ALL CLUB- הכוח שבקבוצה.

אם אתם עובדים בחברה גדולה או גוף גדול, אתם בוודאי מכירים את הטלפונים שאתם מקבלים לפני חגים, בעיקר לפני חנוכה, מכל מני אחיינים רחוקים שנזכרים בכם ואחרי ה"מה שלומכם"   המתבקש עוברים ל"שמעתי שאצלכם יש כרטיסים לפסטיגל יותר בזול, אתה יכול לקנות לי ארבעה?"

וכן, לגופים גדולים יש הנחות ומבצעים פשוט כי הם הרבה, כוח קניה גדול. את זה כבר גילו קבוצות רכישה, מקומות עבודה והתאגדויות שנוצרו כדי לקבל מחיר טוב יותר על מוצרים ושירותים וגם בסופרמרקט לא תצליחו להימנע מהשאלה הנצחית "יש לכם כרטיס מועדון"? .

מצד הספקים, גם הם מרוויחים כי תמורת הטבה הם מקבלים קהל קונים גדול וחשיפה גדולה, כך שבעצם שני הצדדים מרוויחים – הקונים והמוכרים.

הבעיה היא שלעסקים קטנים ובינוניים קשה להתחבר לספקים של החברות הגדולות, וזאת לצד התמודדויות רבות שמקשות על העסקים כמו תקנות, מיסים שונים, מצב בטחוני, חוקי עבודה מחמירים ועוד.

הפתרון – ALL CLUB– שיצרה אתי רז, מועדון צרכנים לעסקים קטנים ובינוניים, שבו החברים הם בעלי עסקים עצמאיים ועובדיהם, שזוכים להנחות והטבות רבות כחברי מועדון.

הצצה קלה לאתר של "אול קלאב" מציגה הטבות בתחומים כמו לייפסטייל, צרכי משרד, ביטוח ופיננסים, תיירות ונופש, רכב, בידור ופנאי ואלקטרוניקה וגאדג'טים. כך למשל ניתן עיצוב פנים ב50% הנחה, הופעות מוזלות של "היהודים" ודודו טסה, כניסות מוזלות למיני ישראל, כרטיסיית כניסות מוזלת לבריכות שחיה, הנחות בבתי נופש וסיורים, צילומי סטודיו בחצי מחיר, חוויית סטיילינג אישי מוזלת, מנויי חדר כושר, חבילות פינוק בספא, חבילות פרסום וסרטוני תדמית, ייעוץ וליווי עסקי, מחשבים, אפליקציות לעסק, שייט קייאקים והרשימה עוד (מאד) ארוכה.

מעבר להטבות, "אול קלאב" מעניק גם ייעוץ משפטי חינמי, קולקטיביים ביטוחיים  בעלויות מוזלות, ייעוץ וליווי עסקי בעלויות מסובסדות – ואחד השוסים של המועדון – מפגשי העשרה ללא עלות או בסבסוד בשיתוף רשת מבשלות הבירה JEMS.

השקת "אול קלאב" נערכה בJEMS פתח תקווה, ואחרי כל הבירה והנשנושים הוצג שיתוף הפעולה בין המבשלה ל"אול קלאב" – BUSINESS  & PLEASURE – קונספט מיוחד של מפגשי העשרה לבעלי עסקים קטנים, בסניפי JEMS ברחבי הארץ.

במפגשים יופיעו מרצים בנושאים מקצועיים כמו אשראי ומימון, מכירות, שיווק ועוד, וכן הופעות תרבות של אמנים שהם בעלי עסקים קטנים בעצמם, והכל באווירה חברתית על כוס בירה משובחת.

"אול קלאב" מוכיח שאחד ועוד אחד הם הרבה יותר משניים.