"מתגלגלים TLV" – חווייה ייחודית על גלגלים בעיר ללא הפסקה

1

קורקינט, אופניים, סאגווי – העיר תל אביב חיה על גלגלים, כולם נוסעים לכל מקום בלי להיות מוגבלים במציאת חניה או עמידה בפקקים. דומה שכדי להתחבר לעיר, הדבר הראשון שיש לעשות הוא לעלות על גלגלים ופשוט… להתגלגל…

וזה בדיוק הרעיון שעומד מאחורי "מתגלגלים" – טיולים ברחובות תל אביב, לנקודות חמד כדי לגלות את העיר באמצעות כלי רכב ייחודי – הטרייק. מדובר בקורקינט חשמלי בעל שלושה גלגלים כך שהוא הרבה יותר יציב ובטוח מקורקינט רגיל, וכל מה שצריך הוא תרגול של כמה דקות, קסדה, ויוצאים לדרך, לגלות את הפינות הנסתרות של העיר, שמפתיעות גם את מי שבטוח שהוא מכיר את העיר על בוריה.

חברת "מקרוני הפקות" המתמחה בסדנאות אוכל לימי הולדת ואירועים, מזמינה לסיור "התגלגלות" בתל אביב.

2

(בתמונה למעלה- עדו גביש והטרייק).

בערב נעים נפגשתי עם שאר חברי הקבוצה (ניתן לרכב על הכלים מגיל 16 ומעלה, ולמי שחושש מנסיעה בעמידה יש גם אפשרות לכלי המאפשר רכיבה בישיבה). הסבר קצר, קצת תרגול בחניון בו נפגשנו ושיחת היכרות קצרה עם המדריך – עדו גביש- שנושם בכל רגע את העיר התוססת, מדריך טיולים בהכשרתו המשלב סיור אורבני עם טעימות קולינריות.

3

(בתמונה למעלה- הכלים בעצירה על גשר שלוש)

ההיסוס הראשוני נמוג במהירות מכיוון שהשליטה בכלי היא מאד אינטואיטיבית. עידו הוביל בראש, כולנו אחריו, והתחנה הראשונה שלנו היתה גשר שלוש, הגשר ממוקם מעל המסלול של רכבת יפו ירושלים ההסטורית, מקום בו עתיד לעבור הקו האדום של הרכבת הקלה. בפארק הממוקם למטה ישנן פנינים רבות כמו מסלולי אופניים והליכה, מדשאות ובתי קפה ומסעדות קטנים.

לאחר הסבר על ההסטוריה של הגשר המשכנו לחלק התחתון שלו, שם עצרנו במאפייה ובפיצריה החדשים של אייל שני לטעימות שהיו אכן מאד טעימות. אפשר לתכנן בסיורים עצירות מיוחדות כמו במקומות ספציפיים או במקרה של סיור לכבוד אירוע, עצירה לחגיגה עם מטעמים, עוגה ומה שרוצים.

בדרך גילינו עוד מקומות חבויים ומעניינים לעצור בהם ולבסוף חזרנו אל נקודת המוצא שלנו.

4

(בתמונה למעלה- המראה מהגשר)

לצד ההסברים יש אפשרות להשמיע היישר לתוך הקסדה ממיטב השירים התל אביביים.

משך טיול הוא כשעתיים וחצי והוא נתפר בהתאם למשתתפים. ישנן כמה וכמה מסלולים אפשריים כמו מסלול "טבע פארק" שבו נוסעים מגני יהושע, לאורך הירקון ממש סמוך לגדות הנחל עד שפך הירקון ונמל תל אביב על שלל הדוכנים (והטעימות!), מסלול "לאורך הטיילת" עם כל התל אביבים והאורחים בקצב התוסס של העיר כולל נקודות תצפית מרהיבות, החופים והקיוסקים, ומסלול אורבני ברחובות, בין מבנים הסטוריים מרתקים והפתעות חדשות.

5

(בתמונה למעלה- תחנת עצירה בפיצריה של אייל שני, לטעימות טעימות!)

המסלולים מתעדכנים בהתאם לאירועים מיוחדים בעיר- מאירועי גאווה ועד פסטיבל יוגה, מוסיקה, אמנות, והרבה אנשים מעניינים לפגוש בדרך ולשמוע את סיפורם.

כדי להזמין סיור כזה אפשר ליצור קשר ב-

טל : 074-7579737

מייל: makaroni4u@gmail.com

באתר, או באינסטגרם.