שיכון ובינוי ראשון לציון- כי אין כמו בבית.

"קח לך אישה ובנה לה בית" אומר השיר. אז היום לא כל כך "לוקחים" את האישה, וגם לא בונים בעצמנו, אבל בית הוא עדיין הבסיס, המקום שבו אנו מרגישים "בבית"- בנוח, בבטחון, בשלווה של "יש לאן לחזור"  למקום שאוהבים להיות בו כי בסופו של דבר "אין כמו בבית".

השאלה מי בנה לנו את הבית, כי תמיד עדיף שבית יהיה מקום שנבנה על ידי מי שיודע, מי שמנוסה, מי שיכול לתת לנו את המיטב תמורת הכסף שחסכנו בעמל רב.

"שיכון ובינוי נדל"ן" היא החברה המובילה בישראל והיא בונה בכל הארץ בעשרות פרוייקטים. החברה קיימת כבר מעל תשעים שנה ובעלת עתודות הקרקע הגדולה ביותר. ואחד הפרוייקטים המעניינים והמשתלמים נמצא ב"חלומות נחלת יהודה" בראשון לציון.

כשאנו בוחרים אזור מגורים, אנו רוצים מצד אחד שתהיה שכונה שקטה, ומצד שני גישה נוחה לכל מה שצריך- מרכזים מסחריים, תחבורה ציבורית וכבישים, מוסדות לימוד לילדים, מקומות בילוי ואם אפשר חוף ים קרוב- זה הכי טוב.

ב"חלומות נחלת יהודה" יש את הכל, שכונה באווירה קהילתית שקטה, מגוון דירות החל משלושה חדרים ועד פנטהואזים דו מפלסיים, קירבה לצירי תחבורה ראשיים כמו כביש 4, כביש 44 וכביש 431, לצד תחנת הרכבת של ראשון לציון, מגוון בתי ספר וגנים, וכמובן מרחק קצרצר מבתי קפה ומסעדות, פארק השעשועים ה"סופרלנד" , סינמה סיטי וחוף הים.

במתחם זה יש ל"שיכון ובינוי" מגוון דירות בבניינים בני 10-14 קומות, כמובן מצויידים בחנייה אחת או שתיים לפי גודל הדירה.

בכלל, מגוון הדירות מאפשר גם לזוגות צעירים שרק החלו להקים משפחה, או למשפחות קטנות, לרכוש לעצמם דירה לפי צרכיהם ומשאביהם, ולמשפחות גדולות יותר יש גם כן אפשרות לדירות מתאימות עם יותר חדרים וגודל.

ומה יש בדירות? בתמונה אפשר לראות תכנון לדוגמא של דירת חמישה חדרים, ואפשר לראות שם שאין פרוזדורים, מה שמגדיל את השטח של כל חדר וחדר. בתמונה גם אפשר לראות את השוס הגדול- המרפסת, שמהווה נקודת בילוי עם נוף נפלא, וכשהאקלים הישראלי הוא שמונה חודשי שמש בשנה, המרפסת בהחלט הופכת להיות למקום כינוס משפחתי או חברתי, לבילוי באוויר הצח.

ישנה גם גמישות רבה בתכנון הפנימי של הדירה, כך שאפשר לעצב אותה בדיוק כמו שרוצים, והיא מוצפת אור בזכות חלונות ענק מבודדי חום וקור שחוסכים חימום ותאורה.

עוד לפני שמגיעים לדירה, יש לובי מפואר שעושה תחושה של כניסה לבית מלון חמישה כוכבים.

בדירות יש השקעה רבה בפרטים הקטנים- אינטרקום עם מסך צבעוני בכניסה, כדי שנדע מי נוקש על הדלת, מיזוג אוויר דירתי, תריסי גלילה חשמליים בכל החלונות והוויטרינות (למעט הממ"ד וחדרי השירות), ריצוף פורצלן מפואר, אסלות מרחפות, ארון מטבח איכותי, משטחי אבן קיסר במטבח, ארבעה גווני דלתות פנים ועוד פינוקים מפינוקים שונים.

ומה עם חיסכון? ב"שיכון ובינוי" עובדים לפי בנייה ירוקה, מה שאומר כאמור זכוכית בידודית, יחד עם חסכמים בברזים, מיכלי הדחה דו כמותיים, מערכות סולריות לחימום גז בקומות העליונות, וחימום גז בשאר הקומות (וזה לא רק חסכוני בחשמל אלא גם בזמן ההמתנה למים חמים), ועוד המון פטנטים ושכלולים.

מה נשאר לנו? רק להגיע ולהתרשם, כדי לבחור את בית החלומות שלנו.