ניקול- מעלים את הנקיון בשתי דרגות!

BeFunky-collage

בתור אחת ששונאת לנקות, להתעסק עם סמרטוטים וחומרי ניקוי, להריח כמו אקונומיקה ולשפשף את האצבעות, מגבונים הם הפתרון האולטימטיבי- זמינים, לא דורשים טבילות בדלי, לא מטפטפות, בעלות ריח נעים, לא מזיקות לידיים ולציפורניים ולא דורשות כביסת סמרטוטים לאחר מכן.

כעת מותג עזרי הבית והנקיון "ניקול"  מבית קימברלי קלארק מחדש את קטגוריית המטליות הלחות בעזרת שתי חברות חדשות – מטליות לחות לניקוי חלונות ומראות ומטליות לחות בתוספת חומץ.

ניקוי משטחי מראה וזכוכית תמיד דורש השקעה מרובה, מהפטנט של האמהות של פעם שהשתמשו בקרעי עיתונים שנזלו ונקרעו ועשו יותר לכלוך ממה שהיה מההתחלה ועד כל מני שיטות נקיון שדורשות שתי ידיים כשאחת אוחזת בחומר התזה והשניה בסמרטוט, שניהם נוזלים וכמובן שנשארים הסימנים המעצבנים הללו.

אז ניסיתי בעצמי את מטליות "ניקול" החדשות לניקוי חלונות ומראות.

20210109_120213

ראשית, השליפה קלה מאד, המטליות יוצאות אחת אחת ולא נוצרת שרשרת שקשה להחזיר למקום. הפתיחה עצמה קלה וכך גם ההדבקה חזרה, ששומרת על הלחות בפנים, לא מטפטפת והאריזה נראית ממש כמו שהיתה בהתחלה.

בחרתי חלון שחשוף למזג האוויר, והעברה פשוטה של המגבון הפכה אותו לשקוף באופן שאפילו לא זכרתי. יכלתי לעבוד בתנועות מעגליות או לכל הכיוונים מכיון שבכל מקרה לא נותרו סימני מריחה, וכמו שאפשר לראות בתמונות, גם המניקור לא נפגע.

הספיק לי מגבון אחד לחלון גדול כך שמדובר גם בחסכון של חומרים.

הבד הוא ייחודי והנוזל שבו מתאים לניקוי, הסרת אבק וכתמים של כל משטח זכוכית, כך שגם דלתות של מזנונים, דלתות מטבח שחוטפות הרבה אדים ושומן, וכמובן שולחנות זכוכית ייראו כמו חדשים.

20210109_120259

ולשאר הבית?

לא סתם חומץ  מוכר כחומר ניקוי. כל חיפוש בגוגל יביא לעשרות הצעות מה אפשר לנקות עם חומץ.

מרענון המקרר, דרך ניקוי המדיח ומכונת הקפה, הברקה של כל דבר מתכתי – ממספריים ועד ברז, ניקוי ראש מקלחת שחוריו סתומים, חידוש פרקטים ומכונות כביסה, חומץ תמיד יסייע.

הבעיה שלהתעסק עם חומץ בידיים לא ממש כיף, ולהשאר עם ריח של מלפפון חמוץ בציפורניים גם לא כזה כיף.

החידוש השני של "ניקול" הוא כאמור מטליות לחות בתוספת חומץ שמביאות את כל היתרונות של החומץ רק בלי הריח וחוסר הנוחות, בלי צורך לאלתר איזה סמרטוט שאחר כך ייזרק או נצטרך לכבס, ובלי לשפוך כל מני דברים.  המטליות נוחות מאד לשימוש וריחניות, כך שלא רק שהן לא פוגעות בידיים, הן גם משאירות ריח טוב ברחבי הבית,  והן מסירות לכלוך, אבק, שומן ומזון.

רק לשלוף בנוחות ולסגור שוב.

שווה להחזיק את המטליות ולשלוף בעת הצורך לכל מטרה בבית, למראה מבריק ונקי.

את המטליות כמו שאר מגוון מוצרי "ניקול" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.