ברידג'ט ג'ונס'ס בייבי- הסיפור ממשיך.

סרטי ברידג'ט ג'ונס תמיד היו סוכריה מתוקה טבולה בעוקצנות בריטית. בתחילה היה הקרב על ליבה בין יו גרנט בעל עיני הכלבלב לקולין פירת' האיך לומר זאת? צנון בריטי? , אחר כך היו הקשיים בין ברידג'ט למיסטר דארסי (ובשמו המלא הזהה לחלוטין לדמות הצנון הבריטי השני – ב"גאווה ודעה קדומה") ועכשיו מה? בסוף השבוע הבא עולה למסכים הסרט "ברידג'ט ג'ונס'ס בייבי"- שמתרחש כעשור לאחר מכן, כשברידג'ט (רנה זוולינגר בגירסה כחושה מתמיד) ודארסי כבר לא ביחד, הוא נשוי לאישה אחרת, והיא … היא מבלה את יום ההולדת ה43 שלה בבדידות בדירה שלה, חוגגת לעצמה עם קפקייק עטור בנר, וכוס אלכוהול קומפלט. האמת, מצבה לא כל כך גרוע כמו שהיה פעם- היא רזתה, מושכת מבטים ברחוב, ובעיקר בעלת קריירה מפוארת בתוך מפיקה של תוכנית חדשות. הדבר היחיד שחסר הוא גבר, ולפי הלחץ של אמא שלה, שרצה לבחירות במועצה, גם תינוק, ו"לא חייבים גבר בשביל זה, את יודעת?".

לאחר שהבדידות מציקה במיוחד, ברידג'ט מחליטה להצטרף לחברתה מהעבודה והן פוסעות לפסטיבל מוסיקה מופרע, בסגנון ה"ברנינג מן" שיש בו הרבה צפיפות, הרבה בוץ, וגם חתיך אחד- ג'ק (פטריק דמפסי המקדרימי שלמרות ששיבה כבר מציצה בזיפי זקנו, עדיין חתיך על)- מליונר שפיתח אפליקציית הכרויות באמצעות חישובי אלגוריתמים. ברידג'ט מחליטה להנות עד הסוף, ג'ק לא מתנגד, והשניים מבלים לילה סוער, שבסופו ברידג'ט מחליטה שזה לא בשבילה ונעלמת.

קופצים קצת קדימה- אירוע משפחתי משמים שהופך מלחיץ עוד יותר כי האקס- מארק דרסי נמצא שם, הפעם לבד, והוא מעדכן את ברידג'ט שהוא בעצם מתגרש ורוצה אותה חזרה. גם הפעם הדרך ללילה סוער קצרה וגם הפעם ברידג'ט מחליטה שזה לא בשבילה ונוטשת.

ואז… כאן מגיעה ההפתעה בדמות בדיקת הריון חיובית שמוכיחה שקונדומים "טבעוניים" שנמצאים שנים בארנק, לא ממש מועילים. אבל מי האב?

מכאן מתחילה שרשרת של אי הבנות, לחץ ותמרונים של ברידג'ט שלא יודעת איך לספר לשני הגברים שאחד מהם הוא האב, ומה יקרה כששניהם יגלו אחד על השני? ומי באמת האב הביולוגי?

מעבר לשני השחקנים הגברים, בולטת מאד דמותה של "דוקטור רולינגס" – אמה תומפסון בתפקיד מבריק של רופאת הנשים של ברידג'ט, שיש לה שפע הערות ציניות סרקסטיות והורסות בטירוף.

הומור בריטי הוא תמיד פנינה ובסרט הזה יש הרבה ממנו, גם במחשבות של ברידג'ט, גם בדיאלוגים בין הדמויות, וגם בהתרחשויות עצמן והתוצאה של כל זה היא סרט מבדר מאד, שגם מראה את המציאות הלא כל כך זוהרת של הריון ולידה, ואת הבחירה בבן הזוג גם אם הסיכויים הסטטיסטיים ממש לא בעד.