מאפיית אנג'ל- מוציאה לחם (צרפתי כוסמין) מן הארץ.

 

מובי8

הריח המגרה ביותר הוא ללא ספק של לחם טרי. לחם הוא סמל של אוכל, משמש כמצע וכתוספת למנות או בפני עצמו, וכבר מזמן לא הבחירה של ילדותינו בין "לחם לבן " ל"לחם שחור" שנפרס על ידי החנווני במכולת.

בארץ כיום ניתן להשיג ים של לחמים מסוגים שונים ובאיכויות שונות, אבל לא צריך להתאמץ הרבה כדי לקבל משהו טוב- צריך רק לבחור במאפיית אנג'ל, שעכשיו מחדשת לנו עם "אנג'ל צרפתי- 100% כוסמין" (בתוספת דגנים).

כבר כשפותחים את האריזה מקבלים את הריח העדין , הרכות עם הקרום הפציח, והאמת, לא צריך שום דבר על יד- לחם כמו שהוא, הנאה נטו.

ואין דבר יותר מושלם מאוכל שהוא גם טעים וגם בריא- (כי האמת, אם משהו לא טעים, לא תעזור כל הבריאות שבעולם, אנחנו לא נאכל את זה). הלחם החדש טעים, טרי ומשתדך מצוין לכל סוגי הטעמים- מלוחים (כמו ממרחים שונים- המלצה שלי טפנד זיתים), או מתוקים ( ממרח אגוזים או אם הילדים מתעקשים- גם ממרח שוקולד).

 

מובי7

מאיפה הבריאות? הכוסמין ידוע כעשיר בוויטמינים ומינרלים, יש בו חלבון, סיבים תזונתיים והוא נותן תחושת שובע ארוכה, מה שעוזר לשמור על משקל תקין. לכוסמין יש גם יכולת מופלאה לשפר את תהליך העיכול, והלחם נושא את תו האגודה הישראלית לסוכרת, כמו גם את תו "אפשריבריא" של המלצת משרד הבריאות לתזונה בריאה יותר.

עוד בסדרת "אנג'ל צרפתי" – לחם צרפתי מחיטה מלאה ודגנים, לחם צרפתי 100% שיפון קל ולחם צרפתי מחיטה מלאה וגרעיני חמניות.

מאפיית אנג'ל מציינת השנה 90 שנה להווסדה והיא הגדולה בישראל, ומייצרת מגוון ענק של לחמים, לחמניות ודברי מאפה, כשכמובן הם כולם בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות וטריות. לאנג'ל יש חמש מאפיות- בירושלים, לוד, כפר החורש, נתיבות ובית שמש.