
מתי אנחנו מרגישים טוב?
כשאנו אוכלים אוכל בריא המשביע אותנו ועושה לנו נעים בגוף ובפה.
מתי עוד אנחנו מרגישים טוב?
כשאנו עושים טוב לאחרים.
איך משלבים שני הדברים?

מתי אנחנו מרגישים טוב?
כשאנו אוכלים אוכל בריא המשביע אותנו ועושה לנו נעים בגוף ובפה.
מתי עוד אנחנו מרגישים טוב?
כשאנו עושים טוב לאחרים.
איך משלבים שני הדברים?

משהו טעים, משהו בריא, משהו מהיר להכנה. או במילים אחרות "גרנולה".
תערובת דגנים הכוללת את כל טוב הטבע, ומהווה ארוחה בריאה ומזינה בלי להכביד.
על בסיס חלבי או טבעוני, או לנשנוש כמו שהיא, גרנולה היא פתרון נוח וישנם סוגים שונים של תערובות לפי הטעם והדמיון.

ליצור מעדנים טבעוניים זה תמיד אתגר כי הלשון רגילה לטעמים חלביים. איך בכל זאת יוצרים מעדן שהוא גם טעים, גם בריא וגם טבעוני?
למעדן כזה יש קהל יעד שאינו דווקא טבעוני אלא אנשים שלא יכולים או לא רוצים לצרוך לקטוז, או שומרי כשרות שלא רוצים להמתין שש שעות אחרי ארוחה חלבית וכדומה.

ארוחה קלה, נשנוש, משהו כשרעבים וארוחת הערב עוד רחוקה, משהו מהיר, ושיהיה טעים כן?
עם ישראל התאהב בפריכיות כבר מזמן, הן נוחות ,בריאות, זמינות ונותנות את הקראנץ' הכייפי כזה ביחד עם הכוח לשאת ממרחים על גבן בלי להתפרק.
ואם אפשר להוסיף להן עוד בוסט של בריאות – מה טוב!


כדורגל, ים, קרנבל, סמבה, אמזונס, כמה מילים עולות בראש כשמזכירים את ברזיל. ברזיל היא חלום טרופי מלא קצב ולהט, שמש וטבע, ומעבר לטיילת של איפנמה שוכנים יערות גדולים שבהם צומחים אוצרות שרק שם ניתן למצוא.

כשאני חושבת על חלבון, האסוציאציה הראשונה שלי היא המשקאות המשונים הללו שמפתחי השרירים שותים בחדר הכושר, או החביתות שלהם שכוללות עשרים חלבונים ואף לא פירור חלמון. אבל יש דרך טעימה הרבה יותר לצרוך חלבון, והיא אפילו טבעונית – עוגיות החלבון הטבעוניות של BAKE CITY.

אחד המאכלים החביבים על כולם הוא הפיצה. גם הליידי המפונפנת ביותר תשלח אצבעות למגש פיצה לוהט ותאחוז במשולש האהוב.

"אמא אני רוצה סוכריה!!", הקריאה האולטימטיבית של כל ילד, שבעצם לא משתנה גם בגיל מבוגר, רק בהשמטת המילה "אמא". משהו מתוק, כזה שכיף לגלגל בפה, משהו שיעזור לחכות לארוחה הבאה או סתם לפינוק.

סלון הבית וגם המרפסת הפכו בתקופה האחרונה לא רק לחלק מהבית אלא גם למקום בילוי מאולתר כשההגבלות מכתיבות לאן אפשר ולאן לא.
ילדים כבר יודעים לבנות ארמון מסדינים וכריות ולהמציא עולם שלם של דמיון, ומה איתנו המבוגרים?
אז אם אי אפשר לצאת לחיק הטבע לפיקניק רומנטי, ניתן להכין אחד כזה בקלות בסלון (ואפילו להפעיל מזגן ולחסוך יתושים ונמלים..). פורסים מפה, מניחים עליה הרבה "אוכל אצבעות" ובקבוק יין והאווירה כבר משתנה.