ארקדיה טאואר – הלב האורבני של תל אביב.

כשנכנסתי לחדר בקומה ה14 במלון "ארקדיה טאואר", הדבר הראשון ששמתי לב אליו היה העיצוב. מודרני בצבעי שחור לבן, כשהכוכב של העיצוב הוא הקיר שמאחורי המיטה, בריצוף לבנים כהות, שגרם לי מיד לגשת ולגעת, להרגיש את המרקם ולבחון כיצד הוא משתלב עם עיצוב שאר החדר שכלל הרבה זכוכית, מוטיבים ריבועיים וציור צילום שנתן נקודות צבע לחדר.

אבל נתחיל מההתחלה. ארקדיה טאואר הוא מלון לחופשה אורבנית מצד אחד, ולאנשי עסקים מצד שני. כיאה למלון כזה הוא ממוקם במגדל, במקרה שלנו בנין "מגדלור" באלנבי פינת בן יהודה, והחדרים הם בקומות ה14 וה16, ככה שנוף מדהים של תל אביב- מובטח.

הוזמנתי לחוות בעצמי, הגישה היתה נוחה הן ברכב והן בתחבורה ציבורית (יש חניונים רבים מסביב, ותחנות אוטובוס רבות באזור כך שאפשר לבחור איך להגיע). המלון נמצא במרחק שתי דקות מהים, בנין האופרה, שוק הכרמל וכל שאר הגודיז של האזור, ובמרחק נסיעה קצר מהנמל, דיזנגוף סנטר ובעצם כל מה שצריך בתל אביב. אגב, אני התארחתי בשישי בערב ויש בסביבה מקומות רבים לשבת, לשתות, לאכול או להצטייד במה שצריך, שפתוחים גם בשישי שבת.

המלון הוא אחד מחמישה בתי מלונות של רשת "ארקדיה" – אחד ממוקם בטבריה , השני בירושלים – ועוד שניים בתל אביב-  מלון גולדן ביץ ומלון דבורה, וכאמור גם מלון העסקים "ארקדיה טאואר".

בחדר חיכו לי שוקולדים מפנקים במיוחד של ROY , בקבוק מים, פינת קפה, טלוויזיה עם ערוצי YES, מזגן משוכלל, כספת, הרבה שקעים להטענות השונות וכמובן WIFI. עיתון יומי חיכה לי על הכורסא ליד המיטה ונוף משגע מהחלון. ישנן גם סוויטות וחדרי סטודיו.

לא בזבזתי הרבה זמן ויצאתי לטיול רגלי בסביבה. תל אביב ההומה של שישי בצהרים, אנשים שעושים ספורט או מטיילים עם הכלב, משפחות על ילדיהן, מתרחצים בים, מיקרוקוסמוס של תל אביב, הכל היה שם.

מיהרתי בחזרה למלון כדי להנות מה"האפי אאואר" – שבה מתכנסים בחדר האוכל בקומה התשיעית, ונהנים מנשנושים כמו פירות, ירקות חתוכים, קרקרים עם מטבלים שונים, פיצוחים וכמובן יין שישמח כל לב אנוש.

דרך חלונות חדר האוכל עקבנו אחרי השמש היורדת לים, כך שעל הדרך גם היתה שקיעה יפיפיה שהונצחה בכל סלולרי אפשרי.

(בתמונות למעלה ניתן לראות את טרקלין העסקים ואת הנוף שנשקף מהחלונות בחדר).

אחרי שינה נינוחה על מזרן עבה במיוחד, עם שפע כריות, התעוררנו לאור קרני השמש שחדרו מהחלון (יש גם וילונות כבדים שמחשיכים את החדר, כך שאפשר להמשיך לנמנם כמה שרוצים).

בדרך לארוחת הבוקר בדקנו את חדר הכושר החמוד שנמצא בקומה 16 וכולל כל מה שצריך כדי להוריד מהמצפון את הנשנושים של האתמול, ובמקרה של אנשי עסקים שבנסיעות, הם יכולים להמשיך את שגרת האימונים שלהם- משקוליות, נאוטילוס, הליכון, מזרן פילאטיס, הכל שם, עם חלונות גדולים לנוף, ותמיד אפשר להשלים את האימון בהליכה או ריצה לאורך החוף ביחד עם המוני תל אביבים ותיירים.

(בתמונות למעלה- נשנוש של אחר הצהרים, בתמונות למטה- חדר הכושר)

בקומה ה14, ליד החדר שלי, נמצא טרקלין העסקים שכלל מים ופינת קפה, עוגיות שונות ושתי עמדות מחשבים למי שצריך.

מבדיקה באתר המלון הבנתי שיש גם אפשרות לחדר ישיבות, כולל הציוד הדרוש, שירותי פקס וצילום מסמכים וכך הלאה.

בגלל שהגענו בשישי בצהרים פספסנו את הסיור החינמי שיש בימי שישי בעשר בבוקר, לפנינים הנסתרות של תל אביב .

הגענו לחדר האוכל לארוחת בוקר כייפית ומפנקת שכללה גבינות , ריבות, ביצים מכמה סוגי הכנה (וזה היה שבת, אני מניחה שביום חול יש אפשרויות רבות יותר), סלטים, פירות, יוגורט, בקיצור- ניתן להתרשם בתמונות שרעבים לא יוצאים משם.

(בתמונות למעלה ולמטה- פינוקי ארוחת הבוקר)

אחרי הארוחה ניתן כמובן לבחור אם לרדת לחוף הים, לטייל בסביבה, לנוח או כל מה שמתחשק במכלול הגדול הזה שנקרא "תל אביב" – כשהרבה מהאפשרויות לא דורשות כלל להזיז את האוטו.

חזרנו אל החדר בצעדים חרישיים (השטיחים עמוקים ומלטפים) ושווה כשהולכים במסדרונות גם להתבונן על הקירות, לציורי הקיר הגדולים והמרשימים.

צוות המלון והקבלה דוברים שפות רבות (בזמן שהותנו היו שם תיירים שדיברו מגוון רחב של שפות) והאדיבות היא מילת מפתח, כל בקשה קיבלה תשומת לב מקסימלית.

אז ליחידים או למשפחות, לזוגות רומנטיים או לאנשי עסקים, מלון "ארקדיה טאואר" מהווה מקום מצוין לשהות של לילה או יותר, כדי לשקוע בליבה של העיר הלבנה, שלעולם לא מפסיקה.