אולה Olia

פעם אפשר היה להעריך את גילו של אדם לפי שערו (או חוסר שערו). שיער לבן (לנשים) או קרחת (לגברים) אמרו לנו שהאדם שלפנינו כבר ראה כמה דברים בחיים. מאז גילינו עובדה מציקה אחת – כבר לא צריך להיות זקן כדי שיהיה לך שער לבן או קרחת. בחדר הכושר שלי מתאמנים בחורים בני עשרים וחמש עם נסיגת שיער חמורה, חלקם כבר יזמו קרחות כדי שלא יראו, ועל הראש הנשי מופיעות המון שערות לבנות, גם כששנת הלידה היא כבר בעידן הטלוויזיה הצבעונית …

למזלנו צביעת שיער היא ענין וותיק ותוך חצי שעה אפשר לעבור מכל צבע לכל צבע. בנעורי היינו משתוללים עם הצבעים, וכבר זכיתי להיות ג'ינג'ית, שחורת שיער, בלונדינית, פלטינה, בקיצור, כל דבר חוץ מירוק בוהק.

עדיין לצבוע את השיער זה ענין מעיק, כי או שהולכים למספרה וגם שורפים מלא זמן וגם מלא כסף, או שעושים לבד, ואז לא בטוח שהתוצאות מרשימות כמו שצריך, וגם העבודה בדרך לא תמיד נעימה, בעיקר בגלל הריח.

כאן מגיע החידוש של Garnier Olia – צבע שיער שמבוסס על Oil Delivery System) ODS). – כלומר פריצת דרך טכנולוגית  שבה ריכוז השומנים הגבוה (60%) גורם לכך שהצבע חודר ללב השערה בלי לפתוח את קשקשת השיער (כי ככל שהקשקשת יותר פתוחה ככה השיער יותר שבור ודהוי). הנוסחה הזו כל כך ייחודית שהיא מוגנת ב22 פטנטים. הרעיון הוא לתת גם תוצאת צבע אינטנסיבי (בעיקר במדינת ישראל שבה רוב הציבור נוהג להתקלח כל יום, ועל הדרך גם לחפוף את השיער), גם שיער מבריק ובריא וגם שיהיה נוח יותר לצבוע.

קיבלתי שובר לאיסוף הצבע בסופרפארם. חשוב לשים לב, כשבוחרים את הצבע, לא להתבלבל מהטיפה המצויירת על העטיפה כי זה לא הצבע. הצבע הוא השיער שנמצא מתחת לטיפה, וכמובן גם המספר והכיתוב שעל הקופסה.

בקופסה היו שפופרת קרם צבע, בקבוק קרם מפתח, מסיכה לשימוש לאחר הצביעה , כפפות, ועלון שימוש.

 

מה שחשוב- בניגוד למוצרי חברות אחרות שבהם צריך לתקוע שפופרת אחת בשניה וללחוץ ואז לנער, בOLIA צריך לערבב את שתי השפורפרות בקערית שאיננה מתכת (אני השתמשתי בקערית פלסטיק חד פעמית). כמו כן כדי לערבב יש צורך במברשת (לא היתה לי אז השתמשתי בכף חד פעמית).

(בתמונות למעלה ולמטה- בצד שמאל ה"לפני" – בצד ימין ה"אחרי")

הקרם עורבב במהירות, והתחלתי למרוח על השיער כמפורט בדף ההוראות . כהרגלי בפעמים קודמות, למרות הקרירות פתחתי את דלתות חדר האמבטיה לרווחה בגלל שבדרך כלל אני נחנקת מהאמוניה והריח שצורב את העיניים, אבל הפעם לא היה בכך צורך כי לא היה ריח כלל. ליתר ביטחון אפילו ריחרחתי מקרוב את הקערית ושום דבר- פשוט אין ריח.

חיכיתי שלושים דקות , ושטפתי לפי ההוראות, שמתי את המרכך (שמגיע בכמות מאד נדיבה) ושוב שטפתי. העדפתי ייבוש טבעי מאשר במייבש שיער.

המסקנות שלי –

שיער לבן – כיסוי מלא. נכון שאין לי הרבה שיער לבן, אבל יש מספיק בשביל שיראה כמו "גוונים" לא רצויים. עכשיו השיער מכוסה כולו ואחיד.

עוצמת הצבע – הצבע חזק מאד, דומה מאד למה שהיה מצוייר על הקופסה.

רכות השיער-איך אומרים בפרסומות "רך ומלא ברק" ( כשהמילה "מלא" מופיע בתור MLE)? אז ככה.

בפוסט הבא אעדכן מה המצב אחרי שבועיים של חפיפות יום יומיות.

(משמאל – לפני הצביעה, מימין – אחרי)

ועכשיו הטבה- מחיר מיוחד לרכישה פלוס משלוח חינם בקישור 

OLIA#