תיקי מודן EXPLORE- תיק בתיק תק

 

תיקי מודן Trolley 2 ב- 1 Trolley 2 ב- 1 320 ₪ - 350 ₪ צילום יחצ

"ילקוט". מילה שכבר פחות משתמשים בה ומזכירה את מה שהיינו לוקחים לבית הספר לפני ארבעים שנה, תיק שאולי עבר  כבר כמה ידיים או כמה דורות, לעיתים עם פינות מתכתיות דוקרניות, משהו עם אבזמים או עם סגירת מתכת שהרבה פעמים לקחה איתה כמה אצבעות עדינות של ילדים על הדרך.

אחר כך עברנו ל"תיק" וכל דבר שיכל לשאת את הספרים, המחברות והקלמר נכנס לקטגוריה הזו, כולל שקיות ניילון, סלסילות וכמובן "תיק שכל" שהיה חתיכת בד עם שרוך לא מאוזן, שניתלה על כתף אחת בצורה הכי לא בריאותית שיש ,וחבט בנו מאחור עם כל צעד.

 

20180713_083734

ככל שעברו השנים גדלה המודעות לכך שיש היבטים בריאותיים לתיקים, וכשילד שעדיין גופו עדין והוא  נמצא בהתפתחות ובצמיחה נושא תיק, צריך לוודא שלא נגרם לו נזק מצורת התיק והמשקל.

ב"תיקי מודן" ישנה מודעות רבה הן לפן הבריאותי והן לפן העיצובי, שהרי תיק יכול להיות מאד בריא אבל אם הילד לא אוהב את העיצוב, הוא לא ישתמש בו.

 

20180713_083748

מודן מייצרת מגוון ענק של תיקים לבתי ספר, כשהכוכב הוא ללא ספק התיק האורטופדי שעליו נרשמו מספר פטנטים ייחודיים.

מה למשל?

TRIPLE SPRING SYSTEM- מדובר בתיק האורטופדי הקל בישראל שכולל מערכת גב אורטופדית המשלבת קפיצים כך שכשהילד הולך, או ברוב המקרים רץ ומקפץ, המערכת מסייעת לבלום חלק ניכר מהמכה. התיק עשוי מחומרים חזקים וחדישים ומצליח לשקול 920 גרם בלבד.

 

20180713_083847

(אחד – שהוא שניים!!!)

יותר מכך , הגב הוא גם "גב חכם" שבנוי בהתאמה אנטומית הכוללת תמיכה לגב התחתון כך שלא רק שהזעזועים נבלמים, חלוקת המשקל היא שווה, ישנה מערכת חיצונית שמונעת הזעה והכתפיות הן אורטופדיות, רחבות ומרופדות במיוחד כך שלא כואב לשאת את התיק לאורך זמן ולא נשארים סימנים על הכתפיים. התיקים עברו בדיקות קפדניות ומחמירות של מכון התקנים הישראלי לפי התקן החדש.

 

20180713_083921

מה עוד בחידושים של "תיקי מודן" השנה?

זה לא סוד שילדים אוהבים מאד תיקי טרולי, גם בגלל שלא צריך לסחוב אותם על הגב וגם בגלל המראה שמזכיר צוות אוויר או טיולים.

אחד התיקים האהובים על הילדים הוא SMART TROLLEY , שהוא תיק טרולי חכם בעל פטנט רשום שיש לו הפרדה מלאה בין מערכת הגלגלים לתיק עצמו, מה שנותן יותר אפשרויות נשיאה.

השנה החידוש הוא בגירסה חדשה שבה יש ידית אלומיניום אחת במקום שתיים, כך שהתיק נגרר בצורה קלה יותר ויציבה יותר (וכולנו מכירים את המדרכות הישראליות הלא ממש ישרות בלשון המעטה).

 

תיקי מודן ; Smart Trolley 279 ₪ - 299 ₪ החל מ- צילום יחצ

מודן גם חידשה את התושבת שעליה יושב התיק, מה שמכונה "אמבטיה"  כדי שהתיק יהיה יציב יותר. אם הילד מחליט להפריד את הגלגלים ולשאת את התיק על הגב, הוא גם נהנה מרשת ארגונומית שנועדה לאוורר את הגב. גם המשקל קל מאד, והתיק ללא הטרולי שוקל 940 גרםבלבד.

ומה עם האוכל? איך שומרים על האוכל בתיק?

גם כאן ל"תיקי מודן" יש פטנט שבו תא אחד עטוף בחומר EVA, הוא החומר שקיים בצידניות ושומר על המזון.

ושאר התאים? ילדים סוחבים הרבה דברים בתיק, גם דברים שלא בהכרח צריך אבל הם רוצים שיהיו שם, ולשם כך צריך חללי אחסון נוחים, מה שיש בשפע בתיקי "מודן" ובשביל הבטיחות גם פס מחזיר אור. התיקים עשויים מבדים חדישים, איכותיים, אטומים ודוחי מים.

 

תיק גב מודן, החל מ- 199 , צילום יחצ₪

עוד חידוש מדליק הוא תיקי הטרולי 2 ב1 שמתפרקים לתיק על גלגלים ותיק גב, כל אחד כתיק בפני עצמו. מעבר לבית הספר, הטרולי שימושי מאד לנסיעות וטיסות, כשאפשר לחלק אותו בין שני אחים, כך שהקטן יותר ייקח את החלק עם הגלגלים והגדול את תיק הגב, או לחילופין הטרולי יכול לשמש ילד אחד לחפציו בטיול בכלל, להליכה בשדה התעופה או ברחובות, ואז פירוק התיק לתיק הנשיאה יאפשר לו להסתובב במשך ימי הטיול כשרק הדברים הנחוצים איתו כמו הטלפון, בקבוק שתיה וכדומה.

עכשיו נותר רק לבחור את העיצוב שכולל מבחר ענק של פייבוריטים של ילדים כמו "וונדר וומן", SUPER HERO GIRLS, צבי הנינג'ה ופאואר ריינג'רס, הלו קיטי והדרדסים, CARS, הנסיכות סופיה, אלזה, מואנה, ושאר נסיכות דיסני, ספיידרמן, חד קרן, ואיך אפשר בלי תיקי כדורגל, כדורסל והאחד והיחיד- כריסטיאנו רונלדו?

 

Explore 2 ב 1- צילום יחצ, 189 שח

מותג נוסף של "מודן" הוא "EXPLORE" שהוא מותג לכל הגילאים, מתלמידי היסודי ועד סטודנטים וכל מה שבאמצע.

התיק שאפשר לראות כאן בתמונות לאורך הפוסט הוא מסדרת 1 in 2 Explore, הלהיט בשנים האחרונות ובצדק מכיוון שהוא מתפרק ומורכב מחדש לשני תיקים לפי הצורך.

אני אמנם כבר לא תלמידה בשום מערכת חינוך ועדיין השתמשתי בו לנסיעות לחו"ל כתיק עליה למטוס, או אפילו כתיק ציוד, בטיסות ללא מזוודה, וכשהגעתי ליעד פשוט פירקתי את התיק והשתמשתי בחלק אחד לטיולים כדי לשים בו מצלמה, אוכל, מים, טלפון, איפור וכל מה שצריך.

השנה הדגמים של התיקים הללו מעוצבים ברוח "בגדי ספורט"- בדוגמאות כמו חלק, מנומר או מחוספס, בקריצה לעולם בגדי הספורט והאימון.

אבל לא רק יופי יש בהם אלא גם מחשבה על כל דבר, כמו תא עליון קטן לאחסון טלפון נייד או ארנק כך שיהיה נוח לשלוף כשצריך (ואין בחורה שלא מכירה את הפאניקה שבחיטוט בתיק עמוק ועמוס אחרי הטלפון המצלצל), וכמובן גב אורטופדי ושלושה תאים כשהאחורי מעוצב בהתאמה למחשב נייד.

 

Explore בוגר– צילום יחצ - מחיר - החל מ- 79-179 שח

ליין נוסף שמסתמן כלהיט השנה הוא לין "תיקי ראלי" במספר דגמים כמו תא אחד, שניים, ספורט ועוד ובמבחר צבעים שונים לפי ליינים – ליין OFFER, ליין GEVA, ליין מיכל, ליין נינה ועוד. בתיקים יש לא רק מקום למחשב אלא גם אפילו מקום לתפיסה של סקייטבורד. נראה לי שחוץ מלהגיש קפה, התיקים הללו מסוגלים לכל דבר.

תיקי הראלי מצויינים לתלמידי החטיבות העליונות, ואילו לקטנים יותר מתאימים תיקי ה"אקספלור" טרולי, שבנויים ממערכת טרול טלסקופית העשויה מאלומיניום תעופתי חזק וקל במיוחד, מה שנוח לילדים, ביחד עם גלגלי סיליקון כך שהשחיקה נמוכה. התיק יכול להפוך גם לתיק גב, לכל השימושים.

כל אחד בכל גיל ולכל מטרה יכול למצוא במבחר תיקי EXPLORE את התיק המתאים לו, בשלל רמות מחירים, עיצובים וצבעים, כשכל תיק ותיק עשויים מבדים חדישים, עמידים לשחיקה, לכתמים (ניתנים לכביסת יד במים קרים), דוחי מים ונוזלים (כך שאם יש גשם או נשפך משהו, הוא פשוט מתגלגל למטה) ורוכסנים איכותיים כך שניתן לסמוך עליהם שיעשו את העבודה.

ובונוס נוסף- לכל התיקים יש קלמרים תואמים במבחר גדלים, צורות ומספר תאים.

היום כשרוכשים תיק לילדינו, אנו יכולים להיות בטוחים שהתיקים יחזיקו מעמד, יהיו יפים ובטוחים, וישמרו על הבריאות וההתפתחות של ילדינו, ומה אנו צריכים יותר מזה?