דואר ישראל- הגעת- יצאת.

ישראלים גילו את הקניות באינטרנט. נוחות הישיבה בבית והקניה בהקלקה אחת, ביחד עם מחירים אטרקטיבים באתרי קניות בחו"ל הפכו את העסק לנוח מאד והעולם הפך לקניון אחד גדול וצבעוני.

הבעיה היא שמספר החבילות עולה במהירות, ובבית הדואר נוצרו תורים ארוכים לקבל את הסחורה שהוזמנה. הפתרון של דואר ישראל:

הזמנת תור מראש דרך אפליקציה בטלפון הסלולרי או דרך אתר האינטרנט, ותוך עשר דקות מגיעים לדואר ויוצאים עם החבילה.

איך זה עובד?

נכנסים לאתר, נרשמים (אפשר גם לחבר ישירות לרישום הפייסבוק), בוחרים סניף דואר רצוי, תאריך ושעה מבין השעות הפנויות , מאשרים, מקבלים מיסרון מיידי שמאשר לנו את ההרשמה וזהו, אנחנו בפנים.

(בתמונות למעלה משמאל- בחירת התאריך, למעלה מימין בחירת השעה, למטה מימין הכנסת מספר הטלפון, ולמטה משמאל- המסרון שמתקבל ובו אישור ההזמנה והוראות קבלת התור בסניף).

ביום המיועד, כעשר דקות לפני התור שלנו, אנו מקבלים תזכורת נוספת בטלפון, ואז כל שנותר הוא להגיע לסניף הדואר , לגשת למכונת התורים, ובמקום לקחת תור רגיל, להקיש על "תור מוזמן". אחר כך מקלידים את מספר הטלפון שעליו הוזמן התור, ויוצא תלוש עם מספר ששונה מהמספרים הרגילים (בדרך כלל עם אות לפניו). המספרים המיוחדים משולבים עם מספרי התור הרגיל, כך שבשעה היעודה מופיע המספר המיוחד, ניגשים אל הדלפק (והרבה פעמים אנשים שמחכים הרבה זמן בתור מסתכלים בתימהון – "איך עשיתם את זה?"- שווה גם להם להכנס לאתר של הדואר) ולוקחים את החבילה.

יש לציין, אם מגיעים לסניף יותר מעשר דקות לפני התור שנקבע, ולוחצים על כפתור ה"התור המוזמן"- המערכת תשיב "הגעת לפני הזמן, באפשרותך לקחת תור רגיל". ואז יש שתי אפשרויות – אם הסניף ריק או הגעתם ממש מוקדם- אפשר להשתמש בתור הרגיל, או אם הסניף מלא, לחכות שיגיעו עשר הדקות שלפני התור המוזמן, ואז לקחת את הפתקית המוזמנת.

היתרון הענק – מעבר לשעות ההמתנה בדואר , הוא שאני יודעת בדיוק מתי אני נכנסת ומתי אני יוצאת, ויכולה לשלב את זה למשל בדרך לפגישות בלי לחשוש שאאחר אליהן. כמובן שגם מבחינת בית הדואר עדיף שכולם יזמינו תור מראש ואז עובד חלוקת החבילות יהיה פחות לחוץ בגלל עומס של אנשים שמגיעים כולם באותו זמן.

כמובן שאפשר תמיד לבטל תור או לשנות, הכל לפי הצורך.

מעבר לכך, מעל מאה סניפי דואר עברו לעבוד משמונה בבוקר עד שמונה בערב רצוף, כך שאפשר למצוא את השעה הנוחה להזמנת התור.

שירות הזמנת התור מראש קיים כרגע ב180 סניפים עיקריים, ובקרוב בפרישה לרוב בתי הדואר בארץ.

#דוארישראל #דואר ישראל #שליתורמוזמן #שלי תור מוזמן #דואר