שאול ניסים- המגע המרפא.

אחד התענוגות של החיים הוא ללא ספק העיסוי. אם מדובר בהקלה על מחלות או תסמינים, ואם מדור על פינוק נטו- כשמוצאים מטפל עם ידיים טובות, נשאר רק להשתרע בנינוחות ולהנות.

שאול ניסים תמיד ידע שהיעוד שלו הוא טיפול במגע, וכשידידה דירבנה אותו, הוא הלך ללמוד , הוציא תעודות וייסד את הקליניקה שלו, שממוקמת במושב ישרש, בלב השרון, דקה מרמלה.

היום , עם תעודות של טיפול בשיטות עיסוי תאילנדי (על מזרון), רפואי, שוודי, אבנים חמות ועיסוי לנשים הרות, הוא מקבל בקליניקה המטופחת במושב.

הגעתי בשעות הערב המוקדמות (שאול מקבל החל מהשעה ארבע אחרי הצהרים, מצוין לאנשים עובדים כמוני שרק מחפשים להירגע). קיבלתי הסברים על העיסויים השונים ושאול החליט לשלב עבורי מספר שיטות ביחד. הדגשתי כמה אזורים בגוף שאני צריכה תשומת לב מיוחדת והשתרעתי בנוחות על מיטת העיסוי.

הטיפול החל בעיסוי שוודי להרפיית כל המקומות התפוסים בגוף (והיו הרבה כאלה). שאול גילה את המקומות הכואבים וידע שהם כואבים עוד לפני ששאל אותי. אחר כך עברנו לאבנים חמות שגם הועברו בתנועות עיסוי על כל הגוף וגם הונחו בכפות הידיים ובהמשך גם על הפנים (כמו שאפשר לראות בסלפי הכי מאתגר שצילמתי עד כה…). במקביל הוא שילב מתיחות מתחום העיסוי התאילנדי, שהוציאו ממני "קנאקים" במקומות שלא ידעתי שקיימים.

עיסוי רגיל אורכו כ45 דקות ("אבל אני תמיד נסחף" אומר שאול ) ועולה 200 שקלים בלבד, וכשהעיסוי שלי מסתיים אני מבחינה בתעודת הוקרה על הקיר שמעידה שלשאול יש לא רק ידיים טובות אלא גם לב טוב- והוא מתנדב ומטפל בחולי A.S.L  – שזקוקים להקלה במגבלות שגורמת להם המחלה.

ישנתי היטב בלילה שאחרי, ובבוקר אני מבחינה שיש לי הרבה יותר טווח תנועה בצוואר בלי קולות מוזרים.

אחד הדברים שאני אוהבת בלהיות בלוגרית הוא ההכרות עם אנשים שלא הייתי זוכה להכיר אחרת, ובוודאי מפספסת. שמחתי להכיר בעל מקצוע מומחה כמו שאול ניסים, ששווה להגיע אליו (ויש שפע של חנייה ממש בצמוד) ולזכות בטיפול גם לבריאות וגם לרוגע.