טאצ' הקסם של טאצ'.

אילנית לוי פרזנטורית של המותג טאצ' צילום עומר וידר (4)

(קרדיט לצילום: עמיחי ויד)

בחודשים האחרונים אנו מבלים זמן רב  בבית ואז מתרחשים שני דברים במקביל, קודם כל נוצר הרבה יותר בלגאן ולכלוך, בעיקר כשיש ילדים, וגם מתעוררת בנו המודעות למראה הבית ולחלום שלנו לבית נקי ומסודר.

מעבר לכך אנו דואגים יותר שהבית יהיה גם נטול חיידקים.

לעזרתנו מגיעים החברים מקבוצת "שניב סאסאטק" עם מותג "טאצ'" שאפשר גם לכנות "כל דבר שיעלה על דעתכם שצריך בשביל בית נקי, מחוטא ומריח נפלא".

מלכת הנקיון (ומלכת היופי לשעבר) אילנית לוי כבר גילתה ועכשיו היה התור שלי להתנסות במבחר מהמוצרים.

1a

"נוזל מבושם לניקוי רצפות" – הבקבוק שלי נשא את הכותרת "מלון בוטיק". כבר כשפתחתי את הבקבוק חשתי בניחוח העדין,סוג של מיקס בין פרחים טרופיים לסבון יוקרתי. מהלתי את החומר לפי ההוראות (ויש צורך להשתמש בכמות קטנה כך שהבקבוק מספיק לשימושים רבים). נעזרתי במטלית רצפות נקיה שנטבלה בדלי, לא התאמצתי לשפשף או להפעיל כוח כלשהו, והרצפה שינתה את פניה לרעננה, נקיה וכמובן מריחה נפלא.

הנוזל מתאים לכל סוגי הרצפות ויש גם ניחוח של ספא לבחירה.

אם הרצפה מאד מלוכלכת  ניתן להגדיל מעט את ריכוז החומר, אבל למרות רוח הנדיבות הישראלית, עדיף לא להעמיס  יותר מדי חומר, גם כדי למנוע בזבוז וגם כדי שלא ישאר על הרצפה.

2a

"מרסס לניקוי והברקת חלונות ומשטחים" – נועד להברקה מהירה של כל סוגי המשטחים, דוחה אבק. ניסיתי על שמשה שסימני אצבעות ידיים ילדותיות ניכרו בה, וגם טיפות מים שהתייבשו והותירו את מסלולן. התזה קטנה, מעבר באמצעות מטלית יבשה ופתאום אני מבינה כמה שהשמשות לא היו צלולות. אור היום הבהיר שחדר דרך החלון שיקף היטב את הנקיון ולא נותרו כל סימנים על הזכוכית.

3a

"מרכך כביסה מרוכז ומבושםX4" בדרגות ריכוז שונות. מרכך  כביסה  הוא ההגדרה של פינוק עבורי. בניגוד לסבון כביסה שהוא הכרח כי הוא עושה את ה"עבודה השחורה" של  נקיון לכלוך וכתמים, המרכך הוא הבונוס  הנעים, שהופך בגד מעקצץ למגע נעים, רך וריחני.

מרכך הכביסה שניסיתי הוגדר כבעל ניחוח "בשמים יוקרתיים". גם כאן קודם רחרחתי את הנוזל היישר מתוך הבקבוק. הוא עטף אותי בענן של פרחים מלטפים את האף. אחר כך שפכתי ממנו מעט מאד למיכל המתאים במכונת הכביסה  והפעלתי על כביסה הכוללת מגבות ובגדי ספורט שמטבעם לא בדיוק מריחים שושנים.

כבר כשפתחתי את דלת מכונת הכביסה יכלתי לחוש במשב הנעים, וגם אחרי שהבגדים כבר היו יבשים, הם שמרו על הריח כך שתיפקדו גם על תקן מפיצי ריח בארון הבגדים שהעלו חיוך כל פעם שהדלת נפתחה.

למרכך כמה סוגי ניחוחות לבחירה.

טיפ שלי- טיפה אחת על עץ ריח לאוטו, כזה שאיבד את הריח המקורי שלו, ויש ניחוח נפלא ומרענן בכל נסיעה.

4a

"כריות קרצוף רב תכליתיות" – ניסיתי על כמה סוגי משטחים וכמה דרגות לכלוך. שמחתי לגלות שהן קודם כל לא משאירות שריטות, גם כשהייתי פחות עדינה, הן לא פוגעות  במניקור והעבודה מהירה ונוחה. הן מתאימות לשימושים רבים כך שאין צורך להחליף ולחפש מה מתאים.

5a

"ספוג הפלא"  – שאכן מצדיק את האתגר שהוא מציב על האריזה שלו "אוהב אתגרים, קצת מים והכתם צ'יק צ'ק נעלם. תן לו בקרמיקה, תן לו  בפורמייקה, תן לו בנירוסטה, קטן עליו". בהחלט איתגרתי אותו כולל בכתמים ישנים על מבחר משטחים, ובלי מאמץ גדול הכל היה כמו חדש.

הספוג עמיד מאד ועושה הכל רק עם מים, אין צורך בשום דבר נוסף. אין לי מושג איך יוצרים את הפלא בפלא הזה אבל אם זה עובד, זה העיקר!.

בסדרת טאצ' עוד שפע רב של מוצרים – כמו סדרת מסירי כתמים לכביסה – OXY POWER ללא אקונומיקה הקוטלים 99.9% מהחיידקים ומטפלים בכל כתם בעזרת חמצן פעיל, מגבונים אנטי בקטריאליים לחים לחיטוי וניקוי כללי של משטחים, גם הם קוטלים 99.9% מהחיידקים, מה שחשוב מאד בעיקר בתקופה הנוכחית, ונוחים לשליפה בכל רגע, כולל באריזת נשיאה, נוזלים לניקוי כלים 24% חומר פעיל עם אפקט הקצפה משופר, כולל נוזל לעור רגיש, קצף לניקוי כללי בתוספת אקונומיקה אנטי בקטריאלי, מוצרי הדברה לשימוש ביתי, מוצרי עזר למטבח ועוד, וגם סידרה ייחודית בשם "גרין קייר" שהינה מוצרי נקיון אקולוגיים איכותיים לא רק למען הבית אלא גם למען כדור הארץ.

לטאצ' יש עוד כמה סודות קטנים לעזרה גדולה בבית- כך למשל מציעים לנקות כלי בישול ותבניות, וכן תנורים אחרי חימום קל שלהם, מכיוון שהלכלוך בצורה מהירה יותר (וכמובן להזהר לא לחמם יותר מדי ולעטות הגנה), לחטא מברשת אסלה על ידי ריסוסה באמצעות קצף ניקוי המכיל אקונומיקה כשהיא מופנית לאסלה, לתת לה לעמוד כעשרים שניות ואז להוריד עליה את המים לשטיפתה ולנקות מתגי חשמל בעזרת מטליות לחות הספוגות בחומר ניקוי וחיטוי כך שאין פגיעה במערכות החשמליות. אם אין מטלית לחה ניתן להתיז מעט חומר ניקוי (ללא אקונומיקה) על מטלית יבשה ולנקות בעזרתה.

את מוצרי טאצ' ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות ברחבי הארץ ובחנויות .