אל גל- עכשיו גם במטבח (נקי במיוחד).

חברת "אל גל" מייבאת ומשווקת כבר 26 שנים  מוצרים לחדרי אמבטיה , מהברז הקטן ביותר ועד לג'אקוזי ענק וסאונות. כעת היא מחדשת לנו, לכבוד חג הפסח, הוא חג השיפוצים והחידושים, מטבחים מיוחדים . מה מיוחד בהם?

תחשבו זוג צעיר, מתחיל את חייו החדשים ביחד, אין יותר מדי תקציב, ובכל זאת לא רוצים להסתפק בדברים מ"איקאה" שמקומה במקומה מונח כמובן, אלא רוצים קצת יותר קלאס, איכות טובה יותר, אבל המחירים למשהו יוקרתי יותר הם בשמיים, אז מה עושים?

זו בדיוק הנישה אליה נכנסו ב"אל גל" כשהביאו לארץ את "אלגנס ויסטו" – מטבח איטלקי מודולרי , בקווים נקיים ומינימליסטיים, שכולל גם פרזול של HETTICH  הגרמנית, והכל במראה אלגנטי יוקרתי, ובמחיר כמעט חצי אם לא שליש מחברות היוקרה.

בגלל המודולריות והייצור האחיד, המחירים נמוכים והאספקה מהירה, וגם אם המידות מיוצרות מראש, בחברה יודעים לתכנן בעזרת מודלים תלת מימדיים (שהלקוח אגב יכול לקבל גם אם יחליט בסוף לא לרכוש ב"אל גל") כך שניצול השטח יהיה מדוייק. כל מה שצריך הוא להגיע לסניף במודיעין עם המידות, ולוח השרטוט כבר נשלף.

למעשה, מרגע ההזמנה ועד ההתקנה עוברות כ48 שעות בלבד, מהירות שיא יחסית למקובל בענף.  בונוס נוסף מבית "אל גל" הוא השירות האישי והמענה האנושי כמעט בכל שעה, ועל הכל נוספות גם שבע שנות אחריות. בקיצור, חבילה מושלמת עבור זוגות צעירים ולא רק הם.

(בתמונות למעלה- מבחר מוצרי אמבט של " אל גל" ובתמונות למטה- המטבחים)

"אלגנס ויסטו" , בלי להכנס ליותר מדי פרטים טכניים, הוא מטבח שמצויד בכל הנדרש ויותר- יש לו שכבות הגנה פנימיות שמונעות לחות ועובש, החזיתות ומוצרי הפרזול הם מהאיכות הגבוהה ביותר, (למעשה יצרן הפרזול הוא גם זה שמוכר למטבחים היוקרתיים ביותר שנמכרים בארץ), ולכן גם אין רעשי טריקה, והכל נפתח ונסגר בלי ליפול ובלי לחרוק .

הייתי חייבת לבדוק מקרוב את המטבחים ומה לא עשיתי? פתחתי וסגרתי, טרקתי מגירות (כי ביננו, אף אחד לא סוגר בעדינות מגירות של מטבח…), נגעתי מכל הצדדים,  עברתי על המרקמים והעובי של הדלתות והמדפים, והאמת נהניתי. המגע היה חלק ואיכותי, גימור מושלם ובעיקר שבה את ליבי הגוון המבריק שמונע את אותן טביעות ידיים מעצבנות…

ל"אל גל" יש גם מטבחים בהתאמה אישית ובעיצובים מיוחדים (ותראו בתמונה את העיצובים העגולים למשל) כך שבכל תקציב ניתן למצוא מטבח ראוי ולא להסתפק במוצרים פשוטים יותר.

אולם התצוגה במודיעין (עם המון חנייה חינמית ונוחה) הוא תחנה חובה במסלול של מי שרוצה לעצב ולרענן את המטבח שלו, בלי לפשוט את הרגל.