מימי לוזון- היכל של יופי.

בני אדם תמיד שאפו להראות טוב, עוד מתקופת אמבטיות החלב של קלאופטרה. במשך הדורות אנשים חיפשו תמיד את הטיפול הטוב ביותר, הדרך המתקדמת ביותר והכל כדי לשפר את המראה ובעיקר- לשמור על הנעורים. ובדיוק בשביל זה נוצר היכל היופי של מימי לוזון. פתח תקווה אולי עושה רושם של עיר מנומנמת אבל במרכז הקוסמטיקה של מימי לוזון, יש הרבה פעילות והרבה סוגי טיפולים לכל הנדרש כדי לגרום לנו להראות צעירים יותר ורעננים.

בערב סוער למדי , כשרוחות עזות טלטלו את העצים מסביב, הגעתי למרכז של מימי, והתחושה התחלפה באחת לרוגע חייכני. ככה זה כשנכנסים למקום מעוצב בצבעים בהירים, עם ריחות עדינים ומגע מלטף, השנים כבר מתחילות לנשור.

מימי לוזון, בעלת נסיון של שנים רבות בתחום הקוסמטיקה, ובעלת הכשרה בקוסמטיקה רפואית ולימודי קוסמטיקה פרא-רפואית, מאמינה שטיפול נכון בעור צריך להתחיל מגיל צעיר. בגיל ההתבגרות עוברים שינויים על העור, ואם הנער או הנערה אינם יודעים לטפל בהם נכון (כמו למשל בפצעי אקנה), הם יכולים לגרום נזקים שישפיעו על מראה העור בעתידם. לכן הקימה מימי מחלקה במיוחד עבור צעירים, שמתמודדים עם שינויים פיזיולוגיים, שבה גם מטפלים בעור וגם מציידים את המטופלים במידע ודרכי התמודדות נכונות בביתם.

בתמונה- מימי לוזון.

במרכז ישנו מכשור מודרני רב, חלקו "חללי" למראה, שמשמש לשיטות טיפול חדישות להשגת תוצאות אופטימליות שיכולות בהחלט לדחות את סכין המנתחים שאף אחד ואחת מאיתנו לא ממש שש לקראתה.

את פני קיבלה שני, אחת מארבעת המטפלות שעובדות במקום. היא הושיטה לי מין חולצה חד פעמית וכובע, וביקשה ממני להסיר את התכשיטים לנוחות מירבית. מוסיקה מרגיעה ברקע ושני הסירה את האיפור שלי וערכה ניקוי ראשוני ואחריו פילינג של חומצות כדי להכין את העור לטיפול.

לפני הטיפול מלאתי שאלון שכולל גם מידע כמו רגישויות או בעיות כלשהן שהצוות צריך לדעת, וגם שאלות אודות הציפיות שלי, מה אני רוצה לתקן וכך הלאה. בהתאם לכך ולאבחון ששני העבירה אותי, היא החליטה על המשך הטיפול שכלל מסיכה, טיפול בגלי רדיו (התחושה היא של חום, כשהמטפלת שולטת על מידת החום והקור בהתאם לצורך)  שנועד לפעול על עומק שכבות העור, להפעיל את שרירי הפנים ולעודד את התחדשות התאים בשכבת הדרמיס, טיפול בחמצן (שלווה בתחושת קור מרעננת – הסבר יגיע מיד) וקרמים שונים. היא גם הקפידה לטפל בקו המחשוף שחשוב לא פחות מהפנים, וגם עיסוי נעים וקצר בשתי הזרועות.

תוך כדי גם קיבלתי הסבר על "שיטת הטיפול האופטימלית"  שקיימת במכון היופי, שדוגלת בשאיפה לשפר את מצב העור בצורה נראית לעין בזמן הקצר והיעיל ביותר, ושכוללת אבחון מדויק, שימוש בחומרים יעילים ופעילים, טיפול ממוקד ויעיל, והתמדה.

(בתמונה- אני זוכה לטיפול בגלי רדיו מדי המטפלת שני ל"מימי לוזון")

הטיפול בחמצן נובע מכך שחמצן מתפקד כגורם מפעיל תאים ונושא חומרי הזנה דרך הדם. בעקבות הגיל הולכת ופוחתת יעילות הגוף בהולכת חמצן ולכן העור נפגע במראהו ובאיכותו. הטיפול שעברתי כלל החדרת חמצן בלחץ על פני העור, כך שהוא דוחף חומרים כמו חומצה הילרונית בצורה יעילה לגוף. התוצאה של טיפולי חמצן היא רענון והענקת חיות וזוהר לעור מיידית, ולכן השיטה חביבה על כוכבות דוגמת מדונה או דוגמניות ושחקניות שטיח אדום. כאמור מעבר להשפעה המידית, החמצן גם נותן מרקם מוצק לעור, מעלה את רמת הלחות, הקמטוטים מתעדנים, ובמחלקת הנוער החמצן גם קוטל את החיידק הגורם לאקנה.

בזמן הביקור שלי ראיתי לא מעט מטופלים גברים, שבאים לא רק לטיפולים מסורתיים כמו פדיקור והסרת שיער, אלא גם לטיפולי פנים אחרי שהבינו שזה שהם גברים לא אומר שהם צריכים להסתובב עם עור מוזנח.

במרכז היופי רשימה ארוכה של טיפולים –

טיפולי פנים אנטי איג'ינג, פילינג, טיפולי "זוהר" לפני אירועים כמו חתונות, הבהרה ומיצוק, מזוטרפיה לחידוש ייצור הקולגן, טיפולים בגלי רדיו ואולטרא סאונד – מתאים במיוחד לטיפול בפגמי עור כמו צלקות, חטטים או סימני מתיחה, טיפולי גוף להצרת הקפים ומיצוק, טיפול בצלוליט, עיסויים שונים, הסרת שיער, שיזוף בהתזה, פדיקור,מניקור, איפור אישי לאירועים, סידורי גבות, טיפולי הצערה לידיים, מחלקת טיפולים המיועדים לעורם של גברים, וכמובן מחלקת הנוער, כך שכל אחד יכול למצוא בדיוק את מה שהוא או היא זקוקים לו, כדי להיות הכי יפה שאפשר, כי אין סיבה להסתפק בפחות!

הטיפול שאני עברתי נקרא glow & lift והוא מיועד להרמה ומיצוק של העור, טשטוש כתמים וקמטוטים, חיזוק והמרצה של העור והעשרה בלחות עמוקה. אורך הטיפול כשעה.

כתובת מרכז היופי של מימי לוזון – רחוב דנמרק 68 פתח תקווה. הטלפון – 03-6036035 או 03-9215085