שרון פרדני- גוף ונפש.

הדברים הטובים ביותר קורים לך כשאתה לא מתכוון. כך למשל כששרון פרדני נתקלה בצעירותה בבעיות שהובילו אותה לטיפול בהילינג שעזר לה להבין מה התהליכים שהיא עוברת וכיצד לתקן אותם, היא אימצה את הדרך והלכה ללמוד ב"רידמן" עם התמחות בפסיכולוגיה טרנספרסונלית. . מהי פסיכולוגיה טרנספרסונלית? בלי להכנס להסברים מסובכים- מדובר בזרם בפסיכולוגיה שמשמעותו "מעבר לאדם"- שהוגיו העיקריים היו יונג , ג'יימס ומאסלו. הרעיון הוא שהתודעה האנושית מתפתחת ללא סוף, ולא נעצרת כשאדם מתבגר, כך שתמיד הוא יכול להרחיב את התודעה.

במשך שנות החיים האדם מתכסה בשכבות של הגנות וחוקים ובטיפול בזרם זה ניתן לגלות את הגלום בו מתחת לכל זה, כדי להרפא ולשנות דברים המפריעים לו בחייו.

ועכשיו, אחרי שש שנות לימוד וחמש עשרה שנים סה"כ בתחום, שרון פרדני מסייעת לנשים (בלבד!) וגם לילדים בטיפול בבעיות כמו אכילה רגשית והפרעות אכילה, תחושה שתקועים ולא יודעים איך לצאת ממצב נפשי מסוים, מתח, כעס, חרדות ובעיות פוריות (ובתחום הזה ידוע שיש קשר חזק בין נפש לגוף- לא חסרים מקרים שבהם רק כשזוגות החליטו להפסיק מסכת טיפולים מלחיצה ולנוח, ובדיוק אז הושג הריון טבעי) ועוד.

באמצעות טכניקות שיקוף ודמיון מודרך יחד עם הילינג, המטופל עולה על הבעיה האמיתית, זו שהסתתרה בתוך שכבות של כיסויים אחרים שכביכול הם אלה שמפריעים, ורק אז ניתן לשחרר ולהתמקד בעשייה כדי לפתור את הבעיה.

כשהגעתי להכרות עם שרון, מאחר ואי אפשר להתנסות בטיפול הפסיכולוגי טרנספרסונלי בפעם אחת, הלכנו על התמחות נוספת שלה – הרפלקסולוגיה. תורה שלפיה לכל איבר בגוף יש "נציגות" בכף הרגל, ולחיצה על הנקודות המתאימות משפיעה על האיבר המקושר לה ומרפאת את הבעיה איתו.

אני הגעתי אליה עם הצטננות קשה שאני גוררת כבר מתחילת החורף ולכן המיקוד היה על הגרון (הצרוד וה"עמוס") ובמקביל גם רוגע שישקיט קצת את אורח החיים הדי מטורף שלי שכולל מעט מדי שינה ויותר מדי ריצות.

במשך חמישים דקות של הטיפול, במקביל לעיסוי ולחיצה על הנקודות הרלוונטיות, שרון גם "קראה אותי" בכף הרגל והצליחה לאבחן גם מאפייני אופי לפי חלוקה של אלמנטים כמו אדמה, אש, מים ואוויר, ואיפה יש יותר מדי מדבר אחד , וגם מאפייני בריאות כמו לחץ דם נמוך.

בערב בבית, לראשונה מזה זמן רב ,ישנתי עשר שעות רצופות (מזל שזה היה יום שישי!!) ללא השתעלויות באמצע, ללא אף סתום וללא פקיחת עיניים כדי לראות מה השעה.

לכולנו יש דברים שמפריעים לנו- פיזיים או רגשיים, ואין סיבה שלא נטפל בהם במקום לתת להם להפריע לנו בחיים . מגיעים לנו חיים איכותיים, ואין סיבה שנתפשר על פחות, ובאמצעות עזרתה של שרון פרדני אנו יכולים בהחלט למצוא את הדרך להשיג את האיכות הזו.

שווה להציץ בבלוג של שרון שבו יש טיפים רבים וכן בדף הפייסבוק שלה. ליצירת קשר- טלפון 050-6666410.