פטריות, פיצה טבעונית ועוד.

האתגר שעמד בפניי (חוץ מלטעום את כל הטעמים כמובן) היה לענות על השאלה "איזו פיצה את". התלבטתי בין הטעמים, ולבסוף בחרתי בטופינג של תפוחי האדמה כמייצג אותי, גם בגלל שהוא מקורי ויוצא מהקופסה, וגם בגלל שמתפוח אדמה אפשר לעשות שלל דברים- מפירה רך ומפנק עם חמאה, דרך צ'יפסים פריכים, ועד קרטשוקס – לחספס עם האש ולאכול כשהפחם מלכלך לך את כל הפנים ואתה תמיד חוטף כוויה כי לא התאפקת ואכלת ישר מהאש- אז ככה אני, מצד אחד מתפנקת ושמנתית, ומצד שני לוהטת ולא עושה חשבון .

את הפיצה ניתן לקחת ולשבת באחד מהשולחנות המפוזרים בשטח "שרונה מרקט", להביט בעוברים ושבים (שמקנאים בקופסה שמונחת עכשיו לפניי!) ולהנות מהמגוון הרחב והייחודי של "ויה רוסטיקו".

‫#‏איזו_פיצה_אתה