חומוס- בא מאהבה.

כשביקרתי לפני כשבועיים בעכו העתיקה, עברתי דרך החומוסיה של סעיד, ליתר דיוק, דרך התור הענק שהיה בשישי בבוקר לחומוסיה של סעיד (ראו תמונה).
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

עם ישראל אוהב חומוס, וגיוונים בחומוס תמיד מתקבלים בברכה.
סעיד מהחומוסיה בעכו הוא גם כוכב הפרסומות של "סלטי צבר" לסידרת החומוסים החדשה "מלך החומוס עם אכבר תוספת" – סידרה מיוחדת עם תוספות אסליות גדולות במיוחד בהשראת חומוסיות מובילות.

קיבלתי לטעימה את שלושת הטעמים שבסידרה –
– "חומוס עלי סולטן" – עם גרגרים ופלפלים אדומים מתובלים.
– "חומוס אבו כארים" – עם גרגרים ופלפל פיקנטי
– "המסבחה של סמיר הגדול" – עם המון טחינה וגרגרים רכים.

DSC01535

שלושה סועדים יש אצלי בבית, והדעות היו חלוקות לשלושה, כשכל אחד בחר את החביב עליו. הבן הלך על חריפות ובחר את "אבו כארים". הוא אמר שהחומוס עשיר מאד (האמת, כל השלושה מצויידים בכמות גדולה של תוספת ולא רק למעלה) ועוקצני במידה. בן הזוג הלך על זה עם הפלפלים האדומים המתובלים (אני חששתי שהמילה "מתובלים" אומרת שהתיבול חריף אבל לא כך הוא, התיבול עדין ומוסיף מימד חדש לחומוס, וכאמור כמות שמספיקה עד לכף האחרונה ). אישית, הנבחר שלי היה המסבחה מכיוון שאני מאד אוהבת טחינה ביחד עם החומוס שלי.
DSC01536

כדי להעצים את החוויה החומוסית עד הסוף, מתקיים שיתוף פעולה בין סלטי צבר לבין חומוסיות נבחרות בארץ שבהם כל פעם שקונים מוצר אחד מסדרת "מלך החומוס" מקבלים שובר מתנה למנת חומוס עם תוספת באחת החומוסיות בארץ (ויש פריסה ארצית). כל מה שצריך לעשות הוא לאכול לפחות חצי מהקופסה כך שמתגלה התווית הקידמית של החומוס מבפנים, ושם נמצא קוד שיש להקליד באתר www.hummus.co.il , להוסיף את הכתובת והופ – בדואר יגיע שובר לחומוסיה המבוקשת. (עד גמר מלאי השוברים).

DSC01537

הסלטים באים בכמות של חצי קילו, ברשות השיווק ונקודות המכירה המובילות בארץ ובכשרות בד"צ.