מחית פרי אורגנית "תבואות"- מקסימום טבע בצלחת.

1

לסדרת מחיות הפרי האורגניות של "תבואות"– העשויות 100% פירות אורגניים ללא תוספת חומרים משמרים, סוכר או חומרים מלאכותיים, מצטרפות ארבע אחיות חדשות:

  • תפוח: מכיל ארך ורק 100% תפוח עץ
  • תפוח, אננס וקרם קוקוס: מכיל תפוח עץ (80%), אננס (15%) וקרם קוקוס (5%)
  • תפוח, אוכמניות ורימון: מכיל תפוח עץ (80%), אוכמניות (10%) ורימון (10%)
  • שזיף: מכיל שזיף מיובש (75%) ושזיף (25%)

2

זו היתה הזדמנות מצויינת שלי לבחון (בישראל) שילוב טעמים איטלקי-ברזילאי.

בטיוליי לברזיל (כן, יש לי אזרחות ברזילאית, תקנאו!!) אחד הדברים שאני לא מוותרת בכל יום הוא פנקייק טפיוקה. מדובר בקמח טפיוקה שהוספג במים בתהליך מיוחד ועכשיו אפשר להכינו ללא שום תוספת נוזלים.

לשמחתי התחילו לייבא לישראל את הטפיוקה הדרושה למנה הזו ועכשיו אני יכולה להכין בבית ולהרגיש בריו דה ז'נירו.

פנקייק טפיוקה יכול להיות במילוי מתוק  (בדרך כלל תועפות של חלב מרוכז), או מלוח (עם נקניק, גבינות או מה שאוהבים). החלטתי לנסות את מחיות הפרי "תבואות" כמילוי בריא וטעים (ואפילו טבעוני!).

3

אז חיממתי מחבת – יבשה לחלוטין, ללא שום שמן, וכשהיא היתה חמה פיזרתי בה באופן אחיד את גרגירי קמח הטפיוקה "הדרטדו" (ספוג מים). תוך חצי דקה הגרגרים כבר התגבשו. מכאן זה כמו שעושים קרפ רגיל- שמתי מחית בחצי מהעיגול, קיפלתי וטיגנתי עוד כמה דקות בצד השני.

זהו.

4

אפשר להגיש עם רטבים שונים, סלט פירות או אפילו גלידה.

את שארית המחית שנותרה לי שמרתי במקרר בנוחות בזכות  הפקק הבטיחותי הנסגר בהברגה כמה פעמים שרוצים.

טעמי המחיות החדשות מצטרפים לשאר בני משפחת ה"סמוזי" – תפוח עץ ואגס (תפוח עץ 60%, אגס 40%) * תפוח עץ, אפרסק ומנגו (תפוח עץ 70%, אפרסק 20%, מנגו 10%) * תפוח עץ ובננה (תפוח עץ 80%, בננה 20%) * תפוח עץ, תות ובננה (תפוח עץ 75%, תות 15%, בננה 10%).

המחיות נהדרות כמובן גם כשייקים, כקישוט למאפים, כמילוי, והכיף שלי- כשכבת תוספת מעל יוגורט ומתחת לגרנולה, ליצירת מוזלי טעים במיוחד.

כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ובד"צ מחזיקי הדת.

להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע, בחנויות מתמחות ובמכולות.