"לגעת באוכל" – לחורף חם וטעים!

 

1 (4)

(קרדיט לתמונות המוצרים למעלה – ישראל כהן).

רשת "לגעת באוכל" היא בית לכל הפודיז- בין אם הם מעמידים סירים על בסיס קבוע, ובין אם הם קוראים בספר בישול כיצד להכין חביתה. תוכניות הבישול השונות בטלוויזיה הביאו את עולם הבישול והאפייה לכל אחד הביתה, ועשו חשק להתנסות גם. עכשיו בחורף כשאנו יותר בבית, החשק לבשל גדל עוד יותר, וגם התשוקה למשקאות חמים ומנות מנחמות שמעודדות אותנו בעוד הגשם נוקש על החלון.

ב"לגעת באוכל" אפשר למצוא כל מה שצריך בלי להתרוצץ – כלי בישול ומטבח, ג'אדג'טים, חומרי גלם לבישול ואפיה, תבלינים ואף מתחמי סדנאות בישול ואפייה לקהל הצמא ללמוד.

הרשת, שקיימת מאז 2002, פורשת בשטחי ענק כל מה שיכול לעלות על הדעת כשחושבים על בישול, כולל מותגי פרימיום בתחום הבישול וכלי המטבח כמו TEFAL, PYREX, LUMINARC ,  TESCOMA, STAUB, ZWILLING ועוד רבים וטובים.

 

2 (3)

כעת, כדי שהחורף יהיה חגיגי במיוחד, ישנם מבצעים רבים ברשת כמו 30% הנחה על כלי המטבח והשולחן ו20% הנחה נוספת לחברי מועדון הרשת.

ומה מצאתי כשהגעתי לסניף? הרבה הפתעות חורפיות כמו מגוון ענק ועשיר של חליטות תה ופירות (כולל אפילו אחת הקרויה "קרנבל ברזילאי" שהביאה אותי ישר לממלכת הסמבה), כלי הגשה וקומקומים שהופכים כל לגימת תה לחגיגה בנוסח מלכת אנגליה, סירי לחץ וקדירות לבישול מאכלי חורף מחממים ולמי שיש ילדים שצריך להעסיק ביום גשם – יש גם תבניות אפיה חדשות מסדרת Touch Food לפעילות משותפת וטעימה של הורים וילדים.

בסדרת "טאצ' פוד" יש גם כלים נוספים כמו סירים, מחבתת, גאדג'טים וכלים מעוצבים גם לאירוח וגם לפינוק, כי מי אמר שלא מגיע לנו להשתמש בכלים חגיגיים כל השנה?

רשת "לגעת באוכל" היא בהחלט ONE-STOP-SHOP – כל מה שצריך במקום אחד, שמפנק במבצעים ובמגוון ענק, בארבע מחלקות  – מחלקת השוק שכוללת תבלינים, פירות יבשים, חליטות תה, ממתקים ומיני מאפה בנוסף לפינות ייחודיות למטבח האיטלקי, האסיאתי והמקסיקני, לצד קצביה ומעדניה, מחלקת כלי בישול ואירוח, מחלקת אפייה וחומרי גלם ל אפייה ומחלקת סדנאות בישול ואפייה.

 

3 (2)

סניפי "לגעת באוכל" ממוקמים בראשון לציון, חיפה ופתח תקווה כך שכל אחד יכול לבחור את המקום הנוח לו, להגיע, לקבל השראה (ותאבון!) ולפתח את הצד הקולינרי להנאתו ולהנאת הסובבים אותו.