EVO CLINIC- ההתנסות שלי.

 

20190815_175933

לפני כמה שבועות ביקרתי בEVO Clinic ברעננה. מצאתי קליניקה ייחודית לרפואה אסתטית בסטנדרטים אירופאיים גבוהים ושמעתי על שיטת ה"קוד האסטתי" הייחודית של המקום שבו מנתחים את אוסף הנתונים האישי של כל אדם ומתאימים לו טיפול אישי.

כמובן שהייתי מוכרחה לנסות בעצמי וכך הגעתי ערב אחד ופגשתי את אורית קליין, הבעלים של המקום יחד עם בן זוגה פבריס, ואת מריה שטיפלה בי בהמשך הערב במקצועיות ותשומת לב מדוקדקים.

(בתמונה למעלה- הצילומים שלי בניתוחי נתונים שונים)

בשלב הראשון מריה הסירה את האיפור שלי על מנת שבדיקת העור תצא מהימנה.

לאחר מכן ישבתי עם אורית לבדיקה במכשיר מגדיל שבודק קריטריונים שונים של העור- מידת הקמטים, היובש, גודל הנקבוביות ועוד, ממש עבודת דוקטורט על העור שלי.

שמחתי לשמוע שהעור שלי במצב מצוין ושהדבר היחיד שלא מושלם הוא קמטוטים (כי בכל זאת אני לא בת עשרים…).

אורית הדפיסה עבורי את דפי הנתונים שלי והסבירה לי את משמעותו של כל דבר ומה הטיפול המותאם עבור הנתונים הללו. הנתונים נשמרים כך שבהמשך ניתן לראות גרפים המראים את השיפור בכל פרמטר.

(בתמונה למעלה- הידד!! אני כמעט מושלמת!!!)

לאחר האבחון חזרתי לחדר הטיפולים הנינוח ומריה החלה בטיפול שארך כתשעים דקות של פינוק.

מאחר ואת הניקוי כבר עברתי, התחלנו עם השלב הבא, הוא פילינג גליקולי עם חומצות לחידוש העור והמסת תאים מתים. התחושה מעט מעקצצת.

לאחר מכן עברנו לשלב המכשירים- מריה מרחה ג'ל באזורים שונים של הפנים, בכל פעם באזור אחר, והשתמשה בידיות בגדלים שונים של מכשיר גלי רדיו שעובד על חום ומטפל בסיבי הקולגן על מנת למצק את העור.

מה שמיוחד בטיפול הזה הוא שכאמור עובדים על כל אזור בנפרד – עינים, לסת, לחיים, סביב הפה וכדומה, כך שכל אזור מקבל את הטוב ביותר בעבורו.

 

(בתמונה למעלה- מה מצב הנקבוביות שלי? )

השלב הבא היה טיפול DMA בסוג של פולסים חשמליים שמגרים את שריר קו הלסת ליצירת מעין "הרמת פנים". כוסיתי בשמיכה לפינוק מקסימלי ועל פני נמרחה מסיכה ללחויות המעולה במיוחד לקיץ.

השלב האחרון היה החדרת לחויות באמצעות סרומים של וויטמין C, אנטי אוקסידנטים, וויטמינים A ו E  ועוד.

כשהבטתי בראי אכן יכלתי לראות עור קורן ורווי לחות, מוכן להתמודד עם הרחוב הישראלי המהביל.

במסגרת הטיפול השתמשה מריה בהרבה ממוצרי המותג הצרפתי Lierac במסגרת שיתוף פעולה בלעדי. המוצרים מבוססים על פטנטים טכנולוגיים ורפואיים והסידרה כוללת 54 מוצרים לחידוש ושימור העור והם יעילים הן אחרי פרוצדורות אסתטיות והן לשגרת הטיפוח.

(בתמונה למעלה- לאחר הטיפול אני יושבת לשיחה עם אורית על הנתונים שלי ומה ההמשך המומלץ עבורי).

הפטנטים של Lierac הם בשיתוף פעולה עם אוניברסיטאות מובילות בתחום.

במרפאת EVO CLINIC מוצעים טיפולים רבים, והניהול הרפואי הוא של ד"ר ג'רמי נידם, כירורג בעל שם עולמי. כל הטיפולים מאושרים על ידי משרד הבריאות, FDA, CE).

Evo Clinic  

רח' החרושת 14 רעננה  טל' 09-7742025