נביעות- לשקשק לשקשק לשקשק.

כדי שלא ישעמם לנו סתם לשתות משקה קל מבקבוק או פחית, מגיעה "נביעות" ומביאה לנו את החידוש הקיצי – PUSH & SHAKE – שגם ירענן אותנו וגם ישעשע  ועל הדרך גם יתרום לנו ערכים בריאותיים במחיר קלורי נמוך.

אז איפה האקשן? הנה- בפקק. מדובר בבקבוק מים, שלראשו פקק שמכיל אבקה בשני טעמים – תפוח אדום ומשמש- אננס. כל שצריך לעשות הוא להסיר את המדבקה, ללחוץ על הכפתור פנימה עד שישחרר את האבקה לתוך המים, ולשקשק לשקשק (רצוי בקצב סמבה) עד שהכל מתערבב ויש משקה מרענן וטעים.

מה בעצם יש במשקה? בסך הכל 49 קלוריות לבקבוק, שמועשר בוויטמין B12, וחסר חומרים משמרים או צבעי מאכל מלאכותיים.

בתמונות ניתן לראות את תהליך הכנת המשקה- לפני ואחרי.

אנחנו שמנו את הבקבוקים במקרר כדי שיהיו כמובן קרים, ולא חייבים לשתות מהבקבוק, אפשר למזוג לכוסות, להוסיף קוביות קרח, ואם קהל השותים מעל גיל 18 כמו אצלנו בבית, אז גם אפשר קצת "לחזק" עם וודקה בשביל המצברוח.

"נביעות" היא חברה וותיקה ומוערכת שמשווקת מים מינרלים טבעיים בבקבוקים ובכדים, וגם משקאות על בסיס המים האלה.  החברה היתה הראשונה בישראל שהציעה בקבוקי ספורט, ומאוחר יותר סדרות של מים עם ויטמינים עדינים, גם לטעם וגם לבריאות.

(בתמונה למעלה- לפני ואחרי)

המים מגיעים מאקוות ההר שבגליל העליון ומופקים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. המים מכילים סידן, פלואוריד טבעי ומעט נתרן ועוברים בקרת איכות מחמירה.

איך היה אומר אייבי נתן ב"קול השלום"? "שתו מים!!", ואם אפשר שיהיה גם טעים וגם משעשע, למה לא?