דנונה PRO – להמון חלבון.

כולנו יודעים שפעילות גופנית חשובה מאד לבריאות. היא לא רק מחטבת וגורמת לנו להראות טוב יותר, היא חשובה מאד כדי להשאר בריאים, וככל שאנו מתבגרים, כך הפעילות הגופנית חשובה יותר. ישראלים רבים עוסקים בכל סוגי הפעילות הגופנית- מהליכה שהיא הקלה ביותר לביצוע- וחינמית, ועד לספורט אקסטרים לסוגיו.

ואחד הדברים החשובים ביותר למי שמתאמן (וגם למי שלא)- הוא החלבונים. הם מופיעים בכל דיאטה מאוזנת ואי אפשר לחסוך בהם, הם אפילו כיכבו בדיאטת אטקינס המפורסמת. לפי משרד הבריאות, הקצובה היומית לשני המינים היא 0.8 גרם חלבון לקילוגרם, כלומר גבר ששוקל כ80 קילוגרם זקוק לכ64 גרם חלבון ביום ואישה במשקל של כשישים קילוגרם זקוקה ל48 גרם חלבון ביום, ורובנו לא מגיעים לכמות הזו, בעיקר כשמתעמלים ואז זקוקים אפילו ליותר, לצורך בנייה ושיקום של השרירים.

כמובן שאפשר להתחיל להכין סטייקים או חביתות ענק, אבל כשחוזרים עייפים, אם מיום ארוך ואם מאימון, הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה להתחיל לעמוד ולבשל. הפתרון מגיע מכיוון דנונה שטראוס, שמשיקה את דנונה PRO – יוגורט עשיר בחלבון  (בין 35%-120% יותר מיוגורטים אחרים בקטגוריה) שמגיע בארבעה טעמים, גם טעים וגם מספק לגוף את מה שצריך.

לא רק שיש כל כך הרבה חלבון ביוגורט אלא גם מדובר בחלבון איכותי מאד, שמרוכז בתהליך טבעי בטכנולוגיה ייחודית של שטראוס, בלי העשרות ותוספים חיצוניים, ועל הדרך גם לא מכיל סוכר מוסף.

הוזמנתי לנסות את הכל ביחד- אימון גופני ולאחריו יוגורט דנונה PRO . האימון היה ב"הולמס פלייס הרצליה" שם התקיימה השקת היוגורט, כשרוני דואני העלתה את כולנו על גלשנים שמדמים גלישת SAP ובמשך כחצי שעה הראתה לנו כמה שאימון יכול לעלות בדרגת הקושי, כשעומדים על משטח מאד לא יציב.

(בתמונות למעלה- רוני דואני מאמנת, אני מצייתת ומתחטבת).

לאחר האימון ניגשנו לטעום את היוגורטים. אני בחרתי בזה שבטעם אננס (יש ארבעה טעמים- יוגורט לבן, ויוגורטים עם שכבת פרי מתחת- אננס, פירות יער ואפרסק).

שמחתי לגלות שהיוגורט זה לא רק בריאות אלא גם פשוט טעים (עם האננס זה הרגיש לי כמו סוג של עוגת גבינה רכה וכייפית).

הקערית גדולה כך שאפשר לאכול בנוחות עם כף, ובתמונה למטה תראו הצעת הגשה שלי, שכוללת עוד פירות שנוח להכניס מלמעלה לתוספת טעם ובריאות.

גביע אחד מהווה כרבע מקצובת החלבון הנדרשת לנשים, וכ20% מהקצובה לגברים, ככה שההבדל מבחינה בריאותית, בין מי שאוכל את היוגורט למי שלא, הוא ענק.

לעומת כמות החלבון הגדולה, מבחינת אחוזי שומן, כמו שניתן לראות בתמונה- יש בסך הכל 2.4% שומן ביוגורט עם הפרי, ו2.9% ביוגורט הלבן. אני גם אוהבת להוסיף ליוגורט הלבן כל מני עלי תיבול ותבלינים כמו שום , כך שאני הופכת אותו למטבל או לרוטב לסלטים או למנות אחרות, ועל הדרך גם מוסיפה עוד טאצ' בריאות לי ולבני המשפחה.

להשיג בכל רשתות השיווק.