MOVIEING CAFE- פינה של שלווה בעיר ההומה.

 

מובי1

בצנטרום של הפיילה כמו שאמרו הגששים, במיקום הכי מרכזי שיכול להיות, לב תל אביב, שוכן בית הקפה "מובינג קפה". הוא קיים כבר 15 שנים ומארח תל אביבים ואורחים שמוצאים בו פינה לבבית (וטעימה) בכרך הסואן.  בכל שעה משעות היום יושבים הלקוחות ונהנים ממנות המטבח של שף גיא כהן, ופינוקי הקונדיטוריה בהנחיית השף קונדיטור אלירן דפני והמקום הפך למוסד תל אביבי מוכר.

ומה החידוש?

אמש הושקה הקומה העליונה של "מובינג קפה"- חלל העבודה השיתופי. אם אתם סטודנטים שמחפשים מקום שקט לעבוד בו עם הלפטופ, או קבוצה של אנשי עסקים שצריכים מקום לשבת ולדבר בשקט, החלל החדש הוא בדיוק בשבילכם- מקום שקט , עם מזגן והרבה תקעים לחשמל, ואופציה לכיבוד טעים ואיכותי, עם סוגי ישיבה שונים- מכורסאות נוחות ועד שולחן אבירים.

 

מובי3

השיטה נוחה מאד- הופכים להיות חברי מועדון ומטעינים כרטיס מגנטי  בסכומים שנעים בין 500-1500 שקלים, לתקופה של שבוע או חודש. כל מסלול נותן גם צ'ופר של הנחות על מוצרי מובינג קפה ובייקרי, עד ל12%.

עכשיו כל מה שנשאר לעשות זה להגיע, לתפוס את הפינה הרצויה, לעבוד בשקט ובשלווה ולהנות ממטעמי המקום. ואם נשאר עודף בכרטיס? מה, לא תפנקו את האישה , הילדים או השותף בדברים טעימים כמו עוגות ויינות? (אגב, אפשר לפנק גם את עצמכם…).

 

מובי2

למעשה התשלום הוא רק על הכיבוד, כי שכירת המקום הוא ללא  עלות, ועוד אפשר גם לקבל חשבונית על שכירות משנה. יש אפשרות גם לאירועים קטנים.

כדי לחגוג את השקת הקומה, נערך בדיוק אירוע כזה- ערב טעימת יינות של יקב Masi האיטלקי. בניצוחו של הסומליה הבכיר – פייר ג'וזפה טורס.  עם היינות נטעמו גם גבינות משובחות של מחלבות גד, ומנות נשנוש מהמטבח של "מובינג קפה".

 

מובי4

(בתמונות למעלה- פייר ג'וזפה טורס עם הבעלים של "מובינג קפה" – ניצן).

 

מובי5

 

בין השאר נטעמו יינות כמו היין המבעבע "מוקסה 2016" שמכיל תערובת של ענבי פינו גריגריו, וענבי וורדוצו מיובשים למחצה, שהיווה פתיחה טעימה מאד לערב המרתק, וכלל טעמים של פירות כמו תפוח ואשכולית, ביחד עם ניחוחות פרחים, "מאסיאנקו 2016" שהוא יין לבן מודרני , גם הוא מיוצר בשיטת צימוק קל של הענבים והיה מתקתק ועשיר, "רוזה די מאסי 2016" – יין  שבו חלק מהענבים עוברים צימוק חלקי בשיטת האפסימנטו, דבר שמעניק רעננות ואלגנטיות ליין, וצבע יפיפה בכוס, ועוד יינות משובחים ששימחו את המשתתפים.

 

מובי6

באו לפרגן – יפיפיות כמו טיטי איינאו וקסניה טרנטול..