אחוה- המתיקות מתחדשת.

 

אחו1

ב"אחוה" לא שוקטים על השמרים- תרתי משמע, והחידוש האחרון הוא "רוגלעך- מאפה שמרים בטעם שוקולד".  אנשים רבים נרתעים מלאפות עם שמרים, לאנשים רבים אין זמן לחכות להתפחות השונות הכרוכות בבצקי שמרים, ובכל זאת, עוגת שמרים ריחנית ורכה היא חלום מתוק. ב"אחוה" הכינו עוגיות רוגלעך מבצק שמרים פריך, שממולא בקרם שוקולד, נימוחים ורכים , בטעם עשיר שנותן הרגשה כאילו שהכנו את זה בעצמנו, במיוחד אם אנחנו מחממים כמה שניות במיקרוגל ומגישים לצד קפה למשל.

אם אורחים קופצים, אם התעוררנו ואנחנו צריכים קפה ומשהו מתוק ליד, קופסה של רוגלעך, במשקל 400 גרם ובמחיר הוגן, סוגרת לנו מצוין את הפינה.

 

אחו2

ואם אנחנו צריכים עוד מתיקות? עוד חידוש מבית "אחוה"- חלוה רכה עם תוספות מיוחדות וחדשניות- חלוה פירות יבשים, דבש ושקדים, תפוז ופולי קקאו, ושיש ופולי קקאו. אפשר להשיגם במיכלים של 3 ק"ג שכשהופכים אותם נראים כמו עוגה, ונהדרים על כל שולחן אירוח, ואפשר גם במארז מוכן של 200 גרם לזלילה אישית. כי אם כבר מתוק, שיהיה גם בריא, וחלוה מיוצרת מטחינה שהיא מזון בריא, מזין ועשיר עם שפע וויטמינים ומינרלים. החלוה של "אחוה" היא החלוה הנמכרת ביותר בישראל והיא בכשרות בד"צ.

 

אחו3