תיק ב"תיק " תק.

כל אישה יודעת, אי אפשר להראות אותו דבר כל הזמן. חידוש הוא מאסט, ואם אין אפשרות להתחיל להחליף כל הזמן אאוטפיטים, האקססוריז עושים את העבודה מצוין, והאמת, גם מאפשרים התפרעות קלילה- אם נניח מישהי כמוני, שתשעים אחוז מהמלתחה שלה היא בצבעי שחור (ומקסימום בגיוון של אפור כהה) בכל זאת רוצה לגוון, אקססוריז צבעוניים מהווים את התשובה המצויינת לשידרוג כל הופעה.

ואם האקססורי גם שימושי, עוד יותר טוב. ומה יותר שימושי מתיק?

האמת, אף פעם לא הבנתי איך גברים יכולים להסתפק בכיסים שלהם בשביל מפתחות-טלפון-ארנק, כשאני לא מסוגלת לזוז בלי חצי בית על הכתף. גם ליציאה "פשוטה" נניח, רק למסעדה או למועדון, איך אפשר בלי מינימום של איפור (שפתון-פודרה-מברשת מתקפלת), קצת מזומנים למקרה הצורך, תעודה מזהה כמובן (כי ברור שיחשבו שאני קטינה ויסרבו למכור לי אלכוהול למרות שבעצם אני בת 47), וטלפון כמובן, ומפתחות של הבית, וזו באמת הרשימה המינימלית.

אז תיק יכול לשמש לשני הדברים- לנשיאת חפצים, ולקישוט, ואם מחפשים משהו ממש מגניב ואיכותי, שווה לקפוץ לאתר של "תיק", ולמצוא שם כזה מבחר של תיקים שווים , שאני מצאתי את עצמי ממציאה אירועים, רק בשביל שתהיה לי סיבה לכל התיקים המדליקים האלה . ("דודה חיה לא ילדה לאחרונה משהו? אין ברית? אולי משה מהמשרד שעורך יום הולדת במועדון? לא משנה שאני לא אוהבת אותו- העיקר יש סיבה לתיק חדש!").

"תיק" הוא מותג תיקים שמביא את הסגנון והשדרוג לכל מקום שאישה הולכת, ובכל גיל. האתר עלה לאוויר ב2015 והוא מביא את התיקים (מכל הסגנונות- קלאץ', גב, צד וארנקים) החדשניים והמעוצבים ביותר, כך שאין מצב שלא מוצאים משהו לפי הטעם והצורך.

ההקפדה על הפרטים הקטנים היא מקסימלית, וקל מאד להתמצא ולבחור באתר, בזכות הממשק הידידותי, והטכנולוגיות הנוחות ביותר למשתמש.

איך קונים באתר? מאד פשוט – כל מה שצריך זה להכנס וללחוץ על "התחברות" , להכניס פרטי פרופיל משתמש- מייל וסיסמה, (ואפילו זה לא חייבים- ניתן בהחלט להשתמש באופציית "הזמנת אורח") וזהו- משם מתחיל הכיף – לשוטט באתר, לבקר בקטגוריות השונות ולבחור מה הכי מתאים . יש מבחר רב של צבעים ומידות, ואחרי שמחליטים על התיק המושלם, לוחצים על "הוספה לתיק הקניות", עוברים לקופה, בוחרים שיטת משלוח ושיטת תשלום והמשלוח כבר בדרך, כולל מייל שמעדכן בדיוק מתי יגיע.

ניתן כמובן גם  לעקוב אחרי ההזמנה  באתר, ויש כמובן גם שירות לקוחות.

ומה קורה אם רוצים פריט שאזל ? גם כאן יש פתרון – קטגוריית "תיקים נחשקים" שבהם אפשר להוסיף את הדגם המבוקש, ובשניה שהוא מגיע למלאי, מקבלים מייל עדכון אישי ואפשר לתפוס אותו לפני שייגמר קודם.

ואחרי כל ההקדמה הזו- מה אני בחרתי מהאתר?  ראו בתמונה איזה תיק מתוק!!! (כן, הרבה סימני קריאה).  תיק ייחודי בצורת ינשוף, אלגנטי ומתאים לערב מצד אחד, וחמוד ושימושי גם ליום יום מצד שני. רצועה מספיק ארוכה (ואפשר לשחק עם האורך) גם למישהי גבוהה כמוני, ומוסיף מגע שובב ללבוש המחוייט ביותר. הצלחתי להכניס בכיף גם טלפון די גדול (שבא עם כיסוי עוד יותר גדול ועבה), גם שפתון וראי, וגם את מפתחות הבית והרכב, ועוד נשאר מקום, ומצד שני נשמרה צורתו של התיק והוא לא קיבל בליטות מכל מה שהכנסתי.

הוא גם משך הרבה תשומת לב מצד חברות בגלל העיצוב המיוחד וכמובן שהתחושה שלו היתה רכה ומתלטפת מצד אחד, אבל כאמור גם שומרת על הצורה מצד שני.

הינשוף הזה הוא רק אחד מתוך המון תיקים מדליקים אחרים שיש באתר, שווה לבדוק! (ועל עוד חידושים ניתן לקרוא גם בדף הפייסבוק של "תיק").