"נווה התבלין" – מוסיף לחג טעם.

 

20190405_094940

בחג הפסח כולנו מכירים את סינדרום "כפתור המכנסיים". אותו אחד שבתחילת הערב גורם לנו להראות חטובים במיוחד, ובסוף הערב מרגיש כמו חרב בבטן עד שמשחררים אותו ומרחיקים אותו קילומטרים מהלולאה שלו. (הידעתם שבעברית תקנית הלולאה הזו מכונה "אבקה", ונשמעת IVKA?)

בחגי ישראל בכלל, ובפסח בפרט הבישולים עולים הילוך וגם אנשים שביומיום מבשלים פחות, נכנסים למוטיבצייה קולינרית ומשדרגים כל מנה. הבעיה, אם לא היינו גאוני בישול לפני כן, קצת קשה להוציא עכשיו מנות מיוחדות וטעימות, ועוד להגישן לאורחים רבים.

הדרך הטובה ביותר להפוך אוכל לטעים היא כמובן התיבול – פחות מדי, האוכל תפל, יותר מדי – נחנקים. הסבתות לא ממש עוזרות בקטע הזה כי מתכון שכולל "תשים לפי העין" ו"קצת מזה וקצת מההוא" בעייתיים משהו. הסוד הוא ליצור תערובת של תיבול שתשלב את טעמי התבלינים השונים בצורה אופטימלית. עכשיו כבר לא צריך להתאמץ יותר מדי, הכל כבר מוכן – "נווה התבלין", חברה שכבר כמעט עשרים שנה מתמחה בייצור ושיווק תבלינים ותערובות לתיבול, מביאה לנו תערובות תיבול איכותיות וכשרות לפסח שמתאימות למנות השונות כך שאפשר לתבל בקלות מנות כמו בשר, דגים, תוספות, ירקות ואפילו מתוקים כמו חרוסת.

 

1 (5)

(בתמונות למעלה- השלבים השונים בהכנת מנת הכבד שלי)

דוגמאות לתערובות כאלה הן למשל :

תערובת "טוסקנה" – תערובת התיבול מכילה: שום, פלפל שחור, פפריקה מתוקה, רוזמרין מיובש, שמן קנולה, מלח.

 

תערובת "בהרט" – תערובת התיבול מכילה: פלפל אנגלי, זנגביל, אגוז מוסקט וקינמון.

 

תערובת להכנת "דג צלוי" – תערובת להכנת דג צלוי בתנור, או על המנגל.

התערובת מכילה: פפריקה מתוקה, שום, כמון, מלח וכורכום.

 

אני קיבלתי להתנסות את השתיים הראשונות והן הגיעו לי בול בזמן להכנת מנת הכבד שלנו לשבת. (כלומר, לא כבד "שלנו" – כבד של עגל שאנחנו אוכלים…). אחרי צלייה ראשונית של הכבד הכנו תערובת של שתי התערובות בתוספת שמן זית, לימון ושום והשרינו את הכבד זמן מה. אחר כך הוא עבר טיגון והצטרף לבצל ופטריות. אנחנו השתמשנו בכבד עגל אבל כמובן שאפשר גם כבד בקר או עוף.

הטעם יצא מתקתק עדין, נמס בפה ואחלה ארוחות לסופ"ש.

 

2 (4)

(למעלה- הכבדים אחרי צלייה ראשונה ואז לתערובת התיבול. בתמונה למטה – המנה המוכנה)

 

20190405_114033

"נווה התבלין" מתמחה בפיתוח ובייצור תבלינים ותערובות תיבול מיוחדות, המכילים 100% תבלין טהור, ללא תוספות של חומרים משמרים, מונוסודיום גלוטמט וחומרים מלאכותיים. מוצרי החברה אינם מכילים גלוטן.

החברה פועלת בשוק המקצועי ובשוק הקמעונאי – לאספקת תבלינים ותערובות תיבול מיוחדות לפי דרישה לחברות מזון, קייטרינג, מסעדות, בתי קפה, רשתות מובילות ועוד.

המוצרים כשרים לפסח בהשגחת בד"צ "בית יוסף" והרבנות הראשית נתניה.

 

להשיג ברשתות ובחנויות המובחרות.