סירופ "אחוה" – לרוויה!

20220621_192006

בקיץ צריך לשתות הרבה, ומים בזכות עצמם הם די משעממים ולא מפתים אותנו לשתות את הכמות שהגוף צריך.

כמובן שאפשר לקנות בקבוקי מיץ אבל תמיד כשנפתח את המקרר נמצא שם בקבוק כמעט ריק לגמרי, רק עם שתי לגימות בתוכו, שרק יעשה אותנו צמאים יותר.

הפתרון הוא סירופ שזמין תמיד ושיוצר הרבה כוסות שתיה מרווה וטעימה.

סירופ לשתייה בטעם אננס של חברת אחוה צילום יעל האן

(קרדיט לצילום- יעל האן)

חברת "אחוה" משיקה סדרת סירופ לשתיה בטעמים של ענבים, אננס ופטל. היתרון הגדול הוא שמכל בקבוק אפשר להפיק כשבעים (!) כוסות שתיה, מה שאומר שלא רק שיש מספיק לכל המשפחה, אלא גם לחברים ולשכנים ולכל מי שקופץ לבקר ביום לוהט.

סירופ לשתייה בטעם ענבים של חברת אחוה צילום יעל האן

(קרדיט לצילום- יעל האן)

אנחנו עשינו את החוויה הכוללת- מלבד הכנת משקה טעים המתאים לכל המשפחה, הכנו גם את הגירסה המבוגרת שבמסגרתה שילבנו מעט "חיזוק" אלכוהולי כמו וודקה, וגם השתמשנו במיץ להכנת קוקטיילים שונים כמו מרגריטה בשילוב של טקילה, קוונטרו, מי סוכר וסירופ "אחוה" בטעם שבוחרים. כמובן שברוח הקיץ לא פספסנו את האפשרות להקפיא מיץ מוכן מתרכיז ומים עם כף באמצע בתוך כוס מעדן מרוקנת, בדיוק כמו בילדות, וקיבלנו קרטיב טעים ובמחיר אפסי.

הסירופ איכותי במיוחד, בדיוק כמו שאנחנו תמיד מצפים מחברה כמו "אחוה" והוא מגיע בבקבוק מעוצב של 900 מ"ל. מחירו זול משמעותית ביחס למוצרי סירופ לשתייה שעל המדפים כך שזו גם עיסקה משתלמת במיוחד.

סירופ לשתייה בטעם פטל של חברת אחוה צילום יעל האן

(קרדיט לצילום- יעל האן)

בקבוקי הסירופ מצטרפים למגוון המוצרים של "אחוה" שכוללת גם את סוגי הטחינה, חלוה ודברי מאפה שלא רק אנו זוכים להינות מהם אלא גם מרבית המדינות בעולם.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.