GOODIE BAGכל הטוב- בשקית אחת.

ברשתות טלוויזיה מאנגליה, שידרו הרבה פעמים תוכנית בשם "ראדי סטדי קוק" כשהרעיון היה שאורח מביא שקית מסתורית לאולפן, שמכילה כל מני פרודוקטים שונים, והשף שהיה שם היה צריך להרכיב ארוחה שלמה מהמרכיבים שהובאו לו.

תמיד סיקרן אותי, מה אני, כבשלנית קטנה מאד, הייתי עושה במצב כזה (חוץ מסנדוויצים הכוונה).

ועוד סוד קטן שאני מגלה לכם עלי – מכירים את זה  שמחלקים שקית של משהו, נניח שי לחג לכל העובדים במשרד ותמיד יש מי שפותח מהר מהר כדי לגלות "מה קיבלנו"? אז המישהו זה זה לא אני. אני אוהבת לקחת את החבילה הביתה (ולהזהר לא לשמוע ספויילרים מאנשים אחרים במשרד), לפתוח לאט לאט ולגלות את הסודות.

בכלל, אחת הסיבות שאני אוהבת להיות בלוגרית היא ההזדמנות להחשף להמון דברים שלא הכרתי, לא טעמתי ולא ניסיתי, ואולי לא הייתי מכירה בכלל אם לא הבלוג.

כל זה ביחד מסביר למה זה כזה כיף בשבילי לקבל את ה"גודי בג" – החבילה החודשית שמביאה אוסף של מוצרים חדשים שקשורים לאוכל – אם זה פרודוקטים להכין מהם משהו – כמו פסטות, רטבים, מוצרי אפייה ועוד, אם זה מוצרים מוכנים – רק לטעום- כמו יין, ממרחים וממתקים, ואם זה מוצרים לא אכילים אבל עדיין קולינרים כמו ספרי בישול, כלים וכדומה.

למעשה, חבילות כאלה כבר קיימות בנושאי קוסמטיקה וטיפוח, ושם זוכים הרוכשים לקבל קופסה שמאפשרת התנסות בכל מני מוצרים חדשים. אז אם אפשר בקוסמטיקה, למה שלא תהיה קופסה מפנקת כזו בקולינריה?

בנתיים חבילות ה"גודי בג" נשלחו רק לבלוגרים ומובילי דעה אבל ממש בקרוב הקופסאות יהיו זמינות לציבור הרחב וכל מי שירצה יוכל לרכוש מנוי ולקבל חבילה מפתיעה ומפנקת פעם בחודש.

אני קיבלתי את חבילת חודש ינואר והיא כללה המון דברים טובים –

קודם כל, כדי לשמח לבב אנוש- בקבוק יין. היו שלוש אופציות של יקב צ'ילאג, מתוכן קיבלתי את VIVO MERLOT 2009 שהוא כבד יותר ומתאים ללוות מנות חורפיות, מנות דג מתובל, פסטות ברטבים דומיננטיים ועוד.

את אורנה צ'ילאג אני מכירה כבר שנים, וזכיתי לטעום כמה וכמה מהיינות המופלאים שלה. אורנה היא אישה מעוררת הערצה בעיקר בגלל שהיא מקצוענית בעולם גברי בעיקרו, ויש לה מדליות ותעודות רבות. (אפשר לקרוא מה כתבתי על יקב צ'ילאג בפוסט – http://cafe.mouse.co.il/post/2251400/ ).

יינות נוספים שהיו אופציונלים בחבילה היו גם הם מ2009 – סירה, וקברנה סוביניון.

ה"גודי" שהיה בחבילה היה שתי קופסאות של "חלבה בקטנה" של בראכה" – חטיפי חלבה איכותיים בטעמים של חלבה וניל וחלבה ווניל עם פיסטוק. מה שנחמד בחלבה, מלבד היותה חטיף בריא ומלא חומרים מזינים, הוא שהגודל הוא מדויק לרגע ש"מתחשק משהו מתוק" בלי להתמלא ולהגזים, הוא טוב ליד של ילד, הוא פרווה (כך שמאפשר קינוח מתוק לארוחה בשרית לשומרי כשרות)  וניתן להוסיפו לקינוחים נוספים כיד הדמיון.

עוד מוצר איכותי הוא בקבוקון של שמן זית ראשון המסיק של "מסיק מגל" מזן פיקואל.  השמן זכה במקום הראשון בתחרות שמני הזית "ראשון המסיק"  של החודש והוא שמן זית כתית מעולה בכבישה קרה. פה לא חשבתי יותר מדי- כל מה שהיה צריך זה חלה טריה ליד ויש את הדרך הכי טובה להתענג על שמן איכותי ( אם אהיה ממש לארג'ית בבית, אאפשר לשאר בני הבית להוסיף קצת לסלט…)

רטבים של "טרס פזוס" היו הדבר הבא- שניים מהם. אחד חריף (מוגדר "חריף מתוק" – לפולניה כמוני זה חריף חריף, הבן אכל ככה בלי בעיה…). מדובר בחלפיניו אדום כבוש . השני היה "סלסה פלפל אדום וצ'יפוטלה" שמתאימה לכל דבר- צליה, הקפצה, מרינדה ואפילו מתאימה לילדים.

בסלסה הלא חריפה השתמשנו כמו ברסק עגבניות במתכון של אורז אדום. האורז קיבל את האקסטרה "בוסט" של טעמי פלפל, והרגיש חי מאד, בעיקר לצד סלט ירוק וכמובן כוס יין של צ'ילאג..

(למעלה- הרטבים, למטה- המנה עם היין)

כדי לסיים את הארוחה דרוש קפה, וכאן הגיעו שתי שקיות של "תערובות קפה של לנדוור"  – קפה שחור טחון טרי לבוקר – תערובת עשירה בפולי ערביקה איכותיים, וקפה שחור בטעם אספרסו – בקלייה כהה עם טעם אספרסו אותנטי (שמפצה אותנו על זה שאין לנו מכונת אספרסו).

(למעלה- אריזות הקפה, למטה- קפה ומשהו טעים..)

החבילה הספציפית הזו גם טבעונית. (אין לי מושג אם בכוונה או לא).

באתר הבית ניתן לראות מה אפשר להכין מהדברים שהגיעו (וממה שיגיע בחבילות הבאות).

כתובת אתר הבית – http://www.goodiebag.co.il/

ודף הפייסבוק- שבו גם אפשר לראות מה אחרים עשו עם המוצרים – https://www.facebook.com/goodiebag.il