פורים שמח (וטעים) עם "מיה".

1

פורים בפתח ומשלוחי המנות נארזים ממש בשעה זו, ערימות של כל טוב. ועם כל הכבוד לקונדיטוריות ולחנויות, אין כמו תוצרת בית לשמח בטן ולבב.

כדי להכין את כל הדברים הטובים צריך חומרי גלם טובים ולכך מתגייסת "מיה"– או ליתר דיוק "מיה תבליני החיים ירושליים בע"מ" שהוקמה ב1982 על ידי שלושה חברים ש"מיה" היו ראשי התיבות של שמם.

החברה גדלה והתרחבה וכיום מייצרת, אורזת ומשווקת מגוון של למעלה מ300 מוצרים שחלקם הגיעו אלי בסלסילה כדי לנסות ולעשות מהם כמה שיותר דברים טעימים לפורים.

מה הכנתי?

התחלתי בכדורי שוקולד עם קקאו איכותי של "מיה" דל שומן ותמצית ווניל של "מיה" לצד חלב, חמאה, סוכר וכמובן בסקוויטים שרוסקו במערוך.

2

אחר כך הכנתי מאפינס שוקולד צ'יפס בעזרת שוקולד צ'יפס מריר איכותי של "מיה" (האמת השתמשתי רק בחצי מהצ'יפס כי נשנשנו בדרך את השאר…).

3

כמובן שאי אפשר פורים בלי אזני המן, הכנתי בצק פריך עם אבקת סוכר, אבקת אפייה ותמצית בטעם וניל של "מיה" ובזמן שהבצק נח לו במקרר, הכנתי מלית של פרג טחון של "מיה" והוספתי לו גם אגוזים טחונים , גם הם של מיה. השלב האחרון היה להכין את אזני ההמן עצמם (וכן, הם יצאו ענקים כי זה השלב שכבר התעייפתי אחרי ארבע שעות עבודה) ולאפות.

4

התוצאה- מגש של מטעמים מתוקים (ובן זוג מותש אחד משטיפת מאות כלים…).

בתפריט של "מיה" יש מוצרי אפייה כמו סילאן, סודה, ג'לטין, קורנפלור, סוכר, פודינג, קליפות תפוזים וקישוטי סוכר, שוקולד צ'יפס, תמציות, ממתקים, פופקורן, אורז, קטניות, דגנים, מוצרי בריאות כמו קינואה, דוחן, צ'יה ועוד, תבלינים, פירורי לחם, קונפיטורות וממרחים (המתאימים גם לאפייה ומילוי), פירות יבשים, אגוזים ופיצוחים, מוצרי תיבול, חטיפים ועוד, ובנוסף מוצרים כמו סוכריות קשות ללא סוכר וכאלה שמגיעות מתחום תוספי התזונה כמו שוקולד חרובים, ממתקים על בסיס מיצוי צמחים ופרוביוטיקה, אומגה 3, וויטמינים ועוד.

5

כל המוצרים מיוצרים בעזרת ציוד ומכשור מתקדם ואריזות איכותיות,  הם עומדים בסטנדרטים של משרד התמ"ת בסמל "מיוצר בישראל" והם בכשרות בד"צ.

6

באתר החברה ניתן למצוא מתכון מיוחד לפורים של כוכבת הרשת הקונדיטורית אור שפיץ לאזני המן קרמבו  במילוי שוקולד צ'יפס וחמאת בוטנים.

חג שמח!!!