Silent Pool – ממים שקטים לג'ין משמח!

1

הג'ין  הראשון נוצר ככל הנראה בידי ההולנדים, ונקרא "ייניבר"- ("ערער" בהולנדית שהוא מרכיב הטעם הדומיננטי במשקה). המשקה היה (ונשאר) משקה מזוקק מבוסס דגנים ובמהלך השנים וההתפשטות בעולם שובש שמו והפך ל"ג'ין".

קופצים קדימה ל2014 כששני חברים- איאן מקולוך וג'יימס שלבורן החליטו להקים מזקקה בהשראת מזקקת  וויסקי סקוטית. חלומם של השניים כלל כמה עקרונות חשובים- מקום מושלם ורווי הסטוריה, מקור מים מתוקים, הפקת התזקיקים בעבודת יד אומנותית והקפדה על שימוש במרכיבים מקומיים. ומשם קצרה היתה הדרך לבריכה שקטה בחוות שרבורן, ששמה היה למרבה ההפתעה "הבריכה השקטה- Silent Pool " .הבריכה, הממוקמת בדרום אנגליה גם נתנה את שמה לג'ין.

2

עוד כמה שנים קדימה- מגיעים להיום, וממש השבוע הושק בישראל מותג ה Silent Pool  – ג'ין פרימיום בטעמים מאוזנים והרמוניים. חברת "אנוטקה" היא האחראית על הבאתם של שני סוגים של "סיילנט פול":

RARE CITRUS – אלכוהול: 43%

תערובת יוצאת דופן של ההדרים הנדירים בעולם, יוצרת ה ג'ין מזוקק באופן טבעי ומיוחד במינו.

שרבט לימון תוסס ותפוז מר מתוק מתאזנים, ואחריהם במהירות ערער אורן ותבלין מפולפל, עם נגיעות של הדרים.

מחיר מומלץ לצרכן :190 ₪.

SILENT POOL GIN – אלכוהול: 43%

מופק מ24 סוגי צמחים ייחודיים, רומנטי ומורכב,

ארומות הדרים טריים ופרחים וסיומת חלקה המושגת בעזרת דבש מקומי קטיפתי.

מחיר מומלץ לצרכן: 175 ₪.

3

כמו "קפה ומאפה" סביר להניח שאם תתחילו להגיד "ג'ין" מישהו כבר ישלים ל"אנד טוניק" מכיוון שזהו הקוקטייל המפורסם ביותר, למרות שיש אלפי קוקטיילים שונים שניתן לשלב בהם ג'ין בצורה טעימה.

כמה מהדרכים הללו הדגימה המיקסולוגית הידועה קייטלין ווילקס בערב שהחל ב”ג'ין אנד טוניק" איכותי במיוחד והמשיך בקוקטיילים כמו ג'ין עם מי דבש ותרסיס הדרים, וקוקטייל ג'ין וורמונט במרירות וארומה הדרית.

חברת אנוטקה היא המשווקת הבלעדית של "סיילנט פול".

החברה, בבעלות משפחת חינאווי ג'ורג, משווקת שפע של מותגי יין פרימיום מפורסמים כמו פרסקולבדי, פרקשנט, שמפניה פול רוג'ר, מוגה ועוד, לצד מותגי אלכוהול ייחודיים -כמו  וודקה  KREMLIN AWARD, קוניאק Hine  ו – Irish man , ומותג הבירה הספרדי המוביל סאן מיגל, ואלה כמובן רק דוגמאות מעטות מתוך מגוון מרתק ואיכותי במיוחד.

4

את "סיילנט פול" להשיג בחנויות, במסעדות ובברים נבחרים.