"גיבור אמיתי" – YES KIDZ נכנסת לאקשן!

 

יחיח

סרטים כמו "אחרון גיבורי הפעולה" ו"שושנת קהיר הסגולה" הביאו לנו עירוב של מציאות ודמיון, סרט בתוך סרט, כשלמציאות של הסרט האחד, נכנסת דמות מהסרט השני וצריכה להתמודד עם העולם הזר והמוזר לה. כך שוורצנגר יצא מהמסך לניו יורק בה לא מתקיימות קלישאות מהסרטים בנוסח "התחמושת לעולם לא נגמרת" וכך ג'ף דניאלס בסרטו של וודי אלן מגלה שקשה להתנהל בעולם ה"אמיתי" כמו בסרט.

עכשיו מביאים לנו בערוץ YES KIDZ את "גיבור אמיתי" – סידרת פנטזיה שמתכתבת עם אותו הרעיון.

העלילה עוסקת ביוצרת בשם אמה גרין (ג'וי ריגר) שמילדות דמיינה על דמות לוחם קשוח בשם "תומאס בלאק". כשהיא מתבגרת היא הופכת ליוצרת של סידרת טלוויזה בשם "הלוחם" שכוללת יצורים מעופפים, קללות ונבואות, בלונדינית עם עיטורים  בשיער ודמיון לסידרה שלא נזכיר את שמה, אבל שמתחרזת עם "משחקי הנס".

תומאס בלאק (רן דנקר) הוא הגיבור הראשי של הסידרה, והשחקן שמגלם אותו הוא יותם, שהוא גם בן הזוג של אמה במציאות. הסידרה זוכה לפופולאריות רבה אבל כשיותם מקבל הצעת עבודה בהוליווד, הוא לא יכול להמשיך לגלם את התפקיד הנערץ, מה שגורם לאילוצים בצילומי הסידרה, ולסוף עונה דרמטי.

העסק מסתבך כשאיכשהו, כשיותם נמצא באמריקה, דמותו – תומאס בלאק מצליחה לצאת מהמסך ולהגיע אל המציאות – אל אמה גרין וחבריה לעבודה- השחקנים, הצוות והחיים הרגילים.

 

1 (3)

(בתמונות למעלה ולמטה צוות המשתתפים ואורחים שהגיעו לפרגן בהשקת "גיבור אמיתי")

 

2 (2)

הרבה מהשחקנים של "גיבור אמיתי" משחקים למעשה בתפקיד כפול, גם בדמותם בסידרת "הלוחם" וגם בדמותם כשחקנים המשחקים בסידרת "הלוחם" , כשלעיתים הם גם מופיעים בשמם האמיתי. קצת מסובך אבל כשתראו תבינו.

הקאסט הוא נרחב וכולל בין השאר גם את שירה נאור, גאיה שליטה כץ, טום באום, אלישע בנאי, דליק ווליניץ, עדי חבשוש, נווה צור, דניאל גרנט, ועוד, וכן הופעות אורח של מאיה דגן, עינת שרוף, ירדן הראל, עדי ביטי, נלי תגר, ואף גיא פינס ועודד בן עמי בתפקיד עצמם.

הסידרה תשודר בערוץ YES KIDZ שהחליף את ערוץ הילדים ומשדר סדרות להיט כמו "כפולה" עם נועה קירל, "אסקייפ" שעשועון בריחה, "התחנה", "תיכון השיר שלנו" ועוד, בהנחיית כוכבי נוער כמו נועה קירל, בן זיני וטיילר, אלינה לוי, שגיא ברייטנר, ירדן הראל ועוד.

הסידרה "גיבור אמיתי" תשודר החל מה16.5 ב yes VODו – STINGTV והחל מ19.5  בימים א – ד בשעה 15:15 בערוץ KIDZ לצופי YES.

יוצר ותסריטאי הסידרה: אורי גרוס

במאי: ירון שילון

חברת הפקה: טדי הפקות