דוד קוניק- להצעיר בעיסוי

 

20190214_194323

בישראל יש רשימה ארוכה של קוסמטיקאים וקוסמטיקאיות פעילים, המציעים טיפולים שונים למגוון דרישות, מפגמי עור ובעיות ועד לרצון להראות הכי יפה שאפשר.

חלק מהלקוחות מחפשים את טיפול ה"אינסטנט" – המראה הזוהר לערב חגיגי או לפרזנטציה חשובה, ולא תמיד יש לקוסמטיקאית פתרון מתאים.

 

1 (2)

אנשי המקצוע בתחום הקוסמטיקה מתמקצעים בכל העת ומשתדלים להתעדכן בכמה שיותר חידושים ועכשיו מגיע דוד קוניק, מרצה בכיר ומורה מהידועים בישראל לרפואה סינית, עם שיטה חדשה של טכניקות עיסוי ההופכים את הפנים לזוהרות וחיוניות ללא פולשנות או חומרים אגרסיביים.

השיטה היא עיסוי פנים, צוואר וקרקפת על פי הרפואה הסינית, המסירה סימני עייפות וקמטים ומעניקה לפנים מראה אנרגטי וחיוני. העיסוי מבוסס על טכניקות עתיקות יומין ברפואה הסינית, בהתאמות שביצע דוד, מהחלק התחתון, קרי הצוואר וכלפי מעלה לאזור הפנים והקרקפת. העיסוי מתבצע בעזרת שמן אורגני עדין וכוסות רוח מיוחדות המותאמות לעור הפנים.

באמצעים האלה משופרת זרימת הדם לפנים ובכך מראה העור ללא כל התערבויות אגרסיביות כמו בוטוקס או הזרקות.לקליניקה של דוד קוניק מגיעים אנשי עסקים , שחקנים, ספורטאים ועוד, וגם אני הגעתי להתנסות בטיפול .

בניגוד לעיסויים מוכרים שבהם ההתמקדות היא דווקא בעורף, דוד מתחיל מהחלק הקדמי של הצוואר, משרירים שעד היום לא זכור לי שמטפל כלשהו התמקד בהם בטיפולים אחרים שעברתי. דוד השתמש בשמן אבוקדו ריחני ותנועותיו עברו על כל ה"נתיבים" שעל הפנים שלי ותשומת לב מיוחדת לאוזניים שהן, כמו ברפלקסולוגיה, מראה של איברי הגוף השונים.

אחרי מגוון של תנועות באזור הצוואר והפנים, ההתמקדות עברה לקרקפת, עיסוי נמרץ שהיה גם מפנק במיוחד.

הסיום היה בכוסות רוח עדינות, לא מה שמוכר לנו עם הזכוכית והאש אלא וואקום עדין בכוס גמישה, למעבר על כל הפנים.

מבט אחד במראה לאחר הטיפול הראה לי כיצד קמטים שהפריעו לי, בעיקר קמטי הצחוק שמשני צידי האף, איבדו מעומקם כאילו הזרקתי חומרי מילוי, ואם יכלתי לתאר את מראה העור במילה אחת, זה היה "מאושר". אפילו לא חידשתי את האיפור כי ממש לא היה בו צורך.

 

4 (1)

דוד קוניק מלמד את הטכניקות הללו  במסגרת קורס לקוסמטיקאיות המעוניינות להציע ללקוחותיהן טיפול נעים ואפקטיבי, מטפלים בתחומי גוף ונפש ורופאים שמעוניינים להרחיב את השכלתם בתחום ההוליסטי.

במסגרת הקורס נלמדים הן התאוריה והן הטכניקה, ומתרגלים עד לקבלת תעודה.

 

5 (1)

דוד קוניק מטפל כבר למעלה מעשרים שנה בגברים, נשים וילדים בכל רחבי הארץ ומרצה בכיר במכללת "רידמן" (1997).

הוא התמחה בבית החולים האוניברסטאי בסין – Chengdu , ולימד מאות סטודנטים מקצועות מהרפואה הסינית כמו טווינא, דיקור וצמחי מרפא.

 

6 (1)

אם את קוסמטיקאית , הקורס מאפשר לתת ללקוחות אופציה נוספת ויעילה למראה נפלא, אם את לקוחה, כדאי לחפש את הקוסמטיקאית שלמדה את הטכניקה של דוד קוניק, ולהינות מטיפול מרגיע ומפנק שבסופו מראה זוהר לאירוע המיוחד שלך.

 

20190214_201712

פרטים בדף הפייסבוק של דוד ובטלפון – 054-2992007