דומינו'ס מציגה- בצק פיצה מכוסמין מלא!

 

20190523_194533

בישראל של 2019 יש מודעות רבה לאוכל בריא, למרכיבים של מוצר ולהשפעתו על גופינו וגוף ילדינו. מצד שני, הרבה פעמים אוכל ממרכיבים בריאים הוא לא הכי טעים, ראו למשל… מיץ נבט חיטה?

ומה כן טעים?  אין עוררין שכולם אוהבים פיצה, בכל גיל, בכל מצב, ואם אפשר לעשות אותה ממרכיבים בריאים, זו פשוט חגיגה.

דומינו'ס פיתחו בצק ייחודי המורכב מ80% כוסמין מלא, נפתח במקום ושומר על מרקם פריך, ומאז השמיים הם הגבול – כל הפיצות האהובות עכשיו עם אפשרות לבצק כוסמין מלא, כולל פיצה טבעונית, פיצה ללא השוליים ("עד הקצה") ותוספות שונות.

אחרי שטעמתי את הפיצה אני יכולה לומר בפה מלא (פיצה) שאם לא הייתי יודעת שמשהו שונה, לא הייתי שמה לב. היות וידעתי, וטעמתי במיוחד את הבצק בריכוז, קלטתי את הניחוח המיוחד , האגוזי אדמתי של כוסמין, שהשתלב מצוין בפיצה כאילו היה שם מרגע המצאתה לפני שנים רבות.

היתרון בכוסמין הוא שהוא מספק סיבים תזונתיים, מה שיוצר תחושת שובע ומכאן שליטה על הכמויות שאוכלים במשך היום, וכן וויטמינים ומינרלים. הגבינה בפיצה של דומינו'ס היא 100% מוצרלה עם חלבון איכותי, ועל כל זה נוספים עוד וויטמינים ומינרלים מרוטב העגבניות הטריות.

אם ממש רוצים להגביר את האפקט אפשר להוסיף סלט ירקות קטן בצד, ויש ארוחה מצויינת, איכותית ובריאה לכל המשפחה, וגם ילדים שהם סרבני אכילה בריאה לא יסרבו, זה בטוח.

 

20190523_194511

פיצות בצק הכוסמין המלא יהיו זהות במחירן לפיצות הרגילות והגודל יהיה של פיצה משפחתית.

לכבוד ההשקה יש גם מבצע שבו פיצה משפחתית כוסמין +משפחתית 100% מוצרלה +2 תוספות- כל פיצה ב56 שקלים בלבד.

Screenshot