מזל טוב לקניון עזריאלי מודיעין!

חגיגות יום הולדת הן תמיד אירוע משמח, שעושה טוב על הלב גם לחוגג וגם לסובבים אותו. יום הולדת לקניון היא אירוע בקנה מידה גדול, עם המון משתתפים ועוד יותר הרבה חוויות והנאות.

שריקת הפתיחה לקרנבל יום ההולדת העשירי של קניון עזריאלי מודיעין התקיימה אמש עם פסטיבל בירה מרשים והופעות אמנים וסלבריטאים רבים.

(בתמונות למעלה, למטה ולאורך הפוסט- מפסטיבל הבירה שפתח את החגיגות!)

בדוכנים הוצגו מעל ל40 סוגי בירה שונים, מקומיים ובינלאומיים, לצד שפע של משאיות אוכל שהציעו מבחר ענק של מטעמים כמו אוכל מקסיקני, פיצות, סנדוויצים, המבורגרים, מיצים, גלידות ופינוקים .

(למעלה- הבירה נמזגה כמים, למטה- גם הקולינריה שפעה)

גם האוזניים והנשמה פונקו עם הופעות מוסיקליות כולל הכוכב גיא זוארץ שהזכיר מנגינות מבית אבא.

החגיגות ממשיכות עם מבצעים של מוצרים רבים בעשרה שקלים לכבוד עשר שנות הקניון כמו כלי ששת שונים, קרם ידיים, קופסאות איחסון, מגנטים, לוחות שנה, תחתונים, כובעים, מגבות ועוד הרבה הפתעות.

הקניון הוא קומפלקס ענק של למעלה מ100,000 מ״ר שכוללים מסחר, קולנוע, מסעדות ובתי קפה, משרדים, חניון ומגורים. מה בחנויות?   רשתות ישראליות ובינלאומיות אהובות ופופולאריות שמציעות מגוון ענק של מוצרים, מבצעים והנחות כמו "גולף", "זארה", "רנואר", "קרייזי ליין", "דלתא", "קסטרו", "הודיס", "גולברי", "פוקס", "אדידס", "ריקושט", "אלדו", "טבע נאות", "סופרפארם", "סטימצקי", "צומת ספרים" , "אופטיקנה", "קרולינה למקה", "תמנון", "שילב", "באג", "ורדינון", "הפנינג", "מגה", "ללין", "אפריל" ועוד שפע רב של חנויות שקשה לציין את כולן בלי ליצור כאן רשימה כאורך הגלות, ולכן צריך פשוט להגיע ולגלות כיצד את כל מה שאנחנו צריכים, לכל הגילאים ולכל הנסיבות, אפשר למצוא בקניון מואר ורחב ידיים, עם שפע חנייה נוחה, שכולל גם פינות מסעדה כמו "בורגרס בר", "מאפה נאמן", "רולדין" , "מקדונלס", "ארומה", "ג'פניקה" ושאר הפתעות קולינריות.

(בתמונות למעלה- חלק מהסלבריטאים שהגיעו לברך- משה גלמין, נטלי דדון, יעל בר זוהר ועוד רבים)

נשארו אנרגיות? אפשר גם לקפוץ לסרט ב"רב חן" ולהנות מערב מושלם של קניות, אוכל ובידור.

מזל טוב עזריאלי מודיעין, עד 120000 לפחות!!