אירופלקס- מתחדשים לש(י)נה טובה!

ההבדל בין בן אדם שישן מספיק ובצורה איכותית, לכזה שלא, הוא שמיים וארץ. לא סתם מניעת שינה מהווה את אחד העינויים בבתי הכלא הקשים בעולם. בלי שינה בני אדם לא מסוגלים לתפקד, ויעידו על כך הורים לתינוקות למשל, שמסתובבים כמו "זומבים" כל היום. וכדי לישון טוב, צריך את התנאים האופטימלים ובראשם מערכת השינה הטובה ביותר והנוחה ביותר על מנת לאפשר לגוף לנוח ולאזור כוחות ליום חדש.

ב"אירופלקס" עושים הכל למען השינה הטובה ביותר, וב16 הסניפים ניתן למצוא כל מה שצריך, לכל גיל וכל דרישה. והביטוי "אפשר לישון איתם בשקט" הוא דו משמעי במקרה של "אירופלקס" מכיוון שב"אירופלקס" דואגים לפרטים הקטנים, לאיכות הגבוהה ביותר, לטכנולוגיות החדשניות ביותר וכמובן לעיצוב היפיפה שמככב בכל חדר שינה.

ראשית כמובן יש את ההקפדה על בריאות הגב, שמחזיק אותנו וצריך להשאר בריא ונינוח. אחר כך יש את הנוחות הכללית (כולל במיטות זוגיות כשלכל אחד יש העדפות אחרות) , אחר כך מגיעה התחזוקה- כי אף אחד לא רוצה לעבוד קשה וכולם רוצים שמה שקונים יחזיק לשנים רבות במצב מצוין, ולבסוף ישנו כמובן ענין המחיר- שצריך להיות אטרקטיבי, הוגן ומה שמכונה "וואליו פור מאני" – התמורה הטובה ביותר עבור הכסף.

כל הקריטריונים האלו מתכנסים תחת גג אחד, של "אירופלקס" שעכשיו מתחדשת בסניף חדש ומפואר ב"דן דיזיין סנטר" בבני ברק. בסניף ניתן למצוא באמת הכל, מהמיטה הכי משוכללת ועד הכרית הכי נוחה, אביזרים, תוספות, השלמות וכל מה שצריך.

בהשקת החנות החדשה, הציג תומר בן- מנכ"ל אירופלקס את הלהיטים הבולטים במיוחד- ראשית, לאבא ולאמא- המיטות המתכוונות שהפכו ממוצר מותרות למוצר "מאסט" בכל בית, כשכל אחד מבני הזוג יכול לשלוט בצד שלו, להחליט על הזווית, אם הוא קורא או ישן, צופה בטלוויזיה או שוכב על הבטן, בלי תלות בבן הזוג, ובזווית שמתאימה בדיוק בשבילו. הלהיט השני הוא מיטות נוער משוכללות, גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת הגאג'טים, כי היום ילדים ונוער כבר לא מסתפקים במשהו פשוט, הם רוצים שיהיה גם נוח וגם אופנתי ומעוצב בהתאם לקונספט של החדר שלהם. (וההתלהבות הספציפית שלי- רמקולים שמובנים בתוך ראש המיטה כך שאפשר להיות מוקף במוסיקה- וההמלצה שלי- מיטב שירי מארק אנטוני, אבל באמת שכל אחד יכול לבחור מה הקו המוסיקלי האהוב עליו…).

(למעלה- מיטה מתכווננת, למטה מיטות נוער)

חידוש נוסף שהציג תומר בן היה שמיכה מיוחדת, כי החורף כבר בפתח. השמיכה שומרת על חום מדויק, כך שכבר לא צריך את דילמת ה"קר לי בלי שמיכה אבל חם לי עם" עם הפתרון הישראלי של הוצאת רגל אחת מחוץ לשמיכה כך ש"בממוצע נוצר איזון". בזכות בועות מיוחדות בשמיכה, שלא ראיתי בשום מקום אחר, נוצרת שכבת אוויר נוספת ששומרת גם היא על החום בלי להזיע.

למי שנכנס לסניף החדש (כמו גם לשאר סניפי "אירופלקס" ) מובטח יחס אישי ביותר של צוות המקום על מנת להתאים לו בדיוק מה שהוא צריך, לשינה טובה ורגועה.