HAIR UP – להחזיר עטרה ליושנה

הביטוי "יום שיער רע" , שמשון הגיבור, כיסוי הראש במגזרים דתיים, ילדי הפרחים, אלה הן רק האסוציאציות הראשונות שעולות למשמע המילה "שיער". שיער הוא הרבה יותר מאשר חוטים שיוצאים מהקרקפת, השיער הוא כוח שנותן לאדם ביטחון. שיער שופע, בריא , ו"מלא ברק" כמו שאומרים בפרסומות לשמפו יכול ליפות אדם ולשוות לו את המראה האהוב עליו. בניגוד לשאר שיער הגוף שאנו מנסים להפטר ממנו בכל הזדמנות, שיער הראש הוא מילולית "עטרת ראשינו" וכשיש בעיה עם השיער, הדבר יכול לגרום לצער רב ולחיפוש כל דרך וכל פתרון אפשרי.

התקרחות (או דלילות של השיער9 יכולה להגיע מסיבות שונות –

היום נפוץ מאד לראות גברים צעירים, אפילו בני שלושים, קירחים לגמרי או בעלי "מפרצים" עמוקים. חלקם פשוט מגלח את הראש עוד לפני ההתקרחות המלאה.

אצל נשים המצב פחות חמור אבל בגיל הפוריות שליש מהנשים מדווחות על נשירה מוגברת (לא כולל את הנשירה הטבעית לאחר לידה), והמצב מחמיר עקב הליכים שנשים מעבירות את השיער שלהם  שכוללים חומרים אגרסיביים. גורמים נוספים לאבדן השיער אצל גברים ונשים גם יחד הם סטרס (שלא חסר במדינה שלנו), חסרים תזונתיים, מחלות וטיפולים תרופתיים או פשוט גנטיקה.

למעשה, יש אנשים שכל כך חוששים מהנשירה שלהם שהם משתדלים לגעת בשיער כמה שפחות, בעיקר במקלחת ובסירוק, אבל שערה שנושרת היא שערה שנושרת, ובסופו של דבר היא תנשור בבת אחת עם שערות אחרות ותכניס את האדם ללחץ נוסף.

בשוק יש כל מני "טיפולי סבתא" ו"משחות פלא" אבל הם לא מבוססים ופשוט לא עוזרים מלבד ליצור תחושת תסכול ועירעור של הבטחון העצמי. אז מלבד פתרונות כמו תסרוקת "הלוואה וחיסכון" או תוספות שיער שרק מזיקות לו, האם אין פתרון?

יש.

 

1 (1)

(בתמונה למעלה – שמואל גונן ומרגנית גונן שחר. התמונה באדיבות שמואל ומרגנית.)

"HAIR UP" הוא תכשיר צמחי בצורת ג'ל למריחה חיצונית של הקרקרת. הג'ל פותח על ידי שמואל גונן לאחר שהבחין שעל ראשו שלו מתחילה דלילות. שמואל, מדען ומוסמך למדעים מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, עם רזומה עשיר כממונה על המחקר והפרוייקטים במשרד החקלאות הישראלי, ומנכ"ל המכון לחקר התעשייה, חבר באגודת הנאמנים של "מכון וויצמן למדע" ומייסד מסלול ההשתלמות בהוראת צמחי מרפא לרוקחים ורופאים באוניברסיטה העברית, וראש  הפורום הטכנולוגי- תעשייתי של המרכז לחיזוי טכנולוגי באוניברסיטת תל אביב, החליט לחקור פורמולות צמחים שונות, ממש במטבח הביתי, כדי לראות כיצד אפשר לעזור להחזיר את השיער שאבד.

אחרי שפיתח תכשירים טבעיים על בסיס צמחי מרפא, ב1991 קורא שמואל גונן "יוריקה!" ומגלה את הנוסחה.

הפתרון נמצא בבקבוקון – ג'ל ה HAIR UP שהוכח במחקרים קליניים כמחזק את זקיקי השיער, מעודד את הצמיחה ומשפר את מראה ומרקם השיער.

השמועה פשטה מהר- ב"מכון לשיפור השיער" ניתנת תקווה חדשה לאנשים שאיבדו את שערם. המכון מנוהל על ידי שמואל גונן וביתו מרגנית גונן שחר, בוגרת כימיה בהצטינות B.Sc במסלול מורחב באוניברסיטה העברית בירושלים תזונאית הוליסטית  והרבליסטית קלינית CI.H, המטפלים באופן אישי ומאז ועד היום טופלו מעל ל20.000 איש במצבי נשירת שיער, אלופציה אראטה והתקרחות. מרגני אף מובילה את המחקרים הקליניים בתחום.

בפגישה עם מטופלת שמענו כיצד היא חלתה במחלה קשה שהטיפולים שלה גרמו לדלילות שיער חזקה, שיצרה קרחות ובעקבותיהן תחושות מאד קשות ובפגיעה בביטחון העצמי. היא הגיעה למכון ועברה איבחון (ללא תשלום) ונמצאה כמתאימה לטיפול.

הטיפול כלל קבלת בקבוקונים של הג'ל למריחה על הקרקפת ושימוש בשמפו משלים.

לאחר תקופה החל החיוך חוזר לפניה כשהבחינה שלא רק שהנשירה עצרה, השיער מתחיל להתמלא במקומות בהם היו קרחות, והוא בעל נפח. כעת היא מדגימה בגאווה כיצד ניתן לעשות כל עיצוב שיער שבא לה, כולל פן או איסוף השיער בעזרת גומיה ל"קוקו" נאה ועשיר במקום ה"שוונץ" כפי שכינתה את שערה בעבר.

ניכר שהאור חזר לעיניה, ועימו שמחת החיים.

 

2 (1)

(בתמונות למעלה- מצד שמאל "לפני" הטיפול ומימין "אחרי". באדיבות שמואל ומרגנית)

הסוד של הנוסחה הוא שמדובר בשילוב של צמחים שכל אחד מביא עימו  את רכיביו הפעילים וביחד יוצרים סך הכל הגדול מהשלם, הטיפול הוא קל ונוח, רק למרוח ולשכוח , התכשיר בטוח לנשים (כולל נשים מניקות), גברים וילדים (ואפילו פעוטות), הוא מורכב מ100%  חומרים פעילים טבעיים והתוצאות ניכרות – בלימת הנשירה , ניקוי הקרקפת מקשקשים וסבוריאה, ועידוד צמיחה חדשה ובריאה.

שילובי הצמחים נותנים את כל מה שצריך – צמחים שמנטרלים השפעות שליליות באזור שורש השערה, צמחים שמרגיעים את מערכת העצבים, צמחים שמגבירים את זרימת הדם באמצעות הרחבת נימי הדם, תמציות צמחים נוגדי דלקת ועוד .

כל תמציות צמחי המרפא בטוחות לשימוש על פי ה- PCPC (מועצת מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה).

גם בעולם כבר גילו את יתרונות ה HAIR UP – והמוצר מופץ בכל רחבי העולם והוא היחיד שהוכח מחקרית כיעיל בטיפול במקרים הקשים ביותר של התקרחות מסוג אלופציה אראטה.

כבר אין צורך בטיפולים בעלי תופעות לוואי קשות, כמו סטרואידים או תרופות הורמונליות, פאות או תוספות שיער. ל HAIR UP אין תופעות לוואי.

בתמונות המצורפות ניתן לראות "לפני " ו"אחרי" ולהתפעל מהתוצאות המופלאות שהחזירו לאנשים את טעם החיים.

עוד פרטים באתר- כאן.

כתובת: רחוב אבא הילל 7 רמת גן, בית סילבר, קומה 6 חדר 20

טלפון: 03-6165875    03-6165866