היופי של הלגה רקנטי- הסיכום.

עברו חלפו להם השבועות, סיימתי 13 טיפולים אצל "הלגה קוסמטיקה תרפיותית" בראשון לציון, מתוכם שישה זוגות טיפולים של "RF" ו"טכניספא" ועוד טיפול אחד אקסטרה של חבישות, שעליו אני רוצה לספר עכשיו-

כמו שכתבתי בפוסט הקודם, מדובר בשיטת פיסול גוף באמצעות תחבושות חמות ספוגות בחומרים מתאימים לטיפול הנדרש. במהלך הטיפול יש צורך בתנועה ולכן – קריוקי.

וכך התבצע הטיפול שלי:

הגעתי מוקדם בבוקר (הטיפולים אצל הלגה מתחילים משעות הבוקר המוקדמות כך שיש יותר אפשרות לתורים וגם מתאים לאנשים שעסוקים מאד או ממהרים להמשך היום). נשארתי בחזייה ותחתונים (חשוב להביא לבנים להחלפה). אני הבאתי גם מגבת גוף מהבית. בתחילה היו מדידות של 18 חלקים בגופי, שסומן בעט כדי לחזור אחר כך בדיוק לאותן נקודות. בכלי מתכת גדול כבר התחממו התחבושות בתוך החומר שנבחר עבורי.

נורה שמבצעת את כל סידרת הטיפולים שלי (ותמיד טוב שיש בן אדם אחד שמטפל בך מההתחלה ועד הסוף, ומכיר כבר את הגוף שלך ומה קורה איתו) התחילה בחבישת כל חלקי הגוף בצורה הדוקה. הכל נחבש חוץ מהצוואר, כשהשיער מוגן על ידי כובע רחצה והפנים נעטפות באזור הלסת וכל קו הפנים החיצוני.

 

אחר כך הושמו הידיים והרגלים בתוך שקיות ניילון שנקשרו בגומיות לאיסוף הנוזלים, והן אכן התמלאו במהרה.

עכשיו התחיל שלב התנועה ולשם כך נדרשתי לבחור בין זמרות כמו ביונסה וריאנה, לבין כל מני זמרים ישראלים, עם דגש על המזרחי. המוזיקה נועדה לגרום למטופל לזוז. קצת קשה לחולל עם הניילון והחבישות אבל אחרי שמתעלמים מהמראה שנשקף מהראי ממול, זה בהחלט מבדר. במקרה שלי זה גם עלה ישירות לפייסבוק.:-)

נורה שהתה בחדר כל הזמן, ועקבה אחרי התהליך, כששלוש פעמים, כל עשרים דקות, היא שבה והרטיבה את התחבושות בעזרת הנוזל החם.

בתום השעה היא הסירה את התחבושות, ואני התנגבתי והיא מדדה שוב באותן נקודות שסומנו.

יש לציין- אסור להתקלח לפחות 24 שעות אחרי החבישות כדי לתת לחומרים שהיו בתחבושות להמשיך ולפעול על הגוף. בהתחלה חשבתי שזה בטח יהיה נורא- דביק ורטוב אבל להפתעתי אחרי ניגוב קצר, העור היה יבש וחלק, למעשה חלק כאילו שמרחתי קרם גוף, ובעיקר- התחושה היתה רוויה מאד, כל חלקי הגוף כמו רגליים שהן בדרך כלל יבשות – בעיקר כפות הרגליים, הרגישו כאילו קיבלו עירוי נוזלים מבפנים, והיו פשוט כייפיים וחלקים מאד למגע.

מבחינת המדידות – בתמונה אפשר לראות את התוצאות של החבישה- עם ירידה ממוצעת של כסנטימטר בחלקים שונים של הגוף (כמובן שבברכיים אין שומן כמו בירכיים ולכן תהיה שם פחות ירידה).

כאמור הטיפול הזה הוא חלק מסידרת טיפולים, כשהמדידות בטיפול האחרון מראות שנקודת הפתיחה שלהן נמוכה יותר מאשר נקודת הפתיחה של הטיפול הראשון. כמובן שכל התוצאות ייהרסו אם מהטיפול נרוץ הביתה ונקפוץ על עוגות קצפת…

שמירה על אורח חיים בריא, אכילה נכונה ופעילות ספורטיבית ישמרו על התוצאות המושגות לא רק בטיפול זה אלא גם בכל טיפול שנעבור.

ובחזרה אלי –

אחרי כל הטיפולים הללו, התוצאות הן כאלה-

במבחן התחושה- בהחלט יש התרחקות בין הירכיים- אין צורך לשים קרם גוף כשלובשים חצאית קצרה, וגם בהרבה הליכה במזג אוויר חם כשמזיעים, אין תחושת צריבה בשל החיכוך.

מבחינת הסנטימטרים – היתה ירידה של קצת יותר מסנטימטר אחד בכל ירך, מה שמסביר את ההתרחקות והקטנת החיכוך. למעשה, מה ששמתי לב הוא שגם העור שם נעשה חלק הרבה יותר, כך שבהליכה הירכיים פשוט "חולפות" אחת כנגד השניה, וגם אם נוצר מגע, הוא רך ומחליק גם כשמזיעים. כמובן שכבר אין אדמומיות שהיתה נוצרת בעקבות חום וחיכוך.

Page1

וככה הירכיים נראות היום- מוצקות ומהודקות הרבה יותר- קרדיט לצילום- שי נווה ל"פנורמה".

אז למי זה מומלץ? ל"הלגה" יש טיפולים רבים ושונים לבעיות רבות ושונות – מבעיות עור, דרך צלוליט, טיפולי פנים וכו'. המטופלים מגיעים גם כדי לפתור בעיה רפואית כמו נניח אקנה, וגם כדי לפתור בעיות אסטטיות שהדרכים הקונבנציונליות , להלן ספורט ותזונה, לא תמיד מצליחים לפתור, כמו בראש ובראשונה הצטברות צלוליט במקומות שונים, שהוא שומן עקשן במיוחד, מה שאומר שגם אדם שמתעמל כל היום יכול להיות רזה בכל הגוף ועדיין יהיו לו "גושי" שומן במקומות מסוימים.

הדגש הוא על הכללי- ב"הלגה"  נותנים את ה"פוש" ומעודדים לשמירת אורח חיים בריא- תזונתי וספורטיבי, כדי להשיג תוצאה וכדי לשמור עליה והכל תוך מעטפת דואגת ואכפתית מכל הלב.

ולמי שרוצה להזכר איך היו הטיפולים הקודמים- הנה הקישורים:

ההתחלה  והאמצע. .