"דשלי"- לעור הנפלא שלי.

 

דש1

"אור כחול כהה / זה עוטף אותך ברחמים"- ככה שרה ריטה ב"עטוף ברחמים". אז אור כחול אולי לא עוטף ברחמים, אבל בהחלט עוטף ביופי, בעיקר עם אור אדום, חומרים טובים ומטפלת שיודעת מה היא עושה.

אבל נתחיל מההתחלה.

ביום שישי שמשי הגעתי ל"דשלי" בראשון לציון, לראות מה אפשר לעשות לעור הפנים כדי להראות (עוד יותר) טוב. בגילי הקצת מופלג, כל דבר שדוחה את סכין המנתחים זה משהו שארצה לשמוע עליו. (כן, נולדתי טיפה לפני שהאדם הראשון פסע על הירח….).

 

דש2

"דשלי" ממוקם בשתי קומות של מרכז UMI, בחדרים מעוצבים באור בהיר, באווירה שקטה כשהמטפלות מסביב לובשות לבן, וכל האווירה היא של ספא מפנק.

אחרי מילוי שאלון רפואי מפורט (שחוזרים עליו בהמשך, כדי להיות בטוחים ששום דבר לא נשכח וששומרים על בטיחות מקסימלית) הגעתי לאולה שערכה לי דיאגנוזה באמצעות מכשירים שונים והוציאה פלט של מחשב ובו פירוט של מידת הלחות שלי בעור, מידת האלסטיות, קמטוטים ועוד.

עם הדף הגעתי לקוסמטיקאית המהממת סיגלה ( עם שם עוד יותר מהמם) שבמשך השעה וחצי הבאות הקדישה לי את כל כולה למציאת פתרונות לבעיות  שהוצגו בפלט המחשב, וכן למה שמפריע לי באופן אישי (למשל אזורים ספציפיים בפנים).

אחר כך הוחלט על הטיפול שנעשה באותו זמן, טיפול לחויות בשני שלבים, חצי פנים בכל פעם, כדי שאוכל לראות את ההבדל בין השני הצדדים.

קיבלתי הסבר מעמיק על כל שלבי הטיפול שכללו כמובן את מוצרי דשלי, שהם פיתוח ישראלי שנמכר לכל העולם (גאווה!!) ומבוסס על תאי גזע שהם תאים שמתקנים נזקים בעור כמו קמטים למשל, ומגיעים ממקור צמחי.  (בתמונה כאן ניתן לראות את ההסבר המלא).

 

דש4

אחר כך עברתי למיטת הטיפולים והתחלנו בטיפול. השלב הראשון היה כמובן ניקוי ואחריו פילינג ביולוגי עם גרגרים לניקוי שכבת עור מת. השלב הבא היה מסיכה לניקוי רעלים- דיטוקס שמשולבת עם עוד פטנט של "דשלי"- מכשיר פוטותרפי שרותם את כוחו של האור- האדום והכחול, למטרות שונות בהחדרת חומרים, מיצוק והרגעה. לעור הוחדרו חומרים מזינים שונים כמו גל חומצות אלפא הדרוקסיות להבהרה והחלקה, סרקום מזין עם וויטמינים ומינרלים, קפסולה של חומצה הילרונית ולחויות.

אחרי שחצי פנים טופלו קיבלתי ראי כדי לראות את ההבדלים, ובהחלט היו כאלה- העור היה קורן יותר, אפילו הנמשים שאני סוחבת מגיל שמונה, כמעט נמוגו לעומת הצד השני, וכמה שאני לבנה באופן טבעי, ראיתי בהשוואה לצד השני, כמה שכבות של דברים מיותרים אני סוחבת על הפנים.

 

דש3

(בתמונות – למעלה אולה המאבחנת, למטה באמצע הטיפול עם האור)

חזרנו לטיפול בצד השני וסיימנו עם קרם יום, קרם עיניים והגנה מהשמש, שהיא אחד הדברים הקריטיים בשמירה על העור.

אחרי שיצאתי יפה ורעננה שמעתי על תוכנית טיפול שמותאמת אלי.  בגדול כל סדרת טיפולים מתחילה בדיאגנוזה, אבל לא מהסוג שאני עברתי שהיתה פשוטה יותר, אלא ממש מחקר מעמיק על מצבו של העור על ידי אחות מוסמכת או רופאה. עם המסקנות עוברים לשלב ניקוי עמוק, כדי ליצור "דף חלק" לטיפול. כשנרשמים לסידרת טיפולים מקבלים את שני השלבים האלה חינם.

עם האבחנה של העור מגיעים לביוכימאית שרוקחת עבורנו ספציפית את החומרים הנדרשים ומייצרת ארבעה מוצרים לשימוש בבית במקביל לטיפולים ב"דשלי" (שבדרך כלל מתקיימים פעם בחודש בממוצע בסדרה של 12).

הטיפולים עצמם מתחלים לשלושה חלקים- פילינג רפואי, מזוטרפיה רפואית שהיא שיטה שבה מחטים עדינות שורטות את העור וכך גם מחדירות וויטמינים ומינרלים יחד עם חומצות וכל מה שצריך, וגם גורמות לגוף לחשוב שיש פציעה כך שהגוף מגיב בייצור קולגן שהוא חומר הקסמים שאנחנו צריכים בשביל פנים מדהימות.

החלק השלישי הוא I.P.L – טיפול באמצעות קרן אור שחודרת עמוק (על ידי רופאה או אחות מוסמכת) שעושה דברים כמו השמדת תאי מלנין (הם כתמי הצבע לפני שהם עולים על פני העור), וטיפול בשבירות שיש ברשתות הקולגן והאלסטין שלנו.

אחרי שלושה חודשי טיפול יש אבחון מחדש, לראות מה צריך הלאה, האם צריך לשנות סדר של הטיפולים או את הרווחים שבין טיפול לטיפול, ואחרי סיום סדרת הטיפולים יש תוצאות שמחזיקות בין חמש לשבע שנים, כמובן כשצריך לשמור ולתחזק.

המרכז בראשון לציון הוא חלק מרשת עולמית באירופה, אמריקה ואסיה והוא המרכז הקוסמטי הגדול במזרח התיכון. במקום יש בנוסף לטיפולי הפנים גם טיפולי גוף ושיער.

מוצרי תאי הגזע הם פטנט ייחודי של דשתי, והם מורכבים מתאי גזע המופקים מתפוח- לחידוש והחייאת תאים, תאי גזע מפרחים הגדלים בהרי האלפים- לתיקון נזקים בעור, תאיר גזע מצמח הארגן- לטיפול בגמישות העור, מיצוק, קמטים וצפיפות העור, ותאי גזע מענבים להגנה על העור ושיקום נזקים הנגרמים מהשמש והקרינה. בנוסף יש במוצרים פפטיד אנטי א'יגינג שמגן על גרעין התא ומאיץ את חילוף החומרים בתא כך שקצב ההזדקנות מואט, ומיקרו פודרה אבקת יהלומים טהורה לחיזוק, שימור הקולגן בעור ועזרה לחומרים הפעילים לחדור לשכבות העמוקות של העור.

ועוד במוצרים- חומצה היאלרונית, קולגן וויטמינים.

המסקנה שלי – אין סיבה לא להראות נפלא בכל גיל, ובעיקר לא להיראות – ב-גיל, בעיקר אם הוא לא עשרים….

פרטים נוספים ויצירת קשר- באתר.