נפוליאון – איש קטן, טעם גדול.

גבינת שמנת זה דבר טעים. אחד הדברים הטעימים שבו הוא המרקם השומני, מה שקצת הופך לבעייתי כשמנסים לא לעלות במשקל. ככה זה , דברים טעימים הם משמינים. אז זהו – שעכשיו יש פתרונות שעוזרים לנו בענין הזה.

והפתרון של "תנובה" הוא לגבינה האהובה "נפוליאון" – בהפחתה של אחוזי שומן, עם גבינה חדשה עם פלפלים ופפריקה, שמכילה רק 16%  שומן, ועדיין יש לה את המרקם הכייפי הזה, גם על הכפית (כשזה נשאר עומד ומצויין לקישוטים למשל על קרקרים וכיבוד למסיבות) ומצד שני גם בפה, הנמס נמס לאט לאט הזה, שעוטף את הלשון בטעמים רעננים.

קיבלתי להתנסות את שני הסוגים – הראשון עם פלפלים ופפריקה, והשני בטעם טבעי, שניהם כאמור ב16 אחוזי שומן בלבד.

מעבר להפיכה לארוחה קלילה על המקום, עם לחם טרי ומלפפון חמוץ על יד, החלטתי לנצל את הגבינות לארוחת ערב כייפית ובריאה, וגייסתי לשם כך את המילה האולטימטיבי "פשטידה " או אם להיות מפונפנים יותר "קיש ירקות".

לקחתי את המתכון הפשוט ביותר לפשטידת ירקות, שכולל לקט ירקות שבישלתי קצת (בערך חצי בישול, כדי שיעבור בשלום גם תהליך אפייה וכן כי בלקט שאני קניתי היו גם גרגירי חומוס והם צריכים להתרכך ואפייה בלבד לא תעזור להם). הוספתי ביצים, קצת קמח לגיבוש, שמן, וכל מני סוגי תיבול, וכמובן מיכל אחד של הגבינה בטעם הטבעי והכל עורבב וטס לתנור לחצי שעה, עד שקיבל צבע.

הגשתי בתוספת של תפוחי אדמה אפויים ברוטב עגבניות ובצל, וכמובן סלט ירוק ליד, והשוס- "שליכטה" נדיבה של גבינת הפלפלים והפפריקה מעל, כדי ליצור גם ניגודי חום וקור, וגם מרקמים שונים – של הירקות, של הפשטידה, ושל הגבינה.

ארוחת ערב משביעה , קלילה, ובעיקר מאד טעימה.

הוכחה שאפשר לאכול טעים, בריא וגם לא משמין.

להשיג בכל רשתות השיווק, כשר, חלבי.