"צלופן"- הטיפול המבריק!

שיער- הרבה יותר מסתם מה שיש על הראש (במובן הטוב) או על שאר הגוף (במובן הקצת פחות טוב). שיער הוא תמצית היופי, בעיקר הנשי אם כי גם הגברים מודאגים כשהם מתחילים לאבד שיער ודואגים שהפריזורה תמיד תראה טוב. (זוכרים את התקופה שגברים הסתובבו עם מסרק קטן בכיס והעבירו "ויש" מדי פעם?).

שיער נשי יכול להיות שיא הסקסיות וזו הסיבה שבחוגים אדוקים נוהגים לדרוש מהנשים לכסות את השיער, זה פשוט יפה מדי. אבל כדי שיהיה שיער יפה צריך לשמור ולטפח, כי אחרת מפספסים את כל הנקודה, ויש שפע של טיפולי שיער שמבטיחים לגרום לשיער שלנו להראות כמו בפרסומות – מתנפנף בהילוך איטי, ועם הסלוגן של MLE BARAK   (הייתי חייבת לכתוב בלועזית בשביל הדגש על הM בהתחלה…).

אז איך מוצאים את הטיפול שבאמת עובד? איך גורמים לשיער להראות עשיר ונפלא ובאמת מבריק?

הגעתי למספרה של אלעד רחמנינוב בגבעת שמואל כדי להתנסות בטיפול ייחודי בשם "צלופן" שמגיע מבין "סבסטיאן" שאלעד הוא הנציג האזורי שלו.

מהו טיפול "צלופן"? מדובר בגלוס צבע נטול אמוניה, מה ש אומר הדגשת הברק של שיער טבעי או צבוע, אבל ללא התוקפנות של צבעי שיער, וגם בחצי מהזמן.

איך זה עובד? מדובר על חומר שהוא ברק צבע ללא אמוניה שמתאים לכל סוגי השיער ומגיע במגוון צבעים. הנוסחאות החדשניות  מחברות פיגמנטים מתחום המזון (כמו למשל כורכום) כדי שישבו על השיער ויתנו לו גוון וברק.

אלעד שעוסק בתחום עיצוב השיער, איפור וטריקולוגיה (ועל כך בהמשך), אחרי הכשרות באקדמיות הטובות ביותר בעולם כולל "וידאל ששון" בפאריז,  נמצא בתחום כבר 22 שנים, ובנוסף הוא גם מדריך כימיה ראשי של חברת HIPERTIN ברצלונה, מנהל קורסים והדרכות, עובד בהפקות אופנה כולל רזומה של תפקיד מאפר ראשי של LANCOME , הפקות אופנה בארץ ובחו"ל ועוד,  פתח ב2000 את המספרה בגבעת שמואל שהיא מתחם של פינוק לשיער כולל כל מה שצריך – החלקות, תספורות, עיצובים, תוספות שיער, שיקום, גוונים וצבעים, איפור כולל איפור לכלות ביום החשוב בחייהן, תסרוקות ובעצם כל מה שאישה צריכה כדי להראות מליון דולר ויותר.

במספרה פגשתי את שיר, יד ימינו של אלעד, שלקחה אותי לשלב הראשון- החפיפה. טיפול הצלופן מתחיל על שיער נקי – בחפיפה בשמפו בלבד, ללא מרכך. אחר כך אלעד ערך לי תספורת קטנה להסרת קצוות שרופים, כדי לתת צורה לשיער שהאמת די הזנחתי.

(בתמונות למעלה- אני בשלב ה"לפני")

אלעד הראה לי את הגוונים השונים, והציע כמה גוונים שמתאימים לשיער שלי.  בחרתי בגוון חום כהה ואלעד מזג אותו ישירות לקערה, ללא צורך לערבב אותו עם כל מני חומרים חזקים אחרים. לחומר גם יש ריח נעים ואין את העיקצוצים המוכרים מצבעי שיער .

(בתמונות למעלה- חפיפה ותספורת. בתמונה למטה- אני בוחרת צבע)

המריחה לקחה כמה דקות ולאחר מכן הראש כוסה בניילון, וכאן נדרש חימום של עשרים דקות.

(בתמונות למעלה- המריחה. בתמונות למטה שלב החימום)

הזמן חלף בפטפוט כייפי ואז נדרשו עוד כמה דקות להתקררות שבמהלכן צפיתי בעוד טיפול ייחודי במספרה של אלעד- הטריקולוגיה. מה הכוונה? מדובר באבחון ובטיפול בשיער דליל ונשירתו. בישראל יש הרבה נשירת שיער, זה לא נדיר לראות צעירים בני עשרים כשהם מתחילים להתקרח, וכשזה מגיע לנשים, דלילות שיער יכולה להיות דרמטית מאד . אלעד משלב כוחות עם  ד"ר עפרה רחמנינוב והם יחד יצרו חבילה של טיפול "מבפנים ומבחוץ"- וזה מתחיל כשאלעד מאבחן בחדר נפרד כמובן את הלקוחה באמצעות זכוכית מגדלת בהתחלה, ומכשיר מקרוסקופ בהמשך, שמעבירים תמונות של מצב השערה בגודל ענק למחשב כך שאפשר לבדוק את מצב שורש השערה. כשיש דלילות- השערה לא מוחזקת ביציבות במקומה אלא נמצאת במעין שקע שגורם לה להיות רפויה ולנשור.  במקביל נשלחת הלקוחה לבדיקות דם . אחרי האבחון הנתונים מועברים לד"ר רחמנינוב והיא מסכמת את הטיפול הנחוץ – גם נטילת וויטמינים ותוספי מזון וגם סוגי שמפו וחומרים לשיער. כמובן שיש מעקב לאורך זמן הטיפול ובאתר של אלעד ניתן לראות תמונות מדהימות של "לפני ואחרי"- שעזרו לנשים לחזק את בטחונן במראה שלהן ולשמור על השיער השופע והמרשים. החומרים הם של חברת NIOXIN ומבוססים על ידע קליני, עם מרכיבים צמחיים לעיכוב נשירה, עידוד צמיחה ושיקום השיער (וכמובן מאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי). טיפול ואבחון הטריקולוגיה הם ייחודיים למספרה של אלעד ושווה להגיע לגבעת שמואל ולעבור את האבחון, כי גם מי שאולי נדמה לה שיש לה רעמת שיער מושלמת, יכולה להיות מופתעת ולגלות שיש התחלה של בעיה, ושכדאי לתפוס אותה כשהיא עוד קטנה. האבחון והטיפול מתאימים לכולם (כמובן שכל אחד מקבל התאמה אישית של מה שהוא צריך) כולל לנשים שילדו ומאבדות שיער, ויכול להתבצע גם בתקופת הנקה.

(בתמונות למעלה- חלקים מאבחון הטריקולוגיה)

עשרים הדקות חלפו ועברתי לחפיפה עם מסיכה, ואחריה לייבוש. מכאן שווה לתת לתמונות לדבר- התוצאה מרהיבה (ואמורה להחזיק בדיוק כמו כל צבע לשיער), השיער מבריק בצורה שאף פעם לא הבריק, רך ונעים למגע, וגם השערות הלבנות (המאד בודדות!!) היטשטשו מאד.

(בתמונות למעלה- הייבוש ותיכף זה קורה…. בתמונות למטה- התוצאה!!!)

אז בזמן שאני שוקעת בצילומי סלפי כדי להתגאות ביצירה, ההמלצה שלי- הכנסו לדף הפייסבוק של אלעד, וגם לדף העוסק בטריקולוגיה, וכמובן יש גם את האתר, ודפי האינסטגרם – Dr.rahmaninov, ו – ELAD_ER.

ובשביל ההשוואה ראו כאן בתמונות למטה את ה"לפני" בצד שמאל ואת ה"אחרי" בצד ימין.

ראו את כל האפשרויות, התמונות והמידע , וקיבעו תור במהירות כדי להתחיל להראות נפלא כבר מהיום!

כתובת המספרה

דוד אלעזר 4 גבעת שמואל

טלפון:

077-9328118

03-5328118

 

שעות פתיחה:

א-ה 08:30 – 19:00

יום ב 08:30 – 14:00

יום ו 08:00 – 15:00