חנוכה שמח ונקי עם FIX ו- ABC מבית "קומ".

 

קומ1

חנוכה מוכר גם בשמו השני- "חג הטיגונים". נכון שבשנים האחרונות יש טרנד של אפייה במקום טיגון אבל אני מצהירה כאן בגדול- "סופגניה אפויה" זו לא סופגניה. זה סוג של לחמניה וזה איכס. גם אלה שמנסים להתחכם וקודם כל אופים את הסופגניה ואחר כך מטגנים אותה, – חברים- זה לא עובד. זה עדיין איכס. אין כמו סופגניה טרייה שיצאה עכשיו מהשמן, כי מה לעשות שטיגונים זה הכי טעים?

הבעיה עם טיגון הוא הלכלוך. גם אם אנחנו ממש נזהרים, שמן זה דבר שקופץ, נשפך ונדבק, ובדרך כלל אחרי סבב טיגונים – גם הסיר וגם כל סביבת הבישול ספוגים ומותזים. כדי להחזיר את הסדר והנקיון על כנו צריכים מוצרים שעובדים טוב ומוכיחים את עצמם. כאלה הם המוצרים מבית "קום" – והרשימה לחנוכה היא מסודרת מאד-

חברת הסחר הבינלאומית Com, יבואנית המותג הבינלאומי ABC ובעלת המותג הפרטי FIX, משיקה סל מוצרים לחנוכה לניקוי השמן מהסירים, המחבתות, משטחי העבודה ואפילו מהבגדים

 

קומ2

חג החנוכה הידוע גם כחג הסופגניות והלביבות או במילים אחרות "חג השמן", מצריך הערכות לניקוי סביבת העבודה רגע אחרי הטיגונים במטבח. חברת קומ תיאום בינלאומי (Com), משווקת מותגי הניקיון והצריכה לבית ABC ו- FIX בישראל, מציעה מגוון מוצרים לניקיון הסירים, המחבתות, משטחי העבודה ואפילו ניקיון של הבגדים להסרת כתמי השמן. כמו כל מוצריה, גם מוצרי החנוכה נמכרים במחירים המשתלמים ביותר לעומת המתחרים, ומגיעים לחסכון של עד 20-30 אחוזים בסל הקנייה.

סל מוצרי הניקיון של חברת Com לחנוכה כולל את המוצרים הבאים:

אבקת כביסה ABC OXY – אבכת הכביסה היחידה שמשווקת בישראל אחרי בדיקות של תקני ISO 105 A03 שמעידים שהאבקה מסירה 104 סוגי כתמים שונים תוך שמירה על סיבי הבגד והצבע, ומתאימה לכל סוגי האריגים ומכונות הכביסה. בזכות החמצן הפעיל שבה היא מומחית לפירוק כתמים קשים כך שלא צריך להוסיף חומרים נוספים. מצויינת לאותו ביס של סופגניה שהתיז ריבה היישר על החולצה הנקיה. (והיא מגיעה בריחות מפנקים כמו וורדים, ניחוח פסגות, פרחים ופצ'ולי לבנדר).

נוזל כלים ABC כי לא כל דבר אפשר לשים במדיח, ולעיתים גם אין מספיק כלים כך שלא שווה להפעיל אותו , הנוזל מכיל 24% חומר פעיל וממיס שומנים, עד כדי כך יעיל שטיפה אחת מספיקה למספר רב של כלים. מגיע בריחות של ליים, לימון ודובדבן.

 

קומ3

נוזל רב תכליתי לניקוי והברקה ABC: – מנקה ומבריק את כל סוגי המשטחים , מגיע בבקבוק התזה ומשאיר ניחוח לבנדר. מצוין לרגע הזה שנזכרנו מאוחר מדי שהנחנו את כף הטיגון נוטפת השמן ישירות על השיש, ושגם הנייר הסופג שהנחנו , די דלף .

מסיר שומנים קר FIX – מסיר שומנים חזק במיוחד לכיריים, סירים, תבניות, קולטי אדים וכיורים, ללא צורך בחימום. ההבדל בין כיריים מלאי שומן לכיריים שעבר עליהם מסיר שומנים, הוא יום ולילה, והוא מצויין למשל לחלק הפנימי של דלת תנור האפיה, שהופכת לשקופה במקום עכורה ומלאת כתמים.

מטליות לחות לניקוי כללי FIX שריקי – מטליות אנטי בקטריליות, לחות, נשלפות אחת אחת, מסירות אבק וכתמים, מרעננות ומותירות ריח תפוח מרענן. אני מודה שאני חיה על מטליות כאלה, לכל דבר ולכל מקום.

ספוג הפלא  FIX  – להסרת שומנים וכתמי לכלוך עקשניים בקלות מכל משטח- אמבטיות, כיורים, פורמייקה, קרמיקה, שיש, נירוסטה, קירות (מכירים את השחור הזה שמצטבר על הקיר מסביב לכל מתג חשמלי? ), חלונות ועוד, ניתן לניקוי ושימוש חוזר. אנחנו ניקינו בעזרתו כיור אמבטיה שחטף שאריות של מסיכת בוץ והפך לבן בוהק תוך שניות.

 

קום4

כריות יפניות FIX – כריות לניקוי והברקה מכל הסוגים ללא שריטות, עם ספוג פנימי להקצפה, לכל הכלים והמשטחים, כולל כלי מתכת מסוגים שונים, נירוסטה, נחושת, טפלון, קרמיקה, פלסטיק, חרסינה, שיש, זכוכית ועוד. מצוין לסיר שכיכב בטיגון הסופגניות והלביבות ועכשיו עומד כשהוא דביק, עם שאריות בצק שרוף דבוקות בצדדים.

ספוגית אל חלד– גם היא לניקוי סירים, מחבתות, גריל, אביזרי מתכת ועוד, לניקוי לכלוך עקשן. הן עמידות ובעיקר לא מחלידות (מכירים את כתמי החלודה שמשאירות ספוגיות אחרות על מתקן הניקוי? אז זהו- שפה לא.)

חומרי הניקוי של "קומ" הם של מותגים מובילים, במחירים אטרקטיביים ובפריסה ארצית, והם עומדים בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות ואישור מכון התקנים.חוץ ממוצרי ניקוי ל"קומ" יש גם טואלטיקה, מוצרי כביסה, מוצרי תינוקות ועוד.

את כל המוצרים ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות, השוק פרטי וסיטונאים בכל הארץ.