לשנה מתוקה במיוחד עם "אחוה"

20210820_100350

חברת "אחוה" מקבלת את פני השנה החדשה בטעם מתוק במיוחד.

קבלו את הכוכב החדש של "אחוה" – ממרח שוקולד טבעוני חדש, לכל מתוק שמתחשק- עוגות, כריכים וגם סתם ככה בכפית לאקסטרה פינוק.

הממרח עדין וקטיפתי ונמרח בקלות כך שהוא מצוין גם לכריכי בית ספר שילדים אוהבים במיוחד והוא מצויין גם לאפייה.

20210820_103307

בתמונה אפשר לראות שאני בחרתי לשדך אותו עם קרפים מקמח כוסמין ובננה לארוחת בוקר או ביניים מפנקת ובריאה.

הממרח מצטרף לחבריו הממרחים המתוקים מבוססי טחינה גולמית בהם ממרח שומשום עם שוקולד, ממרח שומשום עם שוקולד ללא תוספת סוכר, ממרח שומשום עם סילאן, ממרח שומשום עם דבש וממרח שומשום וקוקוס. ממרחי הטחינה עשויים מטחינה מלאה, עשירים בסידן וברזל, ללא כולסטרול, דלים מאוד בנתרן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא שומן טרנס. בסידרה גם ממרח נוסף שזוכה להצלחה רבה בקרב ילדים- ממרח חלוה שגם הוא ניתן לשילוב במגוון מנות מתוקות או כמו שהוא.

ממרח השוקולד החדש כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים והוא מצטרף לשורת מוצרים מוזלים של "אחוה" כדי שכל אחד יוכל לרכוש.

20210821_103352

והמתיקות לא מסתיימת כאן, מכיוון שבמסגרת שורת המוצרים המוזלים ישנה כוכבת חגיגית במיוחד- עוגת דבש  "אחוה" בחמישה שקלים בלבד. ולא סתם עוגה- זו עוגה עשירה בעלת מרקם אפייה ביתית, כך שאם קופצים אורחים לחג, מספיק לפרוס פרוסות נדיבות (ולהעלים את העטיפה) והופ- מאפה בית להתפאר!

20210821_103547

העוגה תימכר בכל רשתות השיווק המובחרות (למעט רמי לוי) למשך כל תקופת החגים ויצטרפו אליה מוצרי חג נוספים בהם ממרח שומשום עם דבש, עוגת תפוח עץ ממולאת ומבחר עוגות ועוגיות מבית המאפה של אחוה.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

להשיג בכל רשתות השיווק למעט ברשת רמי לוי שיווק השקמה.