נטור קליניק- היופי ממשיך.

 

IMG_1931

לפני כחודש ביקרתי ב"נטור קליניק"– קליניקה לקוסמטיקה רפואית ואסטטית. הכרתי את צוות העובדים והמומחים במקום, שמעתי על שיטות הטיפול השונות והמתקדמות, ראיתי את התעודות הרבות של המטפלים ונכנסתי לטיפול פנים שהותאם עבורי באמצעות מכשירים מיוחדים וחומרים שהוחדרו לעורי ויצרו את האפקט הנכון עבורי, והכל בעדינות וביחס אישי ומפנק.

אבל מה עם הגוף? בו לא צריך לטפל?

ב"נטור קליניק" מבחר ענק של טיפולי גוף כמו המסת שומן, הצרת הקפים, מיצוק, אנטי צלוליט ועוד, והרכש החדש – אולגה המעסה וידי הקסם שלה.

אולגה הגיעה ישירות ממוסקבה, שם עבדה במקומות היוקרתיים והנחשבים ביותר, ואז עלתה לארץ ו"נחטפה" על ידי "נטור קליניק" ובצדק, שכן הטיפולים שלה נדירים באיכותם ובתשומת לב שהיא מעניקה לכל חלק וחלק בגוף.

העיסוי שנבחר עבורי היה עיסוי שבדי, ואחרי שהמוסיקה המרגיעה כבר התנגנה, נשכבתי על מיטת העיסוי, מתכוננת לחוויה מפנקת, ואולגה אכן לא אכזבה. במשך יותר משעה היא עברה על כל חלק וחלק בגוף, מגלה איפה תפוס , איפה ללחוץ יותר ואיפה פחות, נעצרת רק כדי להוסיף עוד שמן עיסוי עדין (בריח נפלא!) וממשיכה להרגיע כל חלק בגוף בלי להכאיב.

 

20180404_154628

צריך הכרה מעולה של גוף האדם כדי לדעת איך ללחוץ ולשחרר מצד אחד, ועדיין לא לעבור סף כאב שיכול להפוך ללא נוח ,ואולגה ידעה בדיוק את רמת הלחץ וקראה את הגוף ותגובותיו לכל לחיצה ומגע.

סוגי העיסויים שאולגה מבצעת הם לפי הצורך – עיסוי רפואי, לימפטי, שיחרור מתחים, מיצוק העור במקביל לדיאטה ועוד, והם משלימים את החוויה הכוללת של טיפול ב"נטור קליניק".

כשחיכיתי לתורי ישבה שם צעירה שבעזרת "נטור קליניק" ירדה 16 ק"ג ועוד ידה נטויה, והוסבר לי שמדובר בחבילה שכוללת טיפולי דיקור באוזן, שמגיעים ביחד עם טיפול מיצוק לעור (כדי שלא יהיו שאריות עור מדולדלות לאחר הרזיה), יעוץ תזונתי ועוד אלמנטים שמשלימים זה את זה להשגת התוצאות המקסימליות.

הייחוד של "נטור קליניק" הוא "תפירה" של חבילה שמתאימה בדיוק למה שאת ואתה צריכים- אם מדובר בגוף או בפנים, או בשניהם גם יחד, לא משאירים אף פינה מוזנחת, הכל מטופל ועל הכל משגיחים שיהיה בדיוק כמו שצריך, כי אם אפשר להיות מושלמים בעזרת "נטור קליניק" – למה לא?