שופרסל בטעם ים תיכוני

חבילת הגודיז' של "שופרסל" החודש כללה את המיטב הים תיכוני- טחינה גולמית בטעמים שונים, גרגרי חומוס גדולים ומלפפונים חמוצים במגוון גדלים.

בהתחלה חשבתי על כל מני דברים מסובכים כמו מאפינס טחינה גולמית עם סילאן, או מאפי חומוס בבצק, אבל אז החלטתי שחם לי מדי, ושלמה לקלקל שלמות של מנת טחינה טובה , או של גרגרי חומוס מבושלים שעדיין שומרים על מרקמם ומקשטים כל מנת תוספת, במיוחד עם מלפפון חמוץ על יד?

אז זה מה שעשינו.

כלומר- זה מה שאני עשיתי- כשהלכתי לישון והשארתי את החומוס עם בן הזוג והחלטה שהוא מכין משהו לצהרים. אז אין לי את המתכון המדוייק אבל אלה התמונות שהוא צילם תוך כדי שהכין (ככה זה בן זוג של בלוגרית, התרגל לצלם).

אז יש שם את גרגרי החומוס שהושרו והוחלפו להם המים כמה פעמים, ויש אורז מבושל עם ירקות כמו עגבניות, בצל , שום ועלי כוסברה ופטרוזיליה, ותיבול של כמון ופפריקה מתוקה, שהוספו להם גרגרי החומוס שבושלו בנפרד וזהו, יש תוספת משביעה שיכולה להוות מנה בפני עצמה, מושלם לצמחונים.

למעלה אפשר לראות את התוצאה הסופית, ניסיתי לצלם כמה שיותר מקרוב כדי שיראו את גרגרי החומוס.

כדי שאני לא אצא בטלנית לגמרי, החלטתי להכין את הטחינה לארוחה, מה שהפך בעצם לנשנוש של שבת בבוקר עם חלה.

אז למעלה בתמונה יש את המצרכים הנדרשים למנת הטחינה, ולמטה יש את התוצאה של ערבוב טחינה גולמית עם מים, מיץ לימון, כוסברה ,ופטרוזיליה, בקישוט פפריקה מתוקה ובצירוף חלה של שבת.

עיצוב וצילחות- אני.

צילום- גם כן אני

אכילה- כולנו.

נספח- כהפתעה התקבלו שני מוצרים נוספים – גזר גמדי קפוא, וגרגירי תירס מוקפאים. המשימה היתה לשלב את המוצרים הללו עם המוצרים הקודמים שבפוסט הזה. אחרי הרהורים מעמיקים החלטתי שבמקום האורז/ מרק/ פשטידה הצפויים, אלך הפעם על סלט. קצת שיטוטים באינטרנט, ויש סלט שאפשר לאכול חם או קר (ברור שאני אכלתי חם – מי יכול להתאפק?)

אז הנה המצרכים:

כמו שאפשר לראות בתמונה הוספתי לחומוס, הגזר והתירס גם שעועית עדינה של שופרסל, מיונז בטעמים (אפשר מיונז רגיל, זה פשוט מה שהיה לי בבית) ועלי פטרוזיליה וכוסברה.

את החומוס שכבר השרתי לצורך הבישול הקודם, והקפאתי חלק, שמתי בסיר עם מים ועם הגזר הגמדי, בישלתי עד שהיה רך (בערך רבע שעה), הוספתי את גרגירי התירס לבישול קצרצר שיהפכו למבושלים ממצב קפוא, סיננתי והייתי אמורה לקרר אבל כאמור הייתי חסרת סבלנות.

הוספתי את עלי התיבול, ומיונז לפי הטעם, אפשר גם תיבולים נוספים, איך שרוצים, וזהו- יש סלט עשיר, חם או קר לבחירתם.

בתאבון!!