נויהאוס- מתוקה כמו סוכריה, כמו ג'לי – בלי.

מכונית יוקרה נעצרת אל מול השטיח האדום, והדלת נפתחת אט. מי מופיעה בפתח? מדונה, ניקול קידמן או קים קרדשיאן? הן יפות, הן זוהרות והן עונדות את העיצובים המיוחדים של גיל נויהאוס.

נויהאוס היה בן שש עשרה והתגורר בשוויץ, כשהתאהב בתכשיטים, למד בבית הספר הגבוה לעיצוב תכשיטים אצל מאסטרו מפורסם, ולאחר שובו לארץ, החל לייצר תכשיטים מקוריים ללקוחות פרטיים.

הקולקציה החדשה של נויהאוס, לקראת סוף השנה האזרחית היא קולקציית "ג'לי –בלי" – בהשראת אותן סוכריות המקפצות בעליזות מעל עוגות. הסוכריות במקרה של נויהאוס הן אבני חן מובחרות וצבעוניות שיוצרות אווירה עליזה במיוחד.

כשעונדים את אחד מתכשיטי הקולקציה חוזרים מיידית לילדות, ולמצב רוח אופטימי לקראת השנה החדשה.

העיצובים של נויהאוס משובצים בזהב, אבני חן ויהלומים, והם בעבודת יד מהחומרים האיכותיים ביותר, ובמהדורות מוגבלות לשמירת הייחודיות.

נויהאוס מקפיד להיות מעודכן בטרנדים ובאופנה החדשה ביותר כדי לתרגמם לעיצובים מרהיבים המתאימים לכל שעות היום.

עיצוביו מככבים על השטיחים האדומים היוקרתיים ביותר כדוגמת פסטיבל קאן ושבוע האופנה בפריס, ואהובים על כוכבים רבים כמו ניקולס קייג', אווה לנגוריה, שרון סטון, ג'ודי פוסטר, פיפטי סנט ועוד.

סניפי "נויהאוס" ממוקמים בשוויץ, צרפת, מוסקבה, ספרד וסניפים גם בישראל- בירושליים, תל אביב ואילת, כשבכל הסניפים נדרשת קביעת פגישה מראש, כדי לקבל את תשומת הלב המלאה.

(קרדיט לכל התמונות בפוסט זה- אורי ליבני)

ניתן להשיג בבוטיק "נויהאוס" בארץ ובעולם. טלפון לתיאום פגישה- 03-6299962