ד"ר אלמן מצעירה את עורי!

לפני כמה שבועות הכרתי את הקליניקה של ד"ר אלמן, מומחית בטיפולים אסתטיים ובלייזר, המצויידת במיכשור המתקדם ביותר לטיפולים בהבזקי אור, אור כחול, גלי רדיו וגלי חום לטיפול בשלל בעיות כמו אקנה, כתמים, עור מזדקן, הסרת קעקועים, מילוי והזרקות, הסרת שיער ועוד.

האווירה המחבקת והמקצועית כאחד הובילה אותי לחשוק בהתנסות אישית, ואמש הגעתי להרגיש מה שמרגישים המטופלים בקליניקה של ד"ר אלמן.

חגגתי יום הולדת חמישים לפני שבועיים, והמונח "אנטי אייג'ינג" בהחלט רלוונטי לי, ולכן הטיפול שנבחר עבורי היה "ג'ט פיל"- טיפול בעור הפנים למטרות אנטי אייג'ינג בעזרת מיכשור שמתיז בלחץ שילוב של חומרים שונים וחמצן, מהפנים ועד לדקולטה.

את פני קיבלה המטפלת המקסימה טינה שסיפרה שהאווירה המחבקת במקום מגיעה מהיחסים החמים שבין ד"ר אלמן למטפלות ולמטופלים, שכוללים הקשבה, תשומת לב, יחס אישי ואכפתיות עמוקה.

אחרי שלב הפרטים הרפואיים והצילומים של ה"לפני" שעובר כל מטופל, כדי שיכול לראות במו עיניו את השינוי, נשכבתי על מיטת הטיפולים בחדר מחומם והטיפול החל.

השלב הראשון היה עיסוי לימפטי למטרת הורדת בצקות ונפיחות ועידוד זרימת הדם והנוזלים העודפים. טינה עברה על קווי הלימפה כדי לוודא ששום אזור לא מפוספס.

אחר כך עברנו לשלב הפילינג באמצעות חומצה גליקולית שמותאמת לפי סוג העור. החומצה ממיסה את ה"דבק" שמחבר בין התאים כך שכל החומרים והוויטמינים שיבואו בהמשך יוכלו להספג בצורה האופטימלית. הפילינג הונח על פני למשך כחמש דקות, מעט מעקצץ כך שממש הרגשתי את פעולתו.

לאחר כחמש דקות העור נוקה ועברנו לשלב הבא, החדרת חומצה הילארונית וויטמינים שונים כמו וויטמין C, ושילוב של A  וE. (הוויטמינים נבחרים לפי המטופלת והמטרה, במקרה שלי האנטי אייג'ינג).

במקביל לכל החומרים במכשיר, מותז על העור חמצן טהור שיתרונותיו האסטתיים והבריאותיים ידועים לכל – הצערת העור, הגברת האלסטיות שלו ומוצקותו ועוד.

השלב האחרון היה כמובן קרם הגנה, שנחוץ מאד לעור הפנים גם בימי החורף וגם כשיוצאים רק לרגע ממקום סגור, שכן קרינת השמש הישראלית עושה שמות בעור הפנים.

כשהתבוננתי בראי ראיתי עור שקיבל "בוסט" של מי מעיין הנעורים, והרגיש מתוח ובריא הרבה יותר.

לקליניקה של ד"ר אלמן אפשר להגיע לטיפולים בבעיות שכבר קרו , כמו אקנה או צלקות, אבל מומלץ להגיע גם כדי למנוע בעיות עתידיות כמו הזדקנות העור.

מרפאות ד"ר אלמן – בתל אביב, ראשון לציון וחיפה.