" שוקו על קרם קוקוס" – משקה משובח באלף אחוזי בריאות.

ראשון

כשמשהו שאני מכירה כחלבי נושא את התווית "פרווה" אני מיד נרתעת. התפיסה שלי היא שמשהו שאמור להיות חלבי פשוט לא יכול להיות טעים אם אין בו חלב פרה.  בעבר משקאות "פרווה"  תמיד הרגישו לי דלילים מדי או חסרי טעם.

אבל עכשיו הגיע אל המדפים "שוקו על קרם קוקוס" של "שקוף שזה טבעי" שהוכיח לי שאפשר ועוד איך ליצור משקה שוקו עשיר ושופע קקאו, על בסיס קוקוס טרי שמרגיש לא רק כמו שוקו חלבי אלא כמו שוקו צרפתי עשיר משובח, כזה שמזמינים בספל גדול בבית קפה בפריז.

ב"שקוף שזה טבעי"  דוגלים בפיתוח מזונות טעימים, פשוטים, בריאים, נקיים וטבעיים, הכי טוב שאנו יכולים לתת לילדינו (וגם לעצמנו).

משקה השוקו עשוי מקקאו משובח ומקוקוס טרי (94%) ומכיל רק 3.5% סוכר. ללא גלוטן, צבעי מאכל, כולסטרול, חלב או חומרים משמרים.

הוא מצוין לילדים (מהתנסות שלי- אין רמז לטעם קוקוס, זהו שוקו עשיר נטו), הוא נטול גלוטן, צבעי מאכל, חלב או חומרים משמרים ומכיל רק 3.5% סוכר.

שני

 

השוקו מתאים במיוחד לצמחונים, טבעונים, שומרי כשרות וכל מי שלא מעוניין או לא יכול לצרוך חלב. המשקה גם עמיד ולא דורש קירור לפני הפתיחה כך שניתן לקחת אותו לכל מקום.

אני אוהבת משקה שוקו קר ולכן הנחתי במקרר ונהניתי מכוס מרווה ועשירה. בדף הפייסבוק של "שקוף שזה טבעי" אפשר לראות כיצד מכינים ארטיק שוקו משובח מהמשקה.

שלישי

 

 

המשקה משווק בידי חברת "רוצים את הטבע", המתמחה במוצרי מזון מהטבע.

להשיג בשופרסל GREEN, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, עדן טבע, אניס, זמורה אורגני  וחנויות הטבע.